#31 07.04.2009 11:25

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

Re: M: CD-levyjä

turkele wrote:

vitunvittu, näin tän vasta nyt  :?

noooooooo kyl tääl jotain kamaa riittää sullekin jahka kotiudut sitten...

tiptoo wrote:

mä voin viedä osan ehkä pääsiäisenä. en nyt osta mitään kuitenkaan.

jees, hihkase jos on jotain erityisiä mielenkiinnon kohteita, barcan reissuunhan tässä vähän lisäpennosia yritetään kerätä.

Seuraavat läjät on täällä odottamassa noutajaansa, ilmoittelen jos oon tulossa Helsinkiin lähiaikoina, ja ilmoitelkaa jos ootte tulossa/joku tuttu on tulossa Turkuun. Tai mikäli haluatte sittenkin postissa niin käypi tuokin.

Moronica - 14€

pixies - bossanova
rapeman - two nuns
nick cave - let love in

ILR - 19€

as mercenarias
melvins - a senile animal
nick cave - henry's dream
nick cave - the good son

Ulvis - 11€

the cure - three imaginary boys
pixies - trompe le monde
beck - sea change
(mul on lisäksi sun xtc:n oranges and lemons, saat sen samalla takaisin)

Hrmis - 9€

circle - forest
happy mondays - unkle dysfunktional

J-B - 3€

iggy and the stooges - raw power

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#32 07.04.2009 11:32

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Mites tuo maksu, kolme euroa kää$$iä tai tuoppi (säästät siis omia barsarahojasi)?

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#33 07.04.2009 14:43

risto_m
Member

Jean-Babtiste wrote:

Mites tuo maksu, kolme euroa kää$$iä tai tuoppi (säästät siis omia barsarahojasi)?

Joo no kai tämmösessä kolmen euron tapauksessa on parempi, että mennään J-B tuopin ääreen ja keskustellaan ko. levystä icon_cool

shanks wrote:

Vihjatkaapa noisikselle, että ripalla on Built to Spilliä kaupan..

Ai puuttuuko siltä toi? Pistetään suoramarkkinointiprivaa sheeplove Kiitti!

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#34 15.05.2009 16:57

risto_m
Member

Hei kaikki, oon tulossa huomenna Helsinkiin pikaisesti. Jos haluatte lunastaa levyjä 4 cash, niin ilmoittakaa vaikka tänne niin otan mukaan. Lähden varmaan neljän junalla, että tästä asti aikaa.

#35 15.05.2009 17:26

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

risto_m wrote:

Hei kaikki, oon tulossa huomenna Helsinkiin pikaisesti. Jos haluatte lunastaa levyjä 4 cash, niin ilmoittakaa vaikka tänne niin otan mukaan. Lähden varmaan neljän junalla, että tästä asti aikaa.

Tuu käymään Pitkämiehessä! Mä olin vissiin ostanut sulta jotain icon_biggrin

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#36 15.05.2009 17:47

risto_m
Member

hrmunoita wrote:

[quote:9f6697b822="risto_m"]Hei kaikki, oon tulossa huomenna Helsinkiin pikaisesti. Jos haluatte lunastaa levyjä 4 cash, niin ilmoittakaa vaikka tänne niin otan mukaan. Lähden varmaan neljän junalla, että tästä asti aikaa.

Tuu käymään Pitkämiehessä! Mä olin vissiin ostanut sulta jotain icon_biggrin[/quote:9f6697b822]
Ookke! Eikun hei, oon vasta kuudelta siellä varmaan, no soitellaan ja katotaan miten käy!

#37 15.05.2009 18:08

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

risto_m wrote:

[quote:45633664ab="hrmunoita"][quote:45633664ab="risto_m"]Hei kaikki, oon tulossa huomenna Helsinkiin pikaisesti. Jos haluatte lunastaa levyjä 4 cash, niin ilmoittakaa vaikka tänne niin otan mukaan. Lähden varmaan neljän junalla, että tästä asti aikaa.

Tuu käymään Pitkämiehessä! Mä olin vissiin ostanut sulta jotain icon_biggrin[/quote:45633664ab]
Ookke! Eikun hei, oon vasta kuudelta siellä varmaan, no soitellaan ja katotaan miten käy![/quote:45633664ab]
Joo tehdään näin!

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Board footer