You are not logged in.
Esim. nämä tuoreehkot tuli just toisaalla mainittua kun oli puhetta liveistä:
- Jah Wobble's Solaris: Live In Concert (2002)
- Mother Gong: O Amsterdam (2007)
Innostun hyvin harvoin rock-bändien ja muiden vastaavien live-levyistä. Oopperaa taas kuuntelen pääasiassa live-levyiltä. Ehkä paras kuulemani live-levy on tämä:
Ooppera-livejen lisäksi suosikkejani live-levyistä ovat nämä kaksi Laibachia. Toinen on vanha kasettijulkaisu, toinen taas uudehko.
Juuri äskettäin olen kuunnellut tällaista Beach Boys -liveä, joka on tehty vähän Smiley Smilen hengessä ja jossa on sitä samaa viehätystä. Tai oikeastaan tässä versiossa on sekä live- että studioäänityksiä.
Last edited by EndloseAngst (30.07.2016 12:37)
Ensimmäisenä mieleen nousevat nostot. Jätän tässä huomioitta Circlen, Zappan sekä King crimsonin.
*talking heads - stop making sense
*gentle giant - playing the fool
*les claypools frog brigade - frog set 1 & 2
*led zeppelin - song remains the same
*nirvana - live at reading
*Damo Suzuki's network - Seattle
Onhan näitä vaikka mitä. Vaikee erotella, että mitkä nostais erikseen jalustalle.
Käsitelläänkö täällä myös live DVD/Blurayt vai onko niille oma osionsa?
cheap trick at budokan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Rachid Taha, Khaled ja Faudel: 1, 2, 3 Soleils
Tätä olen kuunnellut oikeasti aika paljon. Se on ilman muuta yksi parhaista live-levyistä, mitä olen kuullut. Nykyään minulla on myös DVD-versio. Katsoin sitä juuri Rachid Tahan muistoksi.
On se näköjään Youtubessakin.
Juu tota, muutama suosikki tullu lisää tässä:
Grand Funk Railroad: Live 2LP - Aivan helvetin mahtavaa rutinasoundia, soittoa ja hyviä stygejä, plus kuumottavaa menoa yleisössä ja siihen Mark Farnerin (?) kommentit teksasaksentilla
BÖC: Extraterrestrial Live - Mulle näiden paras, esim. Veteran of the Psychic Warsin skittasoolo jotain mieletöntä
Bloodrock: Live 2LP - Yhtä hyvä oikeestaan ku "2":kin, vaikka tässäkin oli jotain tohtorointia ja samoja versioitakin osa ehkä ku studiolevyllä!
Ja pitääpä kattoa noi ekat viestit uudestaan, puuttuko sieltä jotain hömm hmmm
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS