You are not logged in.
mitten wrote:voi helvetti unohdin tän täysin
o well
Ohan täs viel viikko aikaa
niin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
yhdet hautajaiset samana päivänä, kattoo nyt ehtiskö tulla tota kautta, animal collective ois pakko saada
piti Danny Brownin XXX kuunnella kans uusiks eilen, mut ei se nyt kokonaisuutena itelle kuitenkaan...
Flaming Lips & Heady Fwends 2LP - 51,90
Jaa tällainenkin tulee myyntiin: Mynah Birds : It's my time / go on and cry
Kova bändi oli ja hyvät biisit. Voisin jopa ostaakin, mutta en kyllä taida jaksa alkaa jonottamaan kuitenkaan (varsinkin kun ei varmaan Tampereen Äxään taida kyseistä tuotetta kuitenkaan tulla)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tämän vuoden Record Store Day on 8raidalle aikaisempaa erityisempi päivä,
sillä silloin juhlitaan myös uuden liikkeen avajaisia osoitteessa
Yliopistonkatu 11b.Liike avataan la 21.4. klo 9 ja suljemme poikkeuksellisesti vasta klo 18.
Record Store Day -julkaisuja on rajoitettu määrä eli kannattaa olla ajoissa
paikalla. Viime vuonna halutuimmat loppuivat jo aamupäivästä.Uudesta kaupasta löytyy avajaispäivänä yli tuhat käytettyä vinyyliä ja
uusia tulee myyntiin koko ajan.8raita on avoinna myös sunnuntaina klo 12-17. Tervetuloa!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ymmärsinköhän oikein, että äxässä huomenna tuplaleimat, eli sittenhän kun urakalla ostaa ylihintaisia levyjä voi saada hieman pennosia takaisin
vähän kyllä houkuttais sittenkin se flaming lips
http://pitchfork.com/reviews/albums/165 … ming-lips/
Pitchfork ainakin tykkäsi siitä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
niinpä
Joo, huomenna vox box musiciin.
Joo, huomenna vox box musiciin.
jos bongaat ylimääräisiä the fallin night of the humerons -sinkkuja niin ostappa mulle kans, niitä ei kuulemma suomeen tule
Feggy wrote:Joo, huomenna vox box musiciin.
jos bongaat ylimääräisiä the fallin night of the humerons -sinkkuja niin ostappa mulle kans, niitä ei kuulemma suomeen tule
Ookoo!
Nyt mennään!
ei jaksa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Snadi tungos Jykylän Äxässä mut hyvällä huumorilla kaikki oli Ihan kivasti oli Raine taas saanut kamaa tänne, ainua Heady Fwends meni kuulemma heti aamun alkajaiseksi.. Jatkot Ostoxxiaassa.
ei jaksa
Sama. Lisäksi en halua.
how they run this show.
barton_funk wrote:ei jaksa
Sama. Lisäksi en halua.
Ei onneksi tartte
Hyvät nihkeilyt käynnissä. Äijä tulee pilaamaan
how they run this show.
ymmärsinköhän oikein, että äxässä huomenna tuplaleimat, eli sittenhän kun urakalla ostaa ylihintaisia levyjä voi saada hieman pennosia takaisin
vähän kyllä houkuttais sittenkin se flaming lips
Oli tuplaleimat
<@DBGene> senkin karkki
paskaa kakkaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Eipä ollu mitään mielenkiintoista. Peukkua kuitenkin että tarjolla oli myös käytettyjä CD-levyjä, ehkä kolkyt kaikkiaan mutta kuitenkin.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Feggy wrote:Joo, huomenna vox box musiciin.
Sorry, tuossa kaupassa ei oikein uutuuslevyjä ollut.
ok ja kiitos, pitää yrittää netistä tilailla sitten.
Kiinnostais kyllä tietää tuliko sitä Mynah Birdsiä yhtään levyä Suomeen. Äxään ei kuulemma ainakaan ollut tullut.
<@DBGene> senkin karkki
Nyt ois jämät tilattavissa Äxän verkkokaupasta, nopiaan hupenee.. Stupido kai vapauttaa omansa nettiin vasta maanantaina. Mitkäs muut puodit osallistui tähän, 8raita ja Swamppi varmaan ainakin?
Record Store Day -julkaisu. HUOM: Vain yksi (1) kappale per asiakas! Mikäli tilaat useamman kuin yhden kappaleen tätä tuotetta, koko tilauksesi perutaan ja et saa yhtään kappaletta!
Ärsyttävä konsepti. Ideana sympaattinen; saadaan levykauppaan tungosta ja ostajia (vaikkakin vaan sen yhden päivän ajaksi). Levyjen hinnat vaan alkaa karkailemaan, ja painosten haalimisesta tulee kilpailua. Tässä vaan alkaa ajattelemaan, että on suht turhauttavaa maksaa nykyään 20-30 levystä, jonka voit vaihtoehtoisesti ostaa digikaupasta kybällä tai warettaa ilmaiseksi. Mut, materialisti ja musiikin tukija kun olen, jatkan ostamista.
Pah, pysyn halpisvinyylissä.