You are not logged in.
Pääsiäinen on ollut aika hässäkkää eikä oikein ole ollut aikaa kuunnella omaa mixiä. No nyt oli vihdoin aikaa ja onpas todella mielenkiintoinen ja monikulttuurinen mixi! Outsideria, kansanmusaa, jazzia ja psykedeliaa. En tunnistanut yhtäkään biisiä, joskin yhden esittäjän arvasin oikein (Sun City Girls)
Tällainen biisilista löytyi piilotettuna takakanteen. Että tuo eka puhebiisi oli Wölfliä yllätti kyllä. Onko tuota olemassa kokonaista levyllistä?
1. Adolf Wölfli - Kapitt'l Schluss
2. Charming Hostess - Si veriash la rana
3. Dog Faced Hermans - Keep Your Laws/Off My Body
4. Henry Cow - War
5. Dave Holland - Conference of the Birds
6. William Parker - Morning Mantra
7. Alfonso X - Síete doés (Os sete doés que dá Deus)
8. Susie Ibarra - Lakbay: Awit sa Trabaho
9. The Raincoats - Dancing in My Head
10. Sun City Girls - Rookoobay
11. Exuma - Mama Loi, Papa Loi
Ekaksi arvasin tomitarmoa, mutta nyt en olekaan varma kun yksi tässä ketjussa listattu mixi on todennäköisimmin hra ex-upsetterin tekemä. Ja kun tuo biisilistaa nyt katselee arvelisin salapupun olevan DBgene.
Sent from my iPhone 16
Pitäisiköhän tässä nyt olla iloinen vai surullinen siitä, että kukaan ei koskaan tunnista minua miksin tekijäksi? Ja viimekin kerralla ensiveikkaukset osuivat tomitarmon ja DBGenen suuntaan. Olenko tietämättäni pelkkä ko. herrojen kakkosnikki?
Mutta joo, ilmoittaudun Tomskin pupuksi. Hienoa että jaksoi kiinnostaa. Aika sekava kattaus tuli väsättyä, vaikka välillä punainen lanka saattoi jopa löytyä hetkeksi. Ja joo, noita Wölflin runoja, kirjoituksia ja sävellyksiä on itse asiassa levytetty sekalaisen porukan voimin ainakin yksi levy 70-luvun lopulla, ja tuolta voi ladata kyseisen levytyksen kokonaisuudessaan.
Sen verran korjausta tuohon biisilistaan että ekan biisi nimi on Kapitt'l Schluss, kasin nimessä pitäisi lukea Trabaho ja SCG-biisi pitäisi olla kirjoitettu kokonaan yhteen. Tuherruksilleni
(Ja kuten viimeksikin, voin upata miksin kaikkien kuultaville jos joku lupaa ladata, turhaan en jaksa vaivautua.)
Nyt miksit jakoon! Ginipojan ja Ulviksen tekemät ainakin hööööj!
Imutan tässä parhaikaa popen ja bricolagen tekemiä
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
jos joku kaipaa mun mixiä (mixi? ) niin mitten varmaan saa helpommin jakoon
[quote:1e3860f149="Jaakob"]Ehdin tänään viimein kuuntelemaan saamaani miksiä töiden ohessa ( jos joku tulee vielä sanomaan, että opettajilla on liikaa vapaa-aikaa kun on lomiakin niin paljon). Olipas hyvä paketti! Ennakko-odotukset olivat varovaiset, kun niin moni kappalelistan esiintyjistä ei sanonut mitään. Yhtään kappaletta en ollut aiemmin kuullut, enkä kai mitään edes ainoaltakaan esiintyjältä eli hyvä paketti sikälikin.
Musiikki vaihtelee kansanmusiikkivaikutteiden ja punkahtavien juttujen välillä (jännää muuten, että sisältö on tältä osin niin samanlainen kuin omassa miksissäni!). Mihinkään etno-/kansanmusiikkiin ei varsinaisesti mennä, yhdistävä tekijä on kokeellisuus. Esiintyjistä täytyy korvan taakse laittaa ainakin Los Mirlos, Tommy Hayes, Cardiacs (joka siellä jo olikin) ja varsinkin Zu.
Kappalelista näyttää tältä:
1. Los Mirlos: Sonico Amazonico
2. Mercedes Peón: Carencias
3. The Dead C: Krossed
4. Mozaik: Reuben's Transatlantic Express
5. Tommy Hayes: Nagrisad
6. Konstandínos Bézos: Stin Ipóga
7. Urga: Etanol
8. Moussa Dombia: Yeye Mousso
9. Zu: Ostia
10. Washington Phillips: Lift Him Up, That's All
11. Foghorn Duo: Billy Gray
12. Cardiacs: Dog-Like Sparky
13. Stretchheads: I Should Be So Lucky
14. Misophone: I Sleep Like The Dead
15. Crime & The City Solution: The Bride Ship Instrumental
16. Nathan Abshire: Pine Grove Blues
17. The Associates: Tell Me Easter's on Friday
Lähettäjästä ei ole hajuakaan. Olisin veikannut Hezmaa muutamien kappaleiden perusteella tietäen arvaukseni itsekin vääräksi, ellen olisi itse lähettänyt hänelle postia. Ei kai tässä päikseen ole lähetelty sentään?[/quote:1e3860f149]
Nyt kun pääsiäinenkin alkaa olla käsitelty, niin voinen raottaa salaisuuden veroa tän mixin tekijästä.... Minä se olen!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:5741d5b87b="mitten"]Nyt miksit jakoon! Ginipojan ja Ulviksen tekemät ainakin hööööj!
Imutan tässä parhaikaa popen ja bricolagen tekemiä [/quote:5741d5b87b]
missä popen mixi oonko puusilmä?
I love you and dream about the Führer
Minä se olen!
Mozaikista arvasub. Mainio piisi tuo! Pitäis saada koko levy hankittua. Antaisin vasemman pallini* että saisin nähdä nuo livenä joskus
* jota minulla ei edes ole, hehe
Ja Turkele: meillä tytöillä on omat kanavat. Täältä lähtee
http://www.zshare.net/download/58392536487d146c/
En vieläkään kexi omaa pupuani, ellei sitten ole Tampereen-leimalla huijaava kri. Teen vähän laskutoimituksia ja koetan selvittää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nyt kun pääsiäinenkin alkaa olla käsitelty, niin voinen raottaa salaisuuden veroa tän mixin tekijästä.... Minä se olen!
No niin, olisihan tuo pitänyt pienellä miettimisellä keksiä. Kiitoksia, hieno kattaus!
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Postiluukkuuni liian suuri paketti on näemmä haettavissa postista. Oletan, että se on mixini.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:85adad5f31="Pope"][quote:85adad5f31="Ulvis"]Jos jänöni paljastaa Pupumixini biisilistan, niin paljastan Neukkulalle mitä vastaanottamansa tupla pitää sisällään.
[/quote:85adad5f31]
Malcolm McLaren - Something's Jumpin In Your Shirt
Tiffany - I Think We're Alone Now
John Waite - Change
Fleetwood Mac - Everywhere
NKOTB - Cover Girl
Ärwäke - Kun et rakasta enää
Rick Springfield - You Better Love Somebody
Troll - Jimmy Dean
Bangles - In Your Room
Primitives - Crash
Tanna - Pohjoistuulen poika
Aamupojat - Beibi älä vonkaa
Neon 2 - Sä Oot Pop
Cyndi Lauper - I Drove All Night
Shakespeare's Sister - Stay
Skädäm - Katujen kuningatar
Roxy Music - Avalon[/quote:85adad5f31]
asiallista! ja oikein valittu fleetwood mac -biisi!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuo biisilista taitaa olla vajaa. Ennen viimeisiä hitaita pitäisi vielä olla Herreysin Varje Liten Droppe Regn, jos oikein muistan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
jos joku kaipaa mun mixiä (mixi? ) niin mitten varmaan saa helpommin jakoon
yritän ripata tän huomenna jakoon
Odotetun kovatasoinen tuo vastaanottamani LMAO-miksi
Puolet biiseistä oli ennestään tuttuja, mutta väliäkö tuolla kun hyviä esityksiä kaikki (jopa Invisible Touch ). Ennalta tuntemattomista eritoten Records ja Herbert rupesivat toden teolla kiinnostamaan, Game Theoryn suhteen oli jo tehty privassa ehdotettuja toimenpiteitä eikä Boys of Summeria parempaa lopetusbiisiä voi ollakaan. Kiitos vielä kerran!
Omasta potpurista ei tainnut vielä yksityiskohtaisempia kommentteja näkyä, mutta täältä löytyy.
Biisilista:
1. Black Boned Angel - Supereclipse III
3. Peter Hammill - Wilhelmina
4. The Monochrome Set - The Man with the Black Moustache
5. Game Theory - Erica's Word
6. Electrelane - The Valleys
7. MX-80 Sound - Someday You'll Be King
9. The Homosexuals - Neutron Lover
10. Pumice - World with Worms Feels Like Eels
12. Slapp Happy - The Drum
13. Camberwell Now - Daddy Needs a Throne
14. Sandra Bell - Come to Me
15. Sun City Girls - Bitter Cold Countryside
16. The Durutti Column - Opera I
18. Th' Faith Healers - S.O.S.
...plus muutama välisoitto
Kakkosnikkini Larg (ja toki muutkin) vois kanssa panna sen omansa haettavaksi!
This must be what jail / I will scratch
Kakkosnikkini Larg (ja toki muutkin) vois kanssa panna sen omansa haettavaksi!
Ei taida olla tarpeeksi kasetteja eiq mitäs
[quote:4089c532f5="DirtyBlueGene"]Odotetun kovatasoinen tuo vastaanottamani LMAO-miksi
Puolet biiseistä oli ennestään tuttuja, mutta väliäkö tuolla kun hyviä esityksiä kaikki (jopa Invisible Touch ). Ennalta tuntemattomista eritoten Records ja Herbert rupesivat toden teolla kiinnostamaan, Game Theoryn suhteen oli jo tehty privassa ehdotettuja toimenpiteitä eikä Boys of Summeria parempaa lopetusbiisiä voi ollakaan. Kiitos vielä kerran! [/quote:4089c532f5]
Mä just mietin että se Records pitäis kolahtaa ja kovaa! J-B joskus puhui että muu tuotanto ei olisi yhtä kovaa mutta kun ei ole kuultu niin ei voi tietää. Kuinkas se vaikeampi lollero muuten kulki?
Invisible Touchin heitin siksikin että se toimi niin hyvin kakkospaikalle - Sail Away loppui samalla nuotilla kuin se alkoi
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:8bdb61272a="tomitarmo"]Minä se olen!
Mozaikista arvasub. Mainio piisi tuo! Pitäis saada koko levy hankittua. Antaisin vasemman pallini* että saisin nähdä nuo livenä joskus
[/quote:8bdb61272a]
Sama! Tai oikean, ei kai sillä niin väliä ole kumpi lähtee... jos lähdön hetki siis tulee.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:99373aef6a="DirtyBlueGene"]
Omasta potpurista ei tainnut vielä yksityiskohtaisempia kommentteja näkyä, mutta täältä löytyy.
Biisilista:
1. Black Boned Angel - Supereclipse III
3. Peter Hammill - Wilhelmina
4. The Monochrome Set - The Man with the Black Moustache
5. Game Theory - Erica's Word
6. Electrelane - The Valleys
7. MX-80 Sound - Someday You'll Be King
9. The Homosexuals - Neutron Lover
10. Pumice - World with Worms Feels Like Eels
12. Slapp Happy - The Drum
13. Camberwell Now - Daddy Needs a Throne
14. Sandra Bell - Come to Me
15. Sun City Girls - Bitter Cold Countryside
16. The Durutti Column - Opera I
18. Th' Faith Healers - S.O.S.
...plus muutama välisoitto
[/quote:99373aef6a]
Kommenttia tulee, jahka ehdin kuunnella.
Yritin kyllä jo perjantaina mixiä kuunnella, mutta stereoiden cd-soittimella ottaa taas vähän vaikeasti poltettujen levyjen kanssa, enkä sitten jaksanut tietokoneella soittaa. Mutta biisilista ainakin vaikuttaa hyvältä, aika hyvin ilmeisesti stalkattu musiikkitottumuksia, sillä aika monta bändiä löytyy listalta joita on pitänyt joskus kuunnella + pari ihan outoakin.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
No niin! Kenkälaatikosta löytyi niin karkkia, pehmolelu kuin upealta vaikuttava mixi. Illalla lisää!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kuinkas se vaikeampi lollero muuten kulki?
Panin tuon junassa soimaan ja jossain vaiheessa nukahdin Jonain iltana pimeän tullen pannan uusi yritys.
This must be what jail / I will scratch
[quote:ac80125b96="psykokarkki"]kiva jos kelpas
vähän nolottaa kun en saanut mitään koristuksia mut toivottavasti sisältö tosiaan kelpaa, omasta mielestäni tuli varsin hyvä, joskin aika surumielinen, toisaalta mollibiisit on parhaita
korjaan hiukan ja täydennän:
[quote:ac80125b96="mitten"]1. Syd Barret Flaming Lips - Opel
2. Tää kuulostaa todella tutulta. argh. The Mice - Little Rage
3. GBV - crutch came slinking
4. ??Alastair Galbraith - As In A Blender
5. Palace Brothers - I send my love to you
6. Beck - Steve threw up
7. ?? (countrydokaus biisi höööj) Franklin's Mint - One, Two, Many tässä siis käytännössä sunburned hand of the man, pääjehuna ex-caroliner rumpali
8. Tämä on "down in the willow garden" mutten tunnista esittäjää Dame Darcy - Mercury Wine tässäkin entinen caroliner-tyyppi kun tavoistani poiketen en saanut yhtään caroliner-biisiä mukaan
9. Tulee mieleen yo la tengo Crystal Stilts - What Happened Ray?
10. ??? Golden Hotel - The Blame
11. ??? Orange Cake Mix - Forever Will Be
12. ??? Ghost - Hazy Paradise
13. Mummi kutoo - Oodi Unelle
14. Magnet - Willow's song - onko tää se alternate sountrack versio vai joku ihan muu? Ihan soundtrackilta, siltä uudemmalta versiolta
15. ??? The Tower Recordings - Giggy Garbage Gods (777)
16. ??? Kawabata Makoto & Richard Youngs - 4
17. ??? Sun City Girls - Cruel And Thin
18. Nico - afraid
19. Pekka Streng - suruperhonen
20. ?? Kari Peitsamo - Pääsiäinen ainoa ajankohtaisbiisi, mietin myös simple mindsin east at easteria mut ei mahtunu sit
21. Beach Boys - 'Til I die
22. Frank Sinatra - Lady Day[/quote:ac80125b96]
ehkäpä huomenna ehtis kuuntelemaan itse saamaani kasettia [/quote:ac80125b96]
Jeeh, SPREADIN' THE LÖÖÖÖV!
tämä nyt ripattu ja tägätty kunnolla ja lötyypi täältä
omaani en oo vielä saanu
omaani en oo vielä saanu
* mitten ottaa piiskan esille ja lähtee rUOskimaan pupuasi yksityisviestitse
rouskimaan
Tämä talteen
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:a2399a762c="mitten"]rouskimaan
Tämä talteen [/quote:a2399a762c]
aaaarg. voihan shievaus sentään
omaani en oo vielä saanu
Pupusi ilmoitti, et miksi on postissa, mutta pahoittelee et lähti vasta tänään menemään
[quote:a5349eea03="maloun"]omaani en oo vielä saanu
Pupusi ilmoitti, et miksi on postissa, mutta pahoittelee et lähti vasta tänään menemään [/quote:a5349eea03]no problemo, ehkäpä pupu on vaan vääntäny töitä yötä päivää saavuttaakseen täydellisyyden
[quote:57c6d1590d="Tomsk"][quote:57c6d1590d="ydinaukio"]jooo mulla ei oo kyllä mitään hajua kuka ton mun miksin on tehnyt. en tunnista kenenkään musiikkimakua sieltä. saa ilmoittautua ja pistää biisilistankin kehiin!
kehutaan vielä kerran että aikalailla kaikkien aikojen paras mixtape on kyseessä, vaikka tokan cd:n runkkaus-spoken word-jutut vähän hämäs [/quote:57c6d1590d]
Pupu ilmoittautuu. Biisilista on seuraavanlainen:
Upper
1. Prolapse Slash/Oblique
2. The Cooper Temple Clause Panzer Attack
3. Chrome Hoof Pronoid
4. Oneida Up with People
5. Fugazi Arpeggiator
6. Children Collide Farewell Rocketship
7. Ex Orkest - Meer Nieuws
8. Soundgarden HIV Baby
9. The Thermals A Pillar of Salt
10. Motormark Hold Your Tongue
11. Metronomy The End of You Too
12. Cursive Some Red Handed Sleight of Hand
13. Ultrasound Fame Thing
14. Millionaire Come with You
15. Dawn of the Replicants Smoke Without Fire
16. The Beta Band Out-Side
17. Bobby Conn Vanitas
18. Add N to (X) Sir Ape
Downer
1. Michael Gira- I'm an Infant: I Worship Him, part 1
2. Coil Red Queen
3. Michael Gira- I'm an Infant: I Worship Him, part 2
4. Recoil Chrome
5. Kill the Thrill Soave
6. Michael Gira- I'm an Infant: I Worship Him, part 3
7. Swans Cop
8. Cop Shoot Cop We Shall Be Changed
9. Michael Gira- I'm an Infant: I Worship Him, part 4
10. Neurosis Cold Ascending/Lexicon
11. Michael Gira- I'm an Infant: I Worship Him, part 5
12. Diamanda Galas - Sono L'Antichristo
13. At the Gates All Life Ends
14. Michael Gira- I'm an Infant: I Worship Him, part 6
Ekasta piti alunperin tulla ihan totaalinen nonstop-hulinamix, mutta päätin laittaa pari hengähdystaukoa sinne. Toka syntyi aika ex tempore kun löysin tuon Michael Gira -spoken word jutun yhdestä blogista. Se on joltain Lydia Lynchin kanssa tehdyltä split-kassulta v. '84. Melkoisen häiriintynyttä läppää...
Kansitaiteesta sen verran, että koko systeemi piti alun perin kääriä munanmuotoiseksi mustaksi paketiksi, mutta en sitten oikein osannut ja jäi tekemättä.[/quote:57c6d1590d]
Näitten linkkien päästä löytyy meikäläisen mixi:
UPPER ja DOWNER
Nuo on siis molemmat miksattu yhteen saumattomiksi kokonaisuuksiksi wavelabissä. YA:lle indeksoin biisit erillisiksi raidoiksi kuin poltin cd:lle mutta tässä ne on kahtena isona mp3-tiedostona. En jaksanut erikseen pilkkoa niitä ja koodata ämpäreiksi.
Kiitos ydinaukiolle kehuista! Varsinkin tuohon upper-mixiin olen itsekin erittäin tyytyväinen, ja sen tekemiseen vierähtikin useampi tovi. Ladatkaa ihmeessä jos olette rokkihulinapäällä. Toinen sopinee sitten paremmin päivän pilaamiseen.
Olisi myös kiva jos ihmiset jaksaisivat postata kuvia noista hulppeista paketeista, kansikuvituksista yms.
Sent from my iPhone 16
[quote:8d76e46264="Larg"]Pitäisiköhän tässä nyt olla iloinen vai surullinen siitä, että kukaan ei koskaan tunnista minua miksin tekijäksi? Ja viimekin kerralla ensiveikkaukset osuivat tomitarmon ja DBGenen suuntaan. Olenko tietämättäni pelkkä ko. herrojen kakkosnikki?
Mutta joo, ilmoittaudun Tomskin pupuksi. Hienoa että jaksoi kiinnostaa. Aika sekava kattaus tuli väsättyä, vaikka välillä punainen lanka saattoi jopa löytyä hetkeksi. Ja joo, noita Wölflin runoja, kirjoituksia ja sävellyksiä on itse asiassa levytetty sekalaisen porukan voimin ainakin yksi levy 70-luvun lopulla, ja tuolta voi ladata kyseisen levytyksen kokonaisuudessaan.
[/quote:8d76e46264]
Niin, ajattelinkin että Wölfli tuskin itse on äänessä. Pitääpä kuunnella mitä muuta tuo poppoo on saanut irti Wölflistä.
Kiitos gne... Largille mixistä. Toisella kuuntelulla sai vielä enemmän irti tuosta. Tämä on just sellainen sektori musiikissa mitä on tullut vähemmän tutkittua joten levy sisälsikin täyslaidallisen yllätyksiä. Osaan näistä pitää tutustua tarkemmin.
Sent from my iPhone 16
Niin, ajattelinkin että Wölfli tuskin itse on äänessä. Pitääpä kuunnella mitä muuta tuo poppoo on saanut irti Wölflistä.
Joo, olisi pitänyt ehkä jotenkin kreditoida tulkitsijakin mutta en keksinyt mitään biisilistalla hyvältä näyttävää tapaa joten annoin sen sitten olla. Wölfli-äänityksistä sanoisin sen verran että ne musasävellykset ovat parhaimmillaankin ihan puhdasta kuriositeettikamaa ilman sen kummempaa musiikillista arvoa ja pidemmissä proosajutuissakin tulee vähän vastaan kielimuuri (päässyt vähän unohtunumaan koko kieli...) mutta lyhyemmät runomaiset jutut jaksavat ilahduttaa jo kielensä yleisen saundin ansiosta.
Kiitos gne... Largille mixistä. Toisella kuuntelulla sai vielä enemmän irti tuosta. Tämä on just sellainen sektori musiikissa mitä on tullut vähemmän tutkittua joten levy sisälsikin täyslaidallisen yllätyksiä. Osaan näistä pitää tutustua tarkemmin.
Jes, juuri se reaktio jota tavoittelinkin ja/tai toivoinkin! En tosin oikein hahmota mihin yhteen musiikin sektorin nuo kaikki mahtuisivat yhdessä, mutta liekö tuolla väliäkään. Hienoa vaan että toimii