You are not logged in.
Menemme jo perjantaina.
[quote:17db14a12b="nordenstam"][quote:17db14a12b="Joe Caligula"][quote:17db14a12b="nordenstam"]Joe Caligula tahtoo ystäviä tuonne, lupauduin. Kyborgien kokoontumisajot!
Huomenna tekstarivippi (kuin niin rahat loppu?) jotta pääsee juomaan viiden euron kaljaa![/quote:17db14a12b]
JEE! Tosiystävä kyllä keplottelisi kyborgitoverinsa sisään kanssa
Paitsi mullahan on "rahaa kuin roksaa", joten ostan tiketin, juon kallista brewskiä, annan surun tulla rintaan ja olen festari-ihanuuussss!!![/quote:17db14a12b]
Lainaa homo mulle satku, saat ens ti takas.[/quote:17db14a12b]
Kauheeta tää sun homottelu
Ehkä korvapuustia joutuu antaa kohta
Hommaa hei freeloaderina mut tonne. Esmes prillien sankojen kantaja
Laina onnistuu. Tosin kannattaa texstata-pistää privaa tai sopia ennen festareita miitingi, että muistan!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hyvä tehdä sotasuunnitelma epämääräisistä VIP-lipuista, kun ymmärtääkseni niitä myöntävät tahot seuraavat topikkia
en ole kolmekybänen emoboy
Hyvä tehdä sotasuunnitelma epämääräisistä VIP-lipuista, kun ymmärtääkseni niitä myöntävät tahot seuraavat topikkia
En o Kullikalalle antamassakaan. Eiqu mitäs, olenpas!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
odotan jännityksellä trendipaavoihin hikeentyneitä jälkikommentteja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
!!! HEI VIP-LIPPUJA MYÖNTÄVÄT TAHOT !!! Mullekki yks kpl pliis! Oon kiva! Voin tehä reportaasiakin!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Vai että vieläkin sais lippuja Lipsiin. Toisaalta, 56 euroa on mulle jo taas vaihteeksi liian kallista lystiä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:d27ce4147d="börjeslandet"]Hyvä tehdä sotasuunnitelma epämääräisistä VIP-lipuista, kun ymmärtääkseni niitä myöntävät tahot seuraavat topikkia
!!! HEI VIP-LIPPUJA MYÖNTÄVÄT TAHOT !!! Mullekki yks kpl pliis! Oon kiva! Voin tehä reportaasiakin! [/quote:d27ce4147d]
SAMA TOHON JÄLKIMMÄISEEN - VOIN MYÖS TÄLLÄ JA EHKÄ TUOLLA ARVOSTETULLA INTERWEB FOORUMILLA KIRJOITTAA LUKUISIA VIESTEJÄ, JOTKA VARMASTI SAAVAT LIPPUJEN MYYNNIN NOUSUUN!!!!!
TAHOILLE VIELÄ
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Enpä tiijä vieläkään, pääsenkö sunnuntaina paikalle, vai jäänkö hengittämään asbestia. Onneks on vielä lippuja jäljellä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
No oisko ketään perjantai-iltana menossa Hesaan sitten Jyväskylästä? Voisinpa melkein lähteä ja röhmytä jonnekin nukkuilemaan.
Kaikki on täällä jo!
Ahahhaahahahahhahahahah!
Voitin siitä Anttilan arvonnasta lipun sunnuntaille.
[quote:a63087e8a3="mummeli"]Ahahhaahahahahhahahahah!
Voitin siitä Anttilan arvonnasta lipun sunnuntaille. [/quote:a63087e8a3]
nyt kun vielä saisit vip-lipun ni ois tuplat
[quote:d0758e2aab="psykokarkki"][quote:d0758e2aab="mummeli"]Ahahhaahahahahhahahahah!
Voitin siitä Anttilan arvonnasta lipun sunnuntaille. [/quote:d0758e2aab]
nyt kun vielä saisit vip-lipun ni ois tuplat [/quote:d0758e2aab]
Niinno, heilalle pitäs kans keksiä lippu. Tai sit meen bailailemaan ilman sitä!
Tänään lähtee! MELVINS!!!!!!!!!!
Tänään lähtee! MELVINS!!!!!!!!!!
HONMOT!!11
p.s.
laittakaa tuoreeltaan raporttia kuinka sujuu juoma-, vessa yms. järjestelyt, millainen ryysis, millaisia hintoja jne.
[quote:0af1728e9b="psykokarkki"]HONMOT!!11
p.s.
laittakaa tuoreeltaan raporttia kuinka sujuu juoma-, vessa yms. järjestelyt, millainen ryysis, millaisia hintoja jne.[/quote:0af1728e9b]
No ainakin vessajonot näytti aika lohduttomilta. En tiedä minkälainen ryysis on huomen illalla. Vopite olla pahempi.
Huomenna tiedossa hartsairkkuilua Suvilahden Kaisaniemen välillä. My Dying Bride soittaa 17:30 ja Mogwai 18:50.
Vielä on oo ihan varma jaksanko kammeta sängystä puoliltapäivin kuuntelemaan henkkaa. Oon jo nähny yhden kolmetuntisen setin.
Sent from my iPhone 16
Liput on kuulemma tyttöystävällä, huomenna illalla paikan päälle. Alkaa olemaan jo vähän keikkajännitystä ton Flaming Lipsin suhteen. Joutuu vissiin olemaan kolalinjalla ku ei innosta maksaa junasta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:5ebd7f97f3]Tallennustoiminta
Niin sanotun pokkarikameran tuominen alueelle ja valokuvaaminen tapahtumassa on sallittua. Kaikki ammattimaiset kamerat (irroitettavaa optiikkaa), videokuvaus- ja äänityslaitteet pitää jättää alueen ulkopuolelle. Esityksien luvaton videointi ja äänittäminen on ehdottomasti kielletty (Tekijänoikeuslaki 2. ja 45. pykälä).[/quote:5ebd7f97f3]
Mikäköhän järkit tässäkin on? Melkein kaikilla uusilla pokkarikameroilla voi videokuvata keikkaa, eikä sitä kukaan järkkäri pysty estämään. Oon kyllä vähän miettinyt kameran jättämistä kotiin, mutta toisaalta tekis mieli ottaa mukaan. Nyt ei sitten tiedä mitä se natsipoke porteilla sanoo
en ole kolmekybänen emoboy
Myöskään mm. sateenvarjoja ei saa tuoda festivaalialueelle.
Monelt oot börje menossa? Ajattelin tähdätä ennen Asaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Alkaa olemaan jo vähän keikkajännitystä ton Flaming Lipsin suhteen.
nyt vasta jotenkin tajusin et tulen huomenna "ne" näkemään!
[quote:d542d683dc="Neuvostoliitto"]Alkaa olemaan jo vähän keikkajännitystä ton Flaming Lipsin suhteen.[/quote:d542d683dc]
Tulen näkemään ydinaukion?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:9a54ea6e07="Neuvostoliitto"]Alkaa olemaan jo vähän keikkajännitystä ton Flaming Lipsin suhteen.[/quote:9a54ea6e07]
sama
tässä oon kuunnellu illan mittaan mm. at war with teh mysticsin ja yoshimin ja nehän on niin mahtavia että järki lähtee :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
kuinkas neukkula tunnistetaan, cokislasista?
Ai siellä näkis Neuvostoliitonkin! Ja just menin myymään lippuni, että saisin ruokarahaa.
Meitsillä taitaa olla kangashousut, valkoiset kengät ja joku bändipaita varmaan. Päässä on kaiketi lasit ja sitten joku lakki jos sataa. No semmosia tyyppejä on varmaan tonneittain siellä, ehkä tässä pitää käyttää jotain vaistohommaa. Heitän kaikille potentiaalisen rotsin näköisille tyypeille jotain foorumiläppää ja saan corpsefaneilta turpaan.
Jos Hantan facebook-kuva on yhtään oikeanlainen, niin saatan jopa tunnistaa. Mut eiks Mummeli nyt sitten olekaan tulossa
Niin ja onhan mulla Börjen numero ja vice versa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Myöskään mm. sateenvarjoja ei saa tuoda festivaalialueelle. :roll
Sateenvarjojen kieltäminen on hyvä juttu. Vihaan sateenvarjoja, vaikka niiden käyttö saa minut nauramaan, esim. talvella tai myrskyn keskellä. Ehkä parasta viihdettä työpaikalla. Olen sadetakki-ihminen. Pollin paikka?