You are not logged in.
mulla on tänään päällä prodigy-paita
lienen maininnut täällä joskus, mutta tyttäreni on syntynyt voodoo peoplen soidessa, joten kyseessä on suosikkibiisini, tosin on muutenkin, mutta jos tyttäreni joskus tänne eksyy eiq
Tuplapeukut.
Nykyään nää Howlettin some-starbailuhehkutukset lähinnä huvittaa, mutta olihan herralla kultainen kosketus 1991-1997.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tänään vasta mulle selvisi, että voodoo peoplessa sämplätään nirvanan very apea
very apea
Valitettavasti on käynyt rosvo.
psykokarkki wrote:very apea
kuuntelin tänään ekaa kertaa prodigyn ekan ep:n what evil lurks, ihan ok, mutta tavallaan ymmärrän miksei löydy myöhemmilt kokoelmilta. semmoisia harjoitelmia vielä.
NEW ALBUM THE DAY IS MY ENEMY OUT 30TH MARCH 2015
jaksaiskohan tsekkailla, toi ylempänä postattu biisi nyt ei kovin kummoinen kuitenkaan ollut.
Rippistä vaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hoodoo peoplea on tullu lukemattomia kertoja jorattua kera hyppykierrepotkujen, joskus muitakin biisoja, kiitos ja rip
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sivua ylöspäin skrollaamalla löytyvät mielipiteeni eivät ole muuttuneet viiden vuoden aikana.
Sellainen lisähuomio, että jösses tämä Girls on ollut väärinymmärretty biisi. Oli edellä aikaansa, kuten Youtube-kommentaattori osuvasti toteaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Prodigy julkaisi perjantaina uuden kappaleen. Kyseessä on uusi versio bändin vuonna 1996 julkaistusta Breathe-klassikosta. Mukana uudella versiolla vierailee Wu-Tang Clanin RZA. Uusi Breathe-versio kulkee nimellä Liam H and Rene Lavice re-amp. Kappale löytyy keskiviikkona Suomessa ensi-iltaan saapuvalta F9 – The Fast Saga -leffan soundtrackilta. Yhtye kertoi vähän aikaa sitten, että bändin historiasta on tulossa myös dokumentti. Dokumentin julkaisuaikataulusta ei ole vielä tarkempaa tietoa.
eipä kyllä kovin kummoinen versio
The Prodigy on tiettävästi muuttanut jättihittinsä sanoitusta
Nyt kuitenkin useat brittimediat kertovat, että viime viikonloppuna Lontoossa esiintyessään The Prodigy oli muuttanut hittiään niin, ettei yhtyeen vokalisti Maxim huutanut kertaakaan ”smack my bitch up”. Sen sijaan hän vain toisti alusta loppuun kappaleen aloittavaa riviä: ”Change my pitch up.”
entä jos maxim vain unohti että miten ne lyriikat menikään
My mind is glowing
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi