You are not logged in.
vaikka viimonen levy oli aika pettymys (ehkä uusintakuuntelun paikka) niin onhan tää mahtava uutinen. tulipa oltua summeronicissa keikalla sit vääränä vuonna..
Joo, AONO oli vaikea levy ja oli toki tuomittu epäonnistumaan ja tuottamaan pettymyksen. Kaikki Triggerit ja muut kappaleet joita livetettiin vuosia muttei sitten julkaistu lainkaan.. Itsekin vasta hetken ja useiden kuunteluiden jälkeen siihen tykästyin (tukholman livekeikka toki tähän hekumaan auttoi aikanaan). Siksi nyt tätä uutta "hissukseen" tehtyä levyä odottaa mielenkiinnolla, mikä Howlettilla on käynyt, kuinka isossa osassa Maxim on ollut, Leeroy ainakin jossain vaiheessa oli hengailuissa mukana, mikä on Flintin (ei bändi vaan Keith) merkitys jnejne.. Saattaa tulla ihan mitä vaan, vaikka All Saints -purkkapoppia, dubsteppii, blog housee, happy hardcoree... Njoo, luultavasti kuitenkin iskevää jyystöä prodigy-vivahteella.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
itse oon huomannu huudattavani aika usein sitä liamin dirtchamber-miksauslevyä. siiton itse asiassa koneella myös breezeblock-radioversio (tais olla joku esiaste tosta levystä) joka toimii vielä asteen paremmin.. levylle ku kait siivottiin osa biiseista ja sampleista veks. ja siloiteltiin muutenkin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
itse oon huomannu huudattavani aika usein sitä liamin dirtchamber-miksauslevyä. siiton itse asiassa koneella myös breezeblock-radioversio (tais olla joku esiaste tosta levystä) joka toimii vielä asteen paremmin.. levylle ku kait siivottiin osa biiseista ja sampleista veks. ja siloiteltiin muutenkin.
Joo, toi on kyllä mainiosti rullaava paketti. Miksauslevyistä ei aina voi sanoa samaa..
Muistan dirtchamberista sellaisen että idea levystä tuli sen jälkeen kun liam oli ollut bbc:lla heittämässä tuollaista settiä ja ihmiset olivat innostuneet meiningistä ja niinpä oli julkaistu tuollainen. Ilmeisesti tuo ei ole kuitenkaan kyseinen setittely...? aqzu 5 vuotta sitten olisi varmasti tuollaisen knopin osannut päätellä/tietää, mutta nykyisin ei kaikkia pikkujuttuja enää muista ulkoa.
Ilmeisesti tuo ei ole kuitenkaan kyseinen setittely...? aqzu 5 vuotta sitten olisi varmasti tuollaisen knopin osannut päätellä/tietää, mutta nykyisin ei kaikkia pikkujuttuja enää muista ulkoa.
ei se yks yhteen oo mut aika samalta näyttää...
http://mixesdb.com/db/index.php/1998-10 … adline_Set
vs.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Viime torstainako taas tajusin, kuinka hienoja levyjä ne kaks (Jilted ja Fat) onkaan. Tai ainakin suuri osa biiseistä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Viime torstainako taas tajusin, kuinka hienoja levyjä ne kaks (Jilted ja Fat) onkaan. Tai ainakin suuri osa biiseistä.
Älä unohda niitä muita levyjä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:16e3c366c9="Jean-Babtiste"]Viime torstainako taas tajusin, kuinka hienoja levyjä ne kaks (Jilted ja Fat) onkaan. Tai ainakin suuri osa biiseistä.[/quote:16e3c366c9]
Älä unohda niitä muita levyjä
levyJÄ? experience on yks levy mutta...?
[quote:19d97411d9="hrmunoita"][quote:19d97411d9="Jean-Babtiste"]Viime torstainako taas tajusin, kuinka hienoja levyjä ne kaks (Jilted ja Fat) onkaan. Tai ainakin suuri osa biiseistä.[/quote:19d97411d9]
Älä unohda niitä muita levyjä[/quote:19d97411d9]
levyJÄ? experience on yks levy mutta...?
No mites vaikka toi Always Outnumbered, Never Outgunned?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:6ce9b52df6="silvawhale"][quote:6ce9b52df6="hrmunoita"][quote:6ce9b52df6="Jean-Babtiste"]Viime torstainako taas tajusin, kuinka hienoja levyjä ne kaks (Jilted ja Fat) onkaan. Tai ainakin suuri osa biiseistä.[/quote:6ce9b52df6]
Älä unohda niitä muita levyjä[/quote:6ce9b52df6]
levyJÄ? experience on yks levy mutta...?[/quote:6ce9b52df6]
No mites vaikka toi Always Outnumbered, Never Outgunned?
paskaa.
[quote:9a4cf085e9="hrmunoita"][quote:9a4cf085e9="silvawhale"][quote:9a4cf085e9="hrmunoita"][quote:9a4cf085e9="Jean-Babtiste"]Viime torstainako taas tajusin, kuinka hienoja levyjä ne kaks (Jilted ja Fat) onkaan. Tai ainakin suuri osa biiseistä.[/quote:9a4cf085e9]
Älä unohda niitä muita levyjä[/quote:9a4cf085e9]
levyJÄ? experience on yks levy mutta...?[/quote:9a4cf085e9]
No mites vaikka toi Always Outnumbered, Never Outgunned?[/quote:9a4cf085e9]
paskaa.
Action Radar
Break & Enter tänään soi lähemmäs kymmenen kertaa. Jilted Generation täyttä tulta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
liamin dirtchamber-miksauslevyä.
tää on loistava. vittu, on pitänyt ostaakin jo monta vuotta
Break & Enter tänään soi lähemmäs kymmenen kertaa.
Tää on aina ollu mun lempparibiisi tältä levyltä.
Sent from my iPhone 16
[quote:239bb59813="silvawhale"]liamin dirtchamber-miksauslevyä.[/quote:239bb59813]
tää on loistava. vittu, on pitänyt ostaakin jo monta vuotta
kannattaa tsekata tosiaan toi breezeblock-mix kans. vähän ruffimpi versio.
[quote:eec1e16f4d="Bricolage"]Break & Enter tänään soi lähemmäs kymmenen kertaa.[/quote:eec1e16f4d]
Tää on aina ollu mun lempparibiisi tältä levyltä.
Mahtava kappale.
turpa kii ja laula
Nyt vaikuttaa lupaavalta!
[quote:61ef9f3991="hrmunoita"][quote:61ef9f3991="silvawhale"][quote:61ef9f3991="hrmunoita"][quote:61ef9f3991="Jean-Babtiste"]Viime torstainako taas tajusin, kuinka hienoja levyjä ne kaks (Jilted ja Fat) onkaan. Tai ainakin suuri osa biiseistä.[/quote:61ef9f3991]
Älä unohda niitä muita levyjä[/quote:61ef9f3991]
levyJÄ? experience on yks levy mutta...?[/quote:61ef9f3991]
No mites vaikka toi Always Outnumbered, Never Outgunned?[/quote:61ef9f3991]
paskaa.
nii, jos tykkää musasta joka kuulostaa huonolta jilted-aikaselta prodigy-parodialta niin täähän on parhautta
eli ihan loistava en oo kyllä kuunnellu varmaa kertaakaan sen jälkeen kun ostin käytettynä joskus ajat sitten
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Näiltähän julkaistiin noi kaksi ekaa levyä tuplalevyjulkaisuina tässä viikko sitten. Tällaisilla träklisteillä:
More Music For The Jilted Generation Tracklisting
Disc One
1 Intro
2 Break & Enter
3 Their Law [Featuring Pop Will Eat Itself]
4 Full Throttle
5 Voodoo People
6 Speedway [Theme From Fastlane]
7 The Heat [The Energy]
8 Poison
9 No Good [Start The Dance]
10 One Love [Edit]
The Narcotic Suite
11 3 Kilos
12 Skylined
13 Claustrophobic Sting
Disc Two
1 Voodoo People [Radio 1 Maida Vale Session]
2 Poison [Radio 1 Maida Vale Session]
3 Break And Enter [2005 Live Edit]
4 Their Law [Live At Pukkelpop]
5 No Good [Start The Dance] [Bad For You Mix]
6 Scienide
7 Goa [The Heat The Energy, Part 2]
8 Rat Poison
9 Voodoo People [Dust Brothers Remix]
Experience Expanded Tracklisting
Disc One
Jericho
Music Reach - 1/2/3/4
Wind It Up
Your Love - Remix
Hyperspeed - G-Force Part 2
Charly - Trip Into Drum And Bass Version
Out Of Space
Everybody In The Place - 155 And Rising
Weather Experience
Fire - Sunrise Version
Ruff In The Jungle Bizness
Death Of The Prodigy Dancers - Live
Disc Two
Your Love
Ruff In The Jungle Bizness - Uplifting Vibes Remix
Charly - Alley Cat Remix
Fire - Edit
We Are The Ruffest
Weather Experience - Top Buzz Remix
Wind It Up - Rewound
G-Force - Energy Flow
Crazy Man
Out Of Space - Techno Underworld Remix
Everybody In The Place - Fairground Remix
Android
Out Of Space - Live From Pukkelpop 2005
Ei kyllä tarjoa mitään itselle kun kaikki sinkut löytyy hyllystä eri muodoissa mutta jos ei ole, niin varsinkin Experience on aika parhautta bonuksineen - sen eran sinkut ja albumi muodostaa hienon yhdistelmän josta albumi on perusmuodossaan vain pieni osa.
Kohta uutta jee, lähes paras pändi ikinä.
nettisivujen uutisosiossa:
shit nearly forgot - for everyone on the prodigy.com mailing list we have some wicked announcements for you, will email ya all this thursday
infoan tänne kunhan tulee sähkösähkösähköpostii.
[quote:4ac9fe85d0="aqzu"]Näiltähän julkaistiin noi kaksi ekaa levyä tuplalevyjulkaisuina tässä viikko sitten.
Ei kyllä tarjoa mitään itselle kun kaikki sinkut löytyy hyllystä eri muodoissa mutta jos ei ole, niin varsinkin Experience on aika parhautta bonuksineen - sen eran sinkut ja albumi muodostaa hienon yhdistelmän josta albumi on perusmuodossaan vain pieni osa. [/quote:4ac9fe85d0]
nää on varmaan remasteroitu myös? sopivaan hintaan vopis hyvinkin harkita ostoa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Nyt vasta ekan kerran vilkaisin kun luulin aina että tää on joku hassuttelutopikki
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Nyt vasta ekan kerran vilkaisin kun luulin aina että tää on joku hassuttelutopikki
minun suurin asiakirjoitustopikkini.
Saatiin yksi kopsu Jilted Generationin vinyylipainosta Pitkämieheen:
http://www.ifsociety.com/artist/prodigy
Tero saatana, s'olet gay!
New album to be released on March 2nd
It's the news we have all been waiting for. We can now tell you the new album is called "Invaders Must Die" and will be released on The Prodigy's imprint, Take Me To The Hospital, through Cooking Vinyl, on March 2nd. Liam Howlett, Keith Flint and Maxim all feature on the album, which is the first time since the release of Fat Of The Land in 1997. The result is back to their bone shaking best, a collision of old skool rave noise with the stratospheric limits of new technology.
http://theprodigy.com/index.php/new-alb … -march-2nd
:hulinax:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:8e6a31286d="ginipoika"]New album to be released on March 2nd
It's the news we have all been waiting for. We can now tell you the new album is called "Invaders Must Die" and will be released on The Prodigy's imprint, Take Me To The Hospital, through Cooking Vinyl, on March 2nd. Liam Howlett, Keith Flint and Maxim all feature on the album, which is the first time since the release of Fat Of The Land in 1997. The result is back to their bone shaking best, a collision of old skool rave noise with the stratospheric limits of new technology.
http://theprodigy.com/index.php/new-alb … -march-2nd
:hulinax:[/quote:8e6a31286d]
ISOMPAA KUIN ELÄMÄ!!!!
Muistin juuri, että en oo kuunnellu kertaakaan music for the jilted generationia kesällä hankkimieni uusien stereoiden läpi, joten teen sen tänään -späm.
Muistin juuri, että en oo kuunnellu kertaakaan music for the jilted generationia kesällä hankkimieni uusien stereoiden läpi, joten teen sen tänään -späm.