You are not logged in.
Ei ihan oikeasti jaksaisi jatkuvasti kritisoida, mutta kun Rumba ei vaan vittu osaa.
Totta kai Leevien ruotsinnos on uutisen arvoinen juttu, en minä sitä. Toisaalta Fränä OLISI VOINUT mainita, että "tuleva pitkäsoitto" koostuu saksannoksista edellisen kahden pitkäsoiton biiseistä ja asettaa tämän tiedon siihen kontekstiin, että Vasas Flora & Faunan kappaleista osa on esitetty alunperin englanniksi Cats on Firen toimesta.
Ja niin, ehkä se olen vain minä, mutta en näe tilannetta, jossa Saksankielistä levyä lähdettäisiin keikkailulla promoamaan Suomeen, jossa neljän asukkaan viidestä ensireaktio, kun saksan kieli mainitaan, on joko RAMMSTEIN tai "on muuten maailman rumin kieli".
Tässä vaiheessa tosin alkaa ihan tosissaan kiinnostamaan, miten paljon tämä spedeily ja sinnepäin uutisointi on kiinni popmediasta ja miten paljon Fränästä. Lähinnä siksi, että vaikka SUE-aikoina tuuppasin olemaan Fränän kolumneista yleensä täysin eri mieltä, niin tyypin kirjoituksista sai sentään jotain ajattelun aihetta. Saatana.
Last edited by dadadrlrl (10.11.2018 18:10)
Ylläolevista risuista huolimatta lehti on ottanut mun mielestä aika isoja askelia parempaan suuntaan. Printtirumbassa on jo jonkin aikaan käyty eräänlaista yksinkeskustelua popmusiikin ja popjournalismin nykytilasta ja lehden omasta roolista siinä. Tää on mun mielestä itse asiassa aika älyttömän hieno juttu. Viimeisessä printtinumerossa tää on tähän mennessä kaikista vahviten esillä. Mervi Vuorelan ja Jeanin kolumnit ovat silkkaa asiaa, mutta eräänlainen nykypopin dekonstruktio ulottuu artistihaastatteluihin asti. Merita Bergin ja sitä Maustetyttöjen tyypin juttua en lukenut, mutta pari siitä poimittua sitaattia herätti mielenkiinnon siten, että juttuun pitänee seuraavalla kirjastovisiitillä palata.
Sitten oli se jäsenkohtainen haastis Gaselleista. Nykypopin tilaa dekonstruoidaan ja analysoidaan tavalla, johon yksikään marginaaliartisti etenkään punkin saralla ei ole koko vuosikymmenen aikana kyennyt. Tää ei ole mun mielestä mikään pikkujuttu. Suosittelen kaikille.
On toki aiheellista pohtia, tavoittaako nää jutut niitä lukijoita, joiden nää jutut oikeasti pitäisi lukea, eli nuorempia musiikinkuluttajia. Veikkaan että suurimmalle osalle pitkän linjan lukijoista nää jutut ovat olleet jossain määrin itsestäänselviä jo hyvän aikaa ja tunnetusti käännytetyille saarnaamisella ei ole kovinkaan suurta vaikutusta.
Last edited by dadadrlrl (27.11.2018 14:12)
Superbändi joutui hakkeroinnin kohteeksi: kiristäjä vaati 150 000 dollaria tai julkaisee nauhoitukset luvatta bändi jakoi 17 tuntia materiaalia itse
En ymmärrä. Miksi otsikkoon kirjoitettiin "superbändi" eikä Radiohead?
Superbändi joutui hakkeroinnin kohteeksi: kiristäjä vaati 150 000 dollaria tai julkaisee nauhoitukset luvatta bändi jakoi 17 tuntia materiaalia itse
En ymmärrä. Miksi otsikkoon kirjoitettiin "superbändi" eikä Radiohead?
Siks että sä klikkaat sitä otsikkoa koska haluat tietää mistä superbändistä oikein on kyse.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Näkökulma: Elli Haloo, Robin ja Chisu muuttuivat radikaalisti - onko kaikki pilalla?
"Elli Haloo on Suomen suosituimman yhtyeen, jättimäiseksi kasvaneen Haloo Helsingin! laulaja"
"On suorastanaan hämmentävää, miten paljon Robinia on kielenvaihdoksesta arvosteltu, ei tarvitse paljon selata kommentteja, kun vastaan tulee sama rutina; Ei tule pärjäämään, floppaa ja alkaa kohta taas esittää Frontside Ollieta pikkulapsille, mitä järkeä yrittää englanniksi ja niin edelleen. Moni suorastaan tuntuu toivovan, että Robin epäonnistuisi."
"Muutokset voivat myös tuoda uusia faneja. Mainstream poprokkia soittanut Haloo Helsinki! on vielä pari vuotta tauolla, ja tauon aikana Elli tekee melko erilaista, popproge-tyylistä musiikkia."
"Ja sen tietää jo nyt, miten monilla menee tunteisiin, kun Antti Tuisku on mukana syksyllä nähtävässä Vain elämää -ohjelmassa, vaikka eikö Tuiskun pitänyt olla tauolla, ettei vain olisi tullut rahapula, erhrhrhhehehe."
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tuanoi saatana.
PYHIMYS HALUAA KIELTÄÄ UUDEN ALBUMINSA JULKISET ARVOSTELUT, MUTTA MIKSI?
Se nyt tulee olemaan se linja nyt, mitä vaan teenkin, joten kai sitä voi sitten vähän ennakoivasti jo kiukutella, niin saa ylemmyydentuntoiset kriitikotkin jotain päiviteltävää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Se nyt tulee olemaan se linja nyt, mitä vaan teenkin, joten kai sitä voi sitten vähän ennakoivasti jo kiukutella, niin saa ylemmyydentuntoiset kriitikotkin jotain päiviteltävää.
Onko tullut syötyä ärripurrikeksejä?
Vittu mikä urpo :sepde:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En korjaa!!
Toihan on just sitä mistä dadadrlrl kirjotti hetki sitten tohon toiseen topsuun eli nostetaan itsensä kritiikin yläpuolelle. Toi sälli vielä harvinaisen pöhkösti yleistää kriitikot yhdeksi isoksi massaksi. Hyvin rakennettu spedeily kyllä. Mitä ikinä negatiivista levystä tai Pyhimyksestä kirjoitetaankaan niin voi sanoa että mähän tiesin ja just näin oli tarkoitus mennä.
Koskas tää ilmestyy? Vois harkita levyarvion julkaisemista blogissa
en ole kolmekybänen emoboy
Koskas tää ilmestyy? Vois harkita levyarvion julkaisemista blogissa
MIKKO julkaistaan vuoden 2020 ensimmäisenä viikonloppuna.
lukee tossa linkatussa artikkelissa heti ensimmäisenä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Paljosta vetoa että välispiikeissään itsensä naistenvihaajaksi julistavan Pyhimyksen uusi levy sisltää aikaamme nähden x-määrän toksista paskaa ja että tämä on todellinen syy sille, että levyn arviointi on kiellettyä?
Tuleeko 2020 viimein olemaan CD-nostalgisoinnin vuosi? Ja kauanko toi kestää? Puoli vuotta?
Tämä sivu selittääkin hyvin, miksi pyhimys äiä oli taannoin otettu siihen johonkin ylen aamutv:hen (se missä on ne kaksi haastattelijaa) vieraaksi hölisemään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kirjoittaakohan Pyhimys foorumille ja onko foorumilla yhtä dille?
bzort glorf bööth
Tuleeko 2020 viimein olemaan CD-nostalgisoinnin vuosi? Ja kauanko toi kestää? Puoli vuotta?
oli kyllä hauska lukea sepustukset, että poikkeukseillista, tämä julkaistaan cd-formaatissa, kun käsittääkseni kaikki pyhimyksen levyt on kyseisessä formaatissa julkaistu tähänkin asti, toki osa myös vinyyleinä. mutta kai tääkin on jotain mediahype-pelleilyä, jota kyseiseltä artistilta voi odottaakin tai en tiiö
Pöyhimys
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uudet housut ja paita wrote:Tuleeko 2020 viimein olemaan CD-nostalgisoinnin vuosi? Ja kauanko toi kestää? Puoli vuotta?
oli kyllä hauska lukea sepustukset, että poikkeukseillista, tämä julkaistaan cd-formaatissa, kun käsittääkseni kaikki pyhimyksen levyt on kyseisessä formaatissa julkaistu tähänkin asti
Ai saakeli
Ja Mikko Aaltonen kirjoittanut hesariin pitkän ja analyyttisen arvion. Voi itkujen itku! Aina ne kriitikot on just tommosia
Ja Mikko Aaltonen kirjoittanut hesariin pitkän ja analyyttisen arvion. Voi itkujen itku! Aina ne kriitikot on just tommosia
Levyssä on tuttua Pyhimyksen varmuutta ja monitasoisuutta. Sitä en tiedä, miksi arvostelija lankeaa psykiatriaan.
Tuanoi saatana.