You are not logged in.
JEFF TWEEDY LIVE @ VICAR ST. NOVEMBER 29TH
TICKETS ARE 30.20 ON SALE THURS. OCT. 26TH @ 9AM
Jos olisi Wilco, varmaan menisin, mutta koko Wilco-Tweedy-huuma on ottanut sen verran takapakkia viimeaikoina että kannattaako enää pyristellä ja maksaa kolmekymppiä soolokeikasta? Linjanvetojen aika siis...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minä ehkä menisin. Jos ei innosta niin sitten ei innosta, mutta jos joskus myöhemmin innostuu uudestaan niin sitten harmittaa kun ei ollu. Tosin onhan tuolla lipulla aika reilusti hintaa...
Laitoin Mermaid Avenue vol. 2:n tilaukseen samalla kun kaveri tilasi jotain cdonilta. Ykkönen on niin usein soinut, että piti saada lisää.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Uus levy kuuntelematta...? Eiku no kuunnellaas eka
Uus levy kuuntelematta...? Eiku no kuunnellaas eka
Ei tuosta vielä oikein uskalla sanoa mitään... Saundeiltaan muistuttaa edeltäjäänä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Yankee Hotel Foxtrot kuulosti muuten todella hienolta kun sen eilen pitkästä aikaa laitoin soittimeen.
Pitänee ottaa nuo muutkin levyt ennen Primaveraa kuunteluun ja toivoa, että uusinkin olisi hyvä.
? miksei topic noussu ylös? räG?
<@DBGene> senkin karkki
Taitaa tuo uusin Wilco olla aika heikko tekele, tai en ainakaan saa mitään irti.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Taitaa tuo uusin Wilco olla aika heikko tekele, tai en ainakaan saa mitään irti.
Harmi. Toivottavasti eivät soita Primaverassa ainoastaan uusia biisejä. Täytynee silti itsekin levy vielä ennen tuota kuunnella, vaikka tässä tapauksessa luotankin aika vahvasti Bedderin sanaan.
<@DBGene> senkin karkki
Vituttaa vaan kun kaikki hehkuttaa ni ei ite voi diggailla..
Kuuntele salaa!
Saas kyllä nähdä millainen bändi Wilco on livenä. Periaatteessa voi olla aikamoista parhautta, mutta toisaalta vähän pelottaa.
<@DBGene> senkin karkki
Vaikuttais tää uus levy olevan parasta Wilcoa sitten Summerteethin. Yankee Hotel Foxtrotilla oli vielä hetkensä, mutta edellistä levyä en jaksanut ollenkaan. Jotenkin hiipui täysin kiinnostus koko bändiin.
Nyt vaikuttais asiat olevan paremmin kohdillaan. Vähän kuin Summerteethillä, tässä on sellainen mukavan leppoisa kesäinen tunnelma eikä liikaa yritystä. Tweedyn laulu toimii paremmin kuin koskaan aiemmin ja koko levy on erittäin tasapainoinen. Onhan toi aika aikuisrockia paikoin mutta ei mitenkään huonolla tavalla.
Aika kova setti tämä livetuplakin. Ois tosiaan voinu vähän aikaisemminkin tämän hankkia. Uutta saisi 15 eurolla. Olin jo vähän ehkä, mutta sen verran huonoa ja "nojaa"-tyyppistä palautetta on saanut, etten uskaltanut. Being There olisi nyt 10,90. Kannattaako?
Se eka on yhä ainoa Wilco jonka omistan:-)
Muut eivät ole napanneet samalla tavalla.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:95df072c51="arttu"]Se eka on yhä ainoa Wilco jonka omistan:-)
Muut eivät ole napanneet samalla tavalla.[/quote:95df072c51]
tää bändi on mulle näitä suuria mysteerejä. "kaikki" hehkuttaa ja sitten kun kuulee pari biisiä niin tulee tää ns. turbonegro-ilmiö. eli et "tässäkö tää nyt oli?"
eli lainaappa arttu se eka levy. vai onks se siis mistään kotoisin?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Se on hyvää popahtavaa kantrirockia.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:501fb20d69="silvawhale"][quote:501fb20d69="arttu"]Se eka on yhä ainoa Wilco jonka omistan:-)
Muut eivät ole napanneet samalla tavalla.[/quote:501fb20d69]
tää bändi on mulle näitä suuria mysteerejä. "kaikki" hehkuttaa ja sitten kun kuulee pari biisiä niin tulee tää ns. turbonegro-ilmiö. eli et "tässäkö tää nyt oli?"
eli lainaappa arttu se eka levy. vai onks se siis mistään kotoisin?[/quote:501fb20d69]
[quote:501fb20d69="arttu"]Se (Being There) eka on yhä ainoa Wilco jonka omistan:-)
Muut eivät ole napanneet samalla tavalla.[/quote:501fb20d69]
Ei voi lainata, jos omistaa vaan tokan levyn.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:0b83fb0fd5="ex-kolja"][quote:0b83fb0fd5="silvawhale"][quote:0b83fb0fd5="arttu"]Se eka on yhä ainoa Wilco jonka omistan:-)
Muut eivät ole napanneet samalla tavalla.[/quote:0b83fb0fd5]
eli lainaappa arttu se eka levy. vai onks se siis mistään kotoisin?[/quote:0b83fb0fd5]
[quote:0b83fb0fd5="arttu"]Se (Being There) eka on yhä ainoa Wilco jonka omistan:-)
Muut eivät ole napanneet samalla tavalla.[/quote:0b83fb0fd5]
Ei voi lainata, jos omistaa vaan tokan levyn. [/quote:0b83fb0fd5]
Niin siis se ekahan on nimeltään A.M., mutta käsitin että Arttu tarkoitti juuri sitä.
Mulla on A.M., Summerteeth ja Yankee Hotel Foxtrot, joista mielestäni Summerteeth on loistava, A.M. hyvä ja YHF vähän ristiriitaisia tunteita herättävä eikä kovinkaan läheinen. Being There on muistaakseni hyvä, mutta ei vaan ole tullut hankittua.
Se on hyvää popahtavaa kantrirockia.
mulla "hyvää"- ja "popahtavaa kantrirokkia"-määreet ei mahdu samaan lauseeseen... tuskin edes kirjaan.
taidan skipata.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Oli kyllä hieno keikka Primaverassa näiltä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
En omista being Therea, vaan nimenomaan AM:n...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:5cebcf647c="arttu"]Se on hyvää popahtavaa kantrirockia.
mulla "hyvää"- ja "popahtavaa kantrirokkia"-määreet ei mahdu samaan lauseeseen... tuskin edes kirjaan.
taidan skipata.[/quote:5cebcf647c]
Wilco on mulla mennyt aina "Ennemmin kuuntelen Eaglesia ja CCR:ää yhtäaikaa työnnellen rikottuja kukkopillejä anukseeni"- mappiin, vaikka moni heidän hännystelemistään artisteista kuuluukin suåsikkeihini
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No se AM onkin ajslta ennen kuin Tweedy alkoi daideilemaan...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Being Therea en hirveästi fanita. Jayhawks tekee "sen" jokseenkin paremmin.
turston wrote:
Eri.
Kuulostaa paremmalta lisäkuunteluilla.
turston wrote:
Wilco primaverassa
Varikset komentavat
Wilco primaverassa
smaa!
Via Chicagossa ei tullut sitä täyshulinaloppua, mut tolkutonta hulinaahan tuo silti. Giva Fiilistellä niitä vanhoi skibaleit, vaik ei oo näitä jaksanu aikoihin kuunnella
[quote:39457aaaac="Bedderi"]Taitaa tuo uusin Wilco olla aika heikko tekele, tai en ainakaan saa mitään irti.
Eri.
Kuulostaa paremmalta lisäkuunteluilla.[/quote:39457aaaac]
Tykkään tuosta uudesta Wilcosta kyllä. Se Primaverassa livenä soitettu Shake It Off on melkeinpä uuden levyn heikoimpia biisejä. En oikein tykkää tuollaisesta, soitetaan, sähöt pois, soitetaan-rakenteesta, joka voi kai jonkin mielestä olla mukavan nykivä. Nels Clinen kitaroinnista tykkää kyllä muissa biiseissä ja välillä mies innostuu oikein kunnon särökitarointiin, josta tulee melkeinpä mieleen vanha mestari nimeltä Neil Young (ostin itse asiassa levynkin osaksi sen takia, kun Youngin nimi jossain arvostelussa mainittiin ) Ja Either Way on muuten todella komea avausbiisi!
<@DBGene> senkin karkki
Wilco juhlaviikoille, 49e (liput jo myynnissä)
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:ebae2db883="börjeslandet"]Wilco juhlaviikoille, 49e (liput jo myynnissä)
http://www.helsinginjuhlaviikot.fi/fi/u … ulkistettu[/quote:ebae2db883]
Kiinnostais kyllä, vaikka liput onkin 47 euroa. Ehkäpå.
"A repo man's always intense"
[quote:b002610ef2="silvawhale"][quote:b002610ef2="arttu"]Se on hyvää popahtavaa kantrirockia.
taidan skipata.[/quote:b002610ef2]
Wilco on mulla mennyt aina "Ennemmin kuuntelen Eaglesia ja CCR:ää yhtäaikaa työnnellen rikottuja kukkopillejä anukseeni"- mappiin, vaikka moni heidän hännystelemistään artisteista kuuluukin suåsikkeihini [/quote:b002610ef2]:einoin:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katotaan paljon rahaa tuolloin. Tosin eipä mulle oo ku Yankee Hotel Foxtrot tuttu, eikä ne biisit juuri livenä ihmeemmin kiinnosta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Wilcon keikka ´07 Primaverassa oli kyllä timangia!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON