You are not logged in.
Noniin, Suomen inzane_johnnya pukkaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kulttibändit lavalla Estonia-tragedian 25-vuotisyönä! Suomen ehkäpä tärkeimmät underground-bändit Panssarijuna ja Liimanarina soittavat ensimmäisen yhteiskeikkansa Estonia-laivan uppoamisyönä Kallion Mascotissa. Samalla julkaistaan Panssarijunan fanien kauan odottama vinyylipainos Estonia-ep:stä, jonka kaikki biisit kertovat tuosta kohtalokkaasta onnettomuudesta.
Illan avaa folk-punk-yhtye Liimanarina, joka julkaisi Bad Vugumilla ensilevytyksensä "Maailman tylsin vittumaisuus" vuonna 1989. Yhdysvaltalainen suuri indielevy-yhtiö Drag City julkaisu Liimanarinan "Spermarket" levyn 1995. Liimanarinaa ja Panssarijunaa on verrattu toisiinsa, joten edessä on todella brutaalin hienostunut ja groteskin nautinnollinen ilta!
Liput 6/8 euroa
lauantaina 28.9. siis.
Joo eikös se edellisen kerran häärinyt mukana, kun nää veti keikkoja Helsingissä
en ole kolmekybänen emoboy
Mitä onks Bergman soittanu täs joskus?
ainaki keikoilla soittanu bassoa joskus
Uijui mitä löyty
Tuanoi saatana.
^ Ohjelman loppupuolella käy ilmi että Perttu vihaa REMiä ja oli joskus 90-luvulla tehnyt bändistä/Stipestä hyvin negatiivisen jutun Nyt lehteen ja Pekka Sauri oli lähettänyt tästä hänelle vihaista palautetta.
Tuanoi saatana.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pitäsköhän jonku kirjottaa Paukeen elämäkerta? Joko tää kaveri lähentelee viittäkymmentä?
Tuanoi saatana.
Miks Kreikka annettais eskimoille?
Tuanoi saatana.
Hardcore proto-punk and noise rock influenced simplistic Captain Beefheart... or something. Quite comfortable and has enough stochasticity.
Intelligent and clever stuff; musically they are on the upper level than most of the things you've propably heard.
Tuanoi saatana.
Ei susta varmaan koskaan tuu paskajalkaa!!
Tuanoi saatana.
RAPSAAAAAAAA ?
Tuanoi saatana.
RAPSAAAAAAAA ?
Eiks ketää ollu paikalla? Vaik foorumin suosituin bändi.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:marjapoimuri wrote:RAPSAAAAAAAA ?
Eiks ketää ollu paikalla? Vaik foorumin suosituin bändi.
Oliks tää vitsi?
ei ollut, mutta itse olin vaihteeksi mökillä
Ainakin tämmöstä:
Offtopic, mut vittu että ottaa raskaasti tällaiset keikkarapsaintrot:
Lauantai-ilta ja minulla on selvät sävelet. En harhaile tiedemiehen ja alkoholisoituneen kirjailijan tavoin tuntemattomalle vyöhykkeelle, kuten Strugatskin veljesten tieteisromaanissa Stalker. Päämääräni on Neljännellä Linjalla sijaitseva Bar Mascot
Voisko jengi lopettaa ton oman elämänsä huntersthompsonoinnin, kun se on aina ihan paskaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
huhtikuun iltapäivämatinea hengentietäjien kanssa kultaisessa kulauksessa ei-niin-yllättäen peruttu.
Korona & Kiinalaiset Koiransyöjät (ex-Zika & The Pienipäiset Babies)
tulispa uutta musaa, zika rulez
Pidän enemmän koronaviiruksesta kuin siitä piripäisestä kusipääpokesta,
joka hakkas multa muutaman hampaan irti,
ku olin muka soittanu liikaa Dylania sen räkälässä
Jos mitään yllättävää ei tapahdu, niin Olli Pauke on Roll FM:n vieraana nyt kiirastorstaina klo 9-10. Taajuus pääkaupunkiseudulla 102, ja toimii netissä rolllfm.fi
Eli aamulla 9-10
Jos mitään yllättävää ei tapahdu, niin Olli Pauke on Roll FM:n vieraana nyt kiirastorstaina klo 9-10. Taajuus pääkaupunkiseudulla 102, ja toimii netissä rolllfm.fi
No nyt on meitä kuulijoita sivistetty Dylanilla. Mielenkiintoista kuunneltavaa kyllä muutenkin
Last edited by metsäkukkia54 (09.04.2020 10:44)
Porvoon turkkilainen wrote:Jos mitään yllättävää ei tapahdu, niin Olli Pauke on Roll FM:n vieraana nyt kiirastorstaina klo 9-10. Taajuus pääkaupunkiseudulla 102, ja toimii netissä rolllfm.fi
No nyt on meitä kuulijoita sivistetty Dylanilla. Mielenkiintoista kuunneltavaa kyllä muutenkin
itse en pystynyt kuuntelemaan kun duunihommia tässä
King crimson > Dylan
Tuanoi saatana.