You are not logged in.
tekee ihan mieli kuunnella, mutta yritän malttaa mieleni
en voi uskoa että olisi kauheampi kuin jungle drum.
On jo näissä threadeissä mainittu, mutta Ricky-Tick Big Band & Julkisen sanan kaikki kaksi kuulemaani biisiä on varmaan paskinta mitä kuvitella saattaa Tuo Ylvis kyllä myös iha vitu perseestä.
Pitääpä muuten laittaa Jungle Drum pitkästä aikaa soimaan
edit. Täähän on parempi ku muistin.
Last edited by E (31.10.2013 16:29)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Paljastuksissa tämä, mutta käytän parvekkeesta nimitystä Tiffany. Eli kesällä joskus aamiainen Tiffanyllä tms.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Paljastuksissa tämä, mutta käytän parvekkeesta nimitystä Tiffany. Eli kesällä joskus aamiainen Tiffanyllä tms.
Mahtavaa!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tai no täs mun kaks senttiä: koko moldy peachesin discografia
siis oon unohtanut postata tän! mutta kuinka ollakaan Portugalin lomalla hotellihuoneen telkkarista tuli tällainen hirvitys jota jäin katsomaan suu auki ja kauhusta kankeana. alussa ei kerrottu esittäjää ja katoin vaan että jaa joku komeljanttari siinä jäljittelee kovasti Chris Martinia, mutta tuskin edes se voisi tehdä mitään näin hirveää. mutta Coldplay se kumminkin oli.
biisi ja tuotanto, musiikkivideo, Chris Martinin oksettava "rento meininki" ja käsivarret, rauhankyyhky rummuissa ja kansa hurraa, SIINÄ ON KAIKKI
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tykki biisi Chrisu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
biisistä ei jäänyt mitään käteen, mutta toi musiikkivideo on kyllä kauhee. chris martinin suomireggae jukka poika 420 legalize it -meininki
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Aika harmiton biisi. Siitä en kyllä ole kovin mielissäni että heti kun on mies kyseessä niin arvostellaan käsivarsia, eikö voitaisi keskittyä vaan musiikkiin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tässä ketjussa on mainittu joitakin loistavia (joku luetteli Queenin biisejä) ja joitakin kamalia sekä monta yhdentekevää.
Olen pitänyt kamalimpana biisinä Aikuista naista. Joku väitti minulle, että alkuperäinen italialainen olisi parempi. En kuitenkaan taida uskaltaa kuunnella.
Tulee mieleen pari sellaista tilannetta, kun ajattelin jostain musiikista, että "mitä kamalaa tämä on". Yhdellä kerralla selvisi, että kyseessä oli Kauko Röyhkä. Siitä tuli jotenkin outo olo. Olin luullut, että Röyhkä tekisi suhteellisen siedettävää ja jopa kiinnostavaa musiikkia. Olin kuullut jonkun hänen levynsäkin enkä ollut ainakaan inhonnut sitä. Toisella kerralla artisti oli Arttu Wiskari. En ollut varmaan kuullut häneltä aiemmin mitään, joten muodostin mielipiteeni hänestä sen biisin perusteella.
Pitäisikö lisätä tänne joku topikki tyyliin Parhaat paskat biisit. Sinne tulisi kaikkea Doctor Bombayta ja muuta vastaavaa, mikä on kaikilla mittapuilla paskaa mutta silti viihdyttävää. Vai onko täällä jo joku sellainen?
Last edited by EndloseAngst (10.03.2015 01:29)
^ Tällainen ainakin on
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=2989
ja tällainen
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=1576
ja tällainen
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=1315
Dr. Bombaylla toki oma ketjukin:
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=3021
Olen nykyään sen verran onnellisessa tilanteessa, että aika vähän tulee altistuttua paskoille biiseille (= radion pakkokuuntelulle). Työurani alussa olin avotoimistossa jossa jouduin kuuntelemaan radiota päivät pitkät - sen aikaisia hittejä olivat esim. Rakkautta&piikkilankaa, Sydämeni osuman sai ja Vasten mun kasvojani Hyvätkin biisit vituttaa liian monta kertaa kuultuna, saati sitten tuollaiset. Sitten kun en ollut enää uusi tyyppi talossa, aloin raivota että en suostu kuuntelemaan sitä paskaa ja kävin aina kääntämässä radion Groovelle jos joku oli erehtynyt laittamaan jonkun hittikanavan päälle. Myöhemmin tehtiin sovinto ettei kuunnella mitään
Last edited by Firon (10.03.2015 10:46)
Sitten kun en ollut enää uusi tyyppi talossa, aloin raivota että en suostu kuuntelemaan sitä paskaa ja kävin aina kääntämässä radion Groovelle jos joku oli erehtynyt laittamaan jonkun hittikanavan päälle. Myöhemmin tehtiin sovinto ettei kuunnella mitään
tälle paskan pakkokuunteluttamiselle työpaikalla
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
:peuk:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ei oo vieläkään tullut vastaan jungle drumin alittanutta
enkä oo vieläkään tainnu kuulla sitä ylviksen kettubiisiä tosin putouksessa tai kingissä tai jossain oli siitä kai joku versio tai en tiiä mut ei lasketa
Kuuden vuoden kuuliaisuus saattais olla SE.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaverin bileissä vedettiin viime torstaina Jungle Drumia
Last edited by Kalossimies (24.03.2015 23:29)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Moronica wrote:Ja ketju lukkoon.
No nyt on kyllä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Firon wrote:Moronica wrote:Ja ketju lukkoon.
No nyt on kyllä
MITÄ HELVETTIÄ
en tosin kestänyt kuunnella kuin vajaa 2 minsaa, ei jumalauta mitä sontaa
bzort glorf bööth
en kestäny ihan kahta minuuttia
ihanaa!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Iha vitu "hyvä" Kuuden vuoden kuuliaisuus pt. II
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Onks toi Arttu Wiskarin poika? Vai Timo Soinin? Vai Sipilan?
Valtionvelka mainittu
Mangojauhe goddamn.
Tällasille rojekteille vaan kaikki massit tästä lähtien. Kulttuurivienti ym. tuet seuraavaksi neljäksi vuodeksi. Suomi nousuun!
en ole kolmekybänen emoboy
Tulihan sieltä myös veteraanit ja MM-95. Voiko tuo olla tosissaan tehty
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nyt hei!