You are not logged in.
[quote:7b46080ad7="shanks"]Jazz on paskaa.
Varmaan ainoa asia muuten josta Ulviksen kanssa olemme samaa mieltä. [/quote:7b46080ad7]
No oottekin homopoikia, jotka ei kyllä saa persettä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:d9e198696b="Prakk"]Nicon sooloja on kivempi kuunnella kuin VU:n levyjä, paitsi ehkä sitä banaanialbumia.[/quote:d9e198696b]
Marble Index pieksää kaiken mitä VU + Lou Reed soolona on ikinä tehnyt.
John Calen soolot pieksää Lou Reedin yhtä helposti. Transformer on laiska ja kamalat soundit. Se versio Satellite Of Lovesta on kuraa verrattuna VU:n versioon.
Veikkaisin että J-B tosiaan viittasi tuohon "kivaa" sanaa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:5dd0c0ced5="Bricolage"][quote:5dd0c0ced5="Prakk"]Nicon sooloja on kivempi kuunnella kuin VU:n levyjä, paitsi ehkä sitä banaanialbumia.[/quote:5dd0c0ced5]
John Calen soolot pieksää Lou Reedin yhtä helposti. Transformer on laiska ja kamalat soundit. Se versio Satellite Of Lovesta on kuraa verrattuna VU:n versioon.[/quote:5dd0c0ced5]
Veikkaisin että J-B tosiaan viittasi tuohon "kivaa" sanaa..
Itse taas siihen että J-B on yhtä lailla väärässä koska Marble Index on kivaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:3c03fc06ff="Joe Caligula"][quote:3c03fc06ff="Bricolage"][quote:3c03fc06ff="Prakk"]Nicon sooloja on kivempi kuunnella kuin VU:n levyjä, paitsi ehkä sitä banaanialbumia.[/quote:3c03fc06ff]
John Calen soolot pieksää Lou Reedin yhtä helposti. Transformer on laiska ja kamalat soundit. Se versio Satellite Of Lovesta on kuraa verrattuna VU:n versioon.[/quote:3c03fc06ff]
Veikkaisin että J-B tosiaan viittasi tuohon "kivaa" sanaa..[/quote:3c03fc06ff]
Itse taas siihen että J-B on yhtä lailla väärässä koska Marble Index on kivaa
[quote:bc6e70a189="Bricolage"][quote:bc6e70a189="Joe Caligula"][quote:bc6e70a189="Bricolage"][quote:bc6e70a189="Prakk"]Nicon sooloja on kivempi kuunnella kuin VU:n levyjä, paitsi ehkä sitä banaanialbumia.[/quote:bc6e70a189]
John Calen soolot pieksää Lou Reedin yhtä helposti. Transformer on laiska ja kamalat soundit. Se versio Satellite Of Lovesta on kuraa verrattuna VU:n versioon.[/quote:bc6e70a189]
Veikkaisin että J-B tosiaan viittasi tuohon "kivaa" sanaa..[/quote:bc6e70a189]
Itse taas siihen että J-B on yhtä lailla väärässä koska Marble Index on kivaa [/quote:bc6e70a189]
Tai siis vois laajentaa että en vaan koe Nicon sooloja mitenkään ahdistavina. Oikeastaan suurinta osaa synkästä musasta mitenkään ahdistavana, kontekstit vaan muuttuu ihan täysin. Nim. Joy Divisionin Closer sopii kesäpäivään.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Placebo on hemmetin kova, kaikki levyt! Erityisesti Brian Molkon laulusoundista oon digannut aina.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pearl Jam ei ole juuri sen mukavampaa kuunneltavaa kuin Nickelback.
Tool ja Porcupine Tree ärsyttää samoista syistä, en halua nyt miettiä mitä ne syyt ovat, meen keittään kahvia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pearl Jam ei ole juuri sen mukavampaa kuunneltavaa kuin Nickelback.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Voi perkele Ei tää sitten ollutkaan oikea otsikko
Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:b2c7d2a4f6="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:b2c7d2a4f6]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.
[quote:aff4a32833="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:aff4a32833]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.
Eri. Virkistävää vaihtelua kaikelle hymistelylle.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:99e04af93a="stratum"][quote:99e04af93a="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:99e04af93a]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.[/quote:99e04af93a]Eri. Virkistävää vaihtelua kaikelle hymistelylle.
Mille hymistelylle!? Täällä on vaan nostettu vihamielisyyden tasoa, ei muuta.
[quote:1bcb892e66="sheino"][quote:1bcb892e66="stratum"][quote:1bcb892e66="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:1bcb892e66]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.[/quote:1bcb892e66]Eri. Virkistävää vaihtelua kaikelle hymistelylle. [/quote:1bcb892e66]
Sille.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Laitetaan nyt jo kerran uudestaan aiemmin muualla mainittu Joose Keskitalo. Perusteluja en viitsi toistaa.
vihamielisyys, missä pelaa
[quote:a2db30245e="sheino"][quote:a2db30245e="stratum"][quote:a2db30245e="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:a2db30245e]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.[/quote:a2db30245e]Eri. Virkistävää vaihtelua kaikelle hymistelylle. [/quote:a2db30245e]
Tom Waits on paskaa.
MIKS NÄITÄ IHME TOPIKKEJA ON KAKSI?
Mangojauhe goddamn.
[quote:f3b9060987="ex-kolja"][quote:f3b9060987="sheino"][quote:f3b9060987="stratum"][quote:f3b9060987="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:f3b9060987]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.[/quote:f3b9060987]Eri. Virkistävää vaihtelua kaikelle hymistelylle. [/quote:f3b9060987]
Mille hymistelylle!? Täällä on vaan nostettu vihamielisyyden tasoa, ei muuta. [/quote:f3b9060987]
Tom Waits on paskaa.
Syödään sitä lääkitystä..
J-B tietänee
[quote:36263928d5="ex-kolja"][quote:36263928d5="sheino"][quote:36263928d5="stratum"][quote:36263928d5="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:36263928d5]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.[/quote:36263928d5]Eri. Virkistävää vaihtelua kaikelle hymistelylle. [/quote:36263928d5]
Mille hymistelylle!? Täällä on vaan nostettu vihamielisyyden tasoa, ei muuta. [/quote:36263928d5]
Tom Waits on paskaa.
Tom Waits on paskaa.
Tämä väite ei kyllä pidä paikkaansa.
[quote:7473df046b="Bricolage"]
Tai siis vois laajentaa että en vaan koe Nicon sooloja mitenkään ahdistavina. Oikeastaan suurinta osaa synkästä musasta mitenkään ahdistavana, kontekstit vaan muuttuu ihan täysin. Nim. Joy Divisionin Closer sopii kesäpäivään.[/quote:7473df046b]
Puhuin toki vaan Desertshoresta, joka on mielestäni aika erilainen levy ku vaikka Chelsea Girl. Esim. "Janitor of Lunacy" lunastaa nimensä aika hyvin.
Itse toki tykkään kanssa kontrasteista. En todellakaan kuuntele esim. Joy Divisionia pelkästään yös yksin. Mutta en myöskään kuuntele Joykkareita (hehee) ihan hirveän usein.
Synkkääkin musaa on aika paljon erilaista ja eri tavoilla vaikuttavaa, vaatis pitempää analyysiä, mutta empä ny jaxa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:17ce40ec25="sheino"][quote:17ce40ec25="stratum"][quote:17ce40ec25="ex-kolja"]Ei olisi pitänyt lukea tätä topikkia. [/quote:17ce40ec25]
vähän sama. emmä ny oikein ymmärrä.[/quote:17ce40ec25]Eri. Virkistävää vaihtelua kaikelle hymistelylle. [/quote:17ce40ec25]
No se ei todellakaan ole tän topikin tarkoitus. Eikä varsinkaan siitä, että joku ei ymmärrä jotain asiaa, kannata ottaa hernettä nenään. Tosin joskus se sinne menee, ei sille minkään voi, ihmisiä kaikki ollaan.
Jos tässä topikissa lähtee jotain väittämään, kannattais ehkä miettiä, onko siitä mitään hyötyä, ja voi miettiä jo etukäteen, miksi jokin asia ärsyttää. Ei oo tietenkään pakko, voi jatkaa myös teinilinjalla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Laitetaas tälle vielä
"A repo man's always intense"
fugazin kuunteleminen on yleensä yhtä jännittävää kuin näkkäri ja lasi vettä illalliseksi
Näillä mennään juuri nyt!
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
En oo varma, kuuluuks tää tänne vai teinitopiciin, mut mun mielestä Antony Hegartyn ääni on sietämätön. Oon kuullu siltä satunnaisia biisejä ennen tuota uutta levyä, mut nyt alkuvuodesta aattelin antaa sille mahdollisuuden ja kuuntelin koko levyn. Ei vaan lähe. Ehkä jossain vaiheessa tajuan jätkän nerouden ja muutan mieleni, mut tällä hetkellä eieieieiei.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan