You are not logged in.
pitkästä aikaa kuuntelen, hyvähän tää on
pitkästä aikaa kuuntelen, hyvähän tää on
sama
varasin juuri laivueen debyytin kirjastosta miksei metsää ole siellä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Pitkästä aikaa Häivytys kuuntelussa, upeeta tykittelyä
Last edited by Folkhälsan (15.04.2014 11:16)
Vuoden nuori muotoilija.
varasin juuri laivueen debyytin kirjastosta
Mietinkin, että kuka tätä vielä varailee Pistin just matkalle
et vaan nähny sitä puilta
ray charlz wrote:varasin juuri laivueen debyytin kirjastosta
ray charlz, ME SAADAAN SUT VIELÄ!
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
ray charlz wrote:varasin juuri laivueen debyytin kirjastosta
no juuri näin, ajattelinkin ettei tämmösiä paljastuksia voi täällä luovuttaa. ois voinut samalla rahalla tulla hakemaan kädestä pitäen
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tuolta: http://laivue.bandcamp.com/album/mets-2
metsää kykynen itekin vielä osittain kuuntelemaan
tykkään debyytistä ihan hitosti! just nättiä poppimeininkiä. olisin vaan ydinaukiolta odotellut vähän zappamaisempaa häröilyä tai jotain free jazzia, soololätyllä sitten?
soololätyllä sitten?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tykkään debyytistä ihan hitosti! just nättiä poppimeininkiä. olisin vaan ydinaukiolta odotellut vähän zappamaisempaa häröilyä tai jotain free jazzia, soololätyllä sitten?
niistä biiseistä vain 1 on mun tekemä.
edit: tajusin just et vanhimmat biisit tuolla levyllä ovat vuodelta 2005. hämmentävää.
ei sillä että millään noista keskeneräisistä soololätyistäkään olis mitään häröilyä.
laivue soittaa muuten pitkästä aikaa keikan! 17.5 jyväskylässä, yläkaupungin yössä, moirislammella klo 00. eli ulkokeikka, ihanaa
Last edited by ydinaukio (25.04.2014 01:22)
En ole ottanut osaa tuonne kuin vain kerran, mutta oli oikein kiva tapahtuma.
bzort glorf bööth
ray charlz wrote:tykkään debyytistä ihan hitosti! just nättiä poppimeininkiä. olisin vaan ydinaukiolta odotellut vähän zappamaisempaa häröilyä tai jotain free jazzia, soololätyllä sitten?
niistä biiseistä vain 1 on mun tekemä.
edit: tajusin just et vanhimmat biisit tuolla levyllä ovat vuodelta 2005. hämmentävää.ei sillä että millään noista keskeneräisistä soololätyistäkään olis mitään häröilyä.
kannattaisko jatkossa progeilla hieman enemmän?
ne tulivat aavikolta on kyllä mieletön biisi
ne tulivat aavikolta on kyllä mieletön biisi
sama
laivue-nimellä on tuskin tulossa mitään julkaisuja tai keikkoja vähään aikaan. itsellä on tekeillä kaksi soololättyä, joista toisesta on ollut puhetta täällä jo joskus 2012. toista aloitin viime kesänä äänittämään ja se kyllä tulee varmasti keväällä ulos. sitten on tuo duolevy laivueen toisen kitaristin kanssa, joka on tällä hetkellä miksausvaiheessa.
On tullu tossa kuunneltua viime päivinä Metsää vähän pitemmän tauon jälkeen. Menee niiden harvojen levyjen joukkoon, joilla ei ole huonoja hetkiä. Todella mukavat saundit ja sellainen hämyisä ja mystinen tunnelma säilyy alusta loppuun, vaikka esim. kakkosbiisissä pistetäänkin jonkinlainen hassutteluvaihde päälle
Metsä kestää kuuntelua.
Haluaisin Laivueen ep:t, koska missasin ne silloin kun olivat ajankohtaisia. Laittakaa ne bandcampiin? Olen muuten warettanut ton debyytin aikoinaan Soulseekistä, tosin ostin sen myöhemmin Ektrolta
Just kuuntelin Porttilan läpi yks päivä
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kaikki EP:t jakoon pliis
Last edited by turston (02.12.2016 12:48)
Eipä vielä kiirehditä sielä Jyväskylässä eli millaisia summia noista EP:stä maksetaan? 50 kipale?
bzort glorf bööth
Voin laittaa mp3:t noista demoista haluaville. Ei jaksa säätää mihinkään bandcampiin tms
sitten on tuo duolevy laivueen toisen kitaristin kanssa, joka on tällä hetkellä miksausvaiheessa.
Tää alkaa olee loppusuoralla. Laitan muutaman biisin jakoon ennen joulua. Hemmetin hyvä levy tulossa.
Last edited by ydinaukio (02.12.2016 20:18)
C'mon, anna mulle mahis rikastua. :kädetyhteen:
bzort glorf bööth
Voin laittaa mp3:t noista demoista haluaville. Ei jaksa säätää mihinkään bandcampiin tms
Tää ois helvetin hienoa! Pukkaa jonneki dropboxiin tjsp.
ydinaukio wrote:sitten on tuo duolevy laivueen toisen kitaristin kanssa, joka on tällä hetkellä miksausvaiheessa.
Tää alkaa olee loppusuoralla. Laitan muutaman biisin jakoon ennen joulua. Hemmetin hyvä levy tulossa.
Se siitä mahdollisuudesta tehdä rahaa. :hattupäästäsurullinenilmehymiö:
bzort glorf bööth