You are not logged in.
Jeps, loistava levy toi Matin levy. Uusintapainosta löytyy tosiaan cd:nä ja myös älppärinä.
"Tuulee niin" on yks maailman parhaita biisejä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tossa tuli kaikki olennainen. Oikein hyvä levy
bzort glorf bööth
Tossa tuli kaikki olennainen.
Paitsi sitä ei kai vielä tullu mainittua, että onhan se suorastaan rikollista että tää jäi Järvisen ainoaksi levyksi
Jep
Uusintajulkaisun kylkiäisiksi olisivat voineet lisätä muutaman kotidemon suunnitelmissa olleelta toiselta albumilta.
bzort glorf bööth
Matin levy on kokonaisuudesaan loistava, saapi cd:näkin nykysten, kandee hankkia.
CD:n hankkiminen on kyllä aika haasteellista, loppuunmyyty v. 2007. Vinyyli loppui jakelijalta tuossa aiemmin tänä vuonna, jokunen löytyy vielä Rocketin verkkokaupasta: http://shop.pop-lehti.fi. Kirjastoista toki saa cd:tä aika hyvin.
Uusintajulkaisun kylkiäisiksi olisivat voineet lisätä muutaman kotidemon suunnitelmissa olleelta toiselta albumilta.
Artistilla ei ollut kertomansa mukaan ainakaan helposti löydettävävästi mitään vanhoja äänityksiään.
olipas komee toi tuulee niin, torrentti löyty heti
hezmahan tän mulle kopioi taannoin, pitäis tuo vinyyli hankkia ennenkuin loppuu
hezma wrote:Matin levy on kokonaisuudesaan loistava, saapi cd:näkin nykysten, kandee hankkia.
CD:n hankkiminen on kyllä aika haasteellista, loppuunmyyty v. 2007. Vinyyli loppui jakelijalta tuossa aiemmin tänä vuonna, jokunen löytyy vielä Rocketin verkkokaupasta: http://shop.pop-lehti.fi.
Kah, tuotapa en tienny, oon vaan nähny sen kannen Popin kaupassa, mutta empä oo hoksannu että se onki finyyli.
hezmahan tän mulle kopioi taannoin
Enkä kopioinu, se on vinyylirippi jonka sain vuonna nolla kun cd:tä ei vielä ollut. Mulla on cd
Last edited by hezma (01.01.2011 10:46)
Ja lisää älppäriuudelleenjulkaisuja äxän listalla: Strengin Kesämaa, Wigwamin Nuclear Nightclub ja Suomen Talvisota 1939-1940 Underground-Rock!
Jukka Tolosen virsialbumi Juudaan leijona julkaistaan helmikuussa. Laulamaan ryhtynyt Tolonen soittaa kitaristi Marzi Nymanin tuottamalla levyllä pianoa ja bassoa, mutta aika sankarikitaristina on ohi, sillä sormet eivät tottele kunnolla aivojen käskyjä.
Kuulostaa kovin surulliselta, monessakin mielessä.
nimimerkki jaakob ei ole hetkeen ehtinyt tänne postailla, mutta kirjoitti mielenkiintoisen postauksen blogiinsa ELP:n tarkus-levystä. melkein tässä jo itsekin kiinnostuu
en viitsi laittaa suoraa linkkiä kun en tiedä onko soveliasta
nimimerkki jaakob ei ole hetkeen ehtinyt tänne postailla, mutta kirjoitti mielenkiintoisen postauksen blogiinsa ELP:n tarkus-levystä. melkein tässä jo itsekin kiinnostuu
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … Tarkus.jpg
en viitsi laittaa suoraa linkkiä kun en tiedä onko soveliasta
Luin muutama päivä sitten ja
laittakaapa linkkiä! tuo levy ei oo koskaan mitenkään hirveesti kolahtanu, vaikka hienoa soittoa toki. kaveri joskus mehutti et ihan överimuljutusta mut ei se niin överiä sit ollutkaan
Ainaski kolme vuotta siitä kun kuuntelin Tarkusta viimeksi. Nimibiisi on hieno ja oli muitakin hyviä, mutta sitten seassa jotain epämiellyttävää, en vaan muista mitä. Jokatapauksessa en jaksanu innostua siinä määrin, että olisin omaksi hankkinu, mutta kai vois verestää muistia ja kuunnella ton taas. Jos löytyy Spotifysta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
niin ei siinä jutussa kauheasti itse levystä ollut, enemmän sellaista nuoruusmuistelua ja progeen hurahtamista ylipäätään. mut jotenkin kiinnostavalta vaikutti ja oon ton kannen ennenkin nähnyt mutten oo tarkemmin ajatellut mikä se oikein on. ja ylipäätään emerson lake & palmer esitetään aina semmoisena ääritapauksena progesta, eikä yleensä kovin positiivisessa valossa, että olis varmaan ihan kiva joskus tsekkailla.
Kyllä Yesin Relayer ja muistikuvien perusteella Tales from the Topographic Oceans(en oo ihan varma oliko tää niin ''proge'', mutta helvetinmoinen mammutti ainakin!) voittaa proge-äärimmäisyydessään( mitkä tahansa ELP:in tuotokset. Toi Tarkus biisi on kyllä ihan hyvä, mutta muu vähän tökkii itellä.
nössö mutta sydämmestä juntti
niin joo, tales from the topographic oceans pitäis kanssa kuulla. jossain vaiheessa innostuin yesistä ja hommasin parit levyt, mut en oo taas hetkeen kuunnellu. hyviä juttujahan niillä oli, muistaakseni deby, relayer ja sit viel joku levy niiltä löytyy, en jaksa nyt tarkistaa, mutta jos yritätte arvata niin luultavasti juuri se
Yleisesti hehkutetuista Relayerista ja Going For The Onesta en oo koskaan välittäny ja viikko sitten kuuntelin pitkästä aikaa enkä tykänny vieläkään. Yes ois mun puolesta voinu vaikka lopettaa Close To The Edgen jälkeen
close to the edge se levy olikin, mutta piti ihan tarkistaa ja onhan mulla vielä fragile.
owner of the lonely heart olis kiva hommata seiskana mutta se menee jo vähän ohi progesta
owner of the lonely heart olis kiva hommata seiskana mutta se menee jo vähän ohi progesta
mitä välii, ässäbiisi
Toi Close to the Edge on mainio levy. Omasta hyllystä taitaa Yes:ltä löytyä ton lisäksi vaan The Yes Album. Täytyisikin ehkä syventyä noiden jälkeisiinkin levyihin paremmin.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Relayer
Yesin ehdottomasti paras levy ja siellä 70-luvun parhaiden joukossa. Helvetin hienot kannetkin vielä. Mun mielestä toi The Yes Album on aika huono levy, parhaita paloja siltä on Steve Howen akustiset kipaleet. Close to the Edge taas on ehdottomasti klassikko
close to the edgehän on toki yksi kaikkien aikojen albumeista. aivan uskomatonta musiikkia millä tahansa mittapuulla.
vaikka yes teki sen lisäksi muutaman hyvän levyn, eivät ne päässeet koskaan lähellekään tuota tasoa.
ja yesillehän on omakin topikki
Last edited by ydinaukio (10.01.2011 20:27)
Relayer on mielestäni parempi.
mutta tosiaan Yes-topikissa sitten vaikka nämä...
close to the edge on jo pelkästään siksi parempi, koska bill bruford ja rick wakeman
sävellysten tasosta ja yhteneväisyydestä nyt puhumattakaan.
100% fact
close to the edge on jo pelkästään siksi parempi, koska bill bruford ja rick wakeman
sävellysten tasosta ja yhteneväisyydestä nyt puhumattakaan.
100% fact
Mulla on sitten vaan paska musiikkimaku