You are not logged in.
onpas paskaa tuo ettei alueelta voi poistua väliaikaisesti! jää nyt rollins, asa ja muut alkupuolen jutut näkemättä
Jos Hantan facebook-kuva on yhtään oikeanlainen, niin saatan jopa tunnistaa. Mut eiks Mummeli nyt sitten olekaan tulossa
Ennnn!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
kaikille potentiaalisen rotsin näköisille tyypeille
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:1d6cec942b="Neuvostoliitto"]Meitsillä taitaa olla kangashousut, valkoiset kengät ja joku bändipaita varmaan. Päässä on kaiketi lasit ja sitten joku lakki jos sataa. No semmosia tyyppejä on varmaan tonneittain siellä, ehkä tässä pitää käyttää jotain vaistohommaa. Heitän kaikille potentiaalisen rotsin näköisille tyypeille jotain foorumiläppää ja saan corpsefaneilta turpaan.
Jos Hantan facebook-kuva on yhtään oikeanlainen, niin saatan jopa tunnistaa. Mut eiks Mummeli nyt sitten olekaan tulossa
Niin ja onhan mulla Börjen numero ja vice versa.[/quote:1d6cec942b]
kuulin huhua että hantalla on jopa sama paita päällä
börje esittelee sit kaikille ok?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
taidan jättää väliin että säästyy vähän rahaa
[quote:8ba9b5a80e="Artemi"]Tänään lähtee! MELVINS!!!!!!!!!![/quote:8ba9b5a80e]
Juuri näin sen pitikin mennä. Olisivathan voineet tietty Honey Bucketin soittaa, oishan keikka voinu olla pitempi ja muut bänditkin olisivat voineet olla edes sitä tasoa, ettei Melvinsin soundcheck olisi ollut festareiden toisiksi paras keikka. Paskat noista kuitenkin. Sen verran parhautta oli, että pakkohan paviaanikuningas ja kamut on nähdä vielä joskus uudestaan.
taidan jättää väliin että säästyy vähän rahaa
joo smaa. en osaa fleimareita niin hyvin et siit jaksais maksaa 56e.
mut toki jos ootte menossa johkin festivaalien jälkeen niin VIESTITTELKÄÄ höööj!
ois ihanaa bongaa esim. neuvostoliitto!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Vieläköhän sais lippuja
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:16fb810871="mitten"]
mut toki jos ootte menossa johkin festivaalien jälkeen niin VIESTITTELKÄÄ höööj!
ois ihanaa bongaa esim. neuvostoliitto![/quote:16fb810871]
Mulle kans pitää viestitellä sitten!
joo itse asiassa ei oikein osaa mitään sanoa, veti hiljaiseksi, sellainen show. neuvostoliitto toki bongattu ennen ja jälkeen keikan
Hm? Mulle jäi täsmälleen samalla tapaa tarkemmin määrittelemättömän hyvä olo tosta keikasta ku Ruissistakin. Settilistakin oli kai lähes identtinen paitsi järjestyksen osalta. Palloja oli toki lähes kymmenkertainen määrä mistä giganttisesti kua.
Toi on kiva miljöö festareille ja vaikkei nyt hirveesti tullu muista bändeistä ku Melvinssistä ja Flipsistä innostuttua niin oli joka tapauksessa mukavaa nähdä joitain tuttuja joita nyt ei hirveesti oo tullu viime aikoina tavattua, Alxity ja Moronica varmaan etunenässä
Älä päästä painiks sitä
joo itse asiassa ei oikein osaa mitään sanoa, veti hiljaiseksi, sellainen show. neuvostoliitto toki bongattu ennen ja jälkeen keikan
Epistä!
oisit tullu. mutjoo, hauskaa oli, parhaat keikat flaming lips ja mogwai. mietin liian kauan arvaisko sijoittaa 25 eååh flips-paitaan ja paras malli myytiin loppuun, no mut rahat säästyi.
huh huh, hieno päivä ja hieno festari. toivottavasti jatkuu vastaisuudessakin. kiitokset vielä tahoille.
flaming lips ensikertaa koettuna niin hyvää kuin eräskin '09 keväinen puhelimien keikka lepakossa; ettei sanotuksi saa. kuva kertoo.
ja mogwai jo ties monettako kertaa koettuna ihan yhtä hyvä kuin Kokemuksen alussa, juurikin kymmenen vuotta sitten. tulipa myös huudeltua innokkaasti vanhojen hittien kohdalla, ja samalla ihmeteltyä muitten vaisua reagointia, vaikka Summerkin tuli.
niijja tuttuja tuli myös nähtyä, mikä on aina hienoa poonusta. vaan moni tuntui silti puuttuvan joukosta! isommat jälleennäkemiset tässä joskus...?
nyt soi muuten omar souleyman, ei tästäkään sanotuksi saa. vaan näkikö joku sublime frequencyn kiertueella ruottissa tai jossaki? kommentteja bleache.
ja kesän jatkoa
Älä päästä painiks sitä
Älä päästä painiks sitä
kuville
täytyy näin vielä sanoa että festarithan oli itse asiassa paremmat mitä uskalsi odottaa, ei oikeastaan tarvinnut jonottaa sen kummemmin mihinkään ja hommat toimi. ja flaming lips
Kivat festarit kyl! Järjestelyjen kannalta näytti toimivan oikein hyvin. Tosin jos sunnuntaille olisi tullut se muutama tuhat kävijää lisää, niin olisiko sitten jonot olleet toista luokkaa? Mene ja tiedä.
Mogwai ja Flaming Lipsit toimi, muut bändit jäi lähinnä taustamusiikin asemaan. Ja olihan se Lipsien show kyllä aika spektaakkelimainen. Harmi, että ei ollut pimeämpää, jolloin kaikki valot ja muut erikoistehosteet olisivat päässeet paremmin oikeuksiinsa. Ja nyt se keikan pakollinen kritiikki: pallot. Oli kivat noin yhden biisin ajan, sen jälkeen alkoivat vain ärsyttää suunnattomasti. Oli pikkasen vaikea keskittyä itse musiikkiin, kun palloja putoilee päähän jatkuvalla syötöllä. Muuten hyvä
Musta ne pallot oli kivoi
Älä päästä painiks sitä
Palloille
Ihana keikka Flaming Lipseiltä, 'järki lähtee' osastoa alusta loppuun.
Ja toi paikka toimi nyt tosi hyvin, sopivan pieni että kaikkialta näki hyvin jne. Toki sunnuntaina tais loppuillasta olla odotettua vähempi väkeä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Pallot oli ihan parasta. Yks tommonen on tossa huoneen lattialla
en ole kolmekybänen emoboy
Lipsit parasta ikinä, ja Mogwaikin oli tosi hyvä - biisit ei tuntuneet yhtään päivettyneiltä, sopivan pituiset keikat molemmilta ja kummatkin tosi rakkaita bändejä. Musapuoli oli siis taiten valittu, kun noiden lisäksi oli muutama muukin tosi mielenkiintoinen tsekkailtava.
Mihinkään ei tarvinnut kauaa jonottaa, yleisöä oli just sopivasti, joten tunnelma oli festarimainen mutta intiimi, metrolla pääsi lipsien jälkeen vielä keskustaan, ja silti ehti pitkästä aikaa nähdä monia kavereita. Kaikkiaan nää oli parhaat festarit, missä olen ollut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Flaming Lips
Henry Rollins
Mogwai
Crystal Castles
Crystal Castles
menikö peukku väärinpäin
[quote:093ac90e3c="börjeslandet"]Crystal Castles [/quote:093ac90e3c]
menikö peukku väärinpäin
Ei menny. Mä tykkäsin myös flow'n keikasta Näillä on hyviä biisejä. Laulaja on vähän ärsyttävä, mutta aina ei voi voittaa.
no pl, mulle se kiljuminen tökki jo niin etten jaxanu ees yrittää löytää jotain jujua niiden biiseistä. flaming lips ja mogwai parhaat, asa hyvä ja immortal technique ok, loput ei oikein iskeneet tai menivät muuten vain ohi.
mutta siis aivan mahtifestarit, lisää tämmöistä :peuk:
Mogwain keikka oli positiivinen yllätys ja tunnistin jopa yhden biisin, vaikka omistan vain sen Ten Rapid-levyn. Keikka oli myös juuri sopivan pituinen. Flaming Lips oli sitten todella kova ja onneksi tällä kertaa tuli myös Bubble Walki, mutta uudelle lasershowlle kävi vähän köpelösti:
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Th … 5247258784
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
vaikka Summerkin tuli.
Voisin vaikka vannoa, että ei kyllä tullut?!
Onnelliselle pallo-Börjelle jos pallo olisi vielä vihreä, vihertyisi leposikin kateudesta.
Oli kiva nähdä kaikkia! Neuvostoliiton esittäytymisen missasin, muistan kuitenkin bonganneeni yleisössä lähes hämmästyttävissä määrin Ulvista muistuttaneen valkokenkäisen herrasmiehen.
Keikat:
Asa - perushyvä keikka. Äänenvoimakkuus melko vaimea ja niin oli kyllä yleisökin
Rubik - tämmöinen kitarapopin alalaji ei anna mulle mitään
Crystal Castles - livekokemuksena ei-minkäänlainen, vetäkää vielä lisää sitä piriä mjtääh?!
Mogwai - nyt oli Muusikoita lavalla, lunastivat kaikki odotukset taas ja paskaa keikkaa tuskin osaisivat soittaakaan
Flaming Lips - jäin vain uteliaisuudesta katsomaan, yhtäkään itseäni kiinnostavaa biisiä niillä ei ole vieläkään. show oli hilpeä ja vei tehokkaasti huomion pois musiikista
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.