You are not logged in.
Huh, tarjolla taitaa olla koko (liekö yleensä mahdollista??) Smithsonian Folkways-lafkan katalooki, joka siis kattaa kansanmusaa about jokaisesta kaukaisimmastakin kolkasta tällä pallolla. Ainakin kaikki, mitä ikinä keksinkään hakea, löytyy...
Täältä vinkkejä hakuihin!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
mäki latasin tän, mut en löytäny tuolta oikeestaan mitään mielenkiintoista.
google.com löytää paremmin.
[quote:c6f1d81489="tomitarmo"]Huh, tarjolla taitaa olla koko (liekö yleensä mahdollista??) Smithsonian Folkways-lafkan katalooki, joka siis kattaa kansanmusaa about jokaisesta kaukaisimmastakin kolkasta tällä pallolla. Ainakin kaikki, mitä ikinä keksinkään hakea, löytyy...
Täältä vinkkejä hakuihin! [/quote:c6f1d81489]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:24f7e9b44e="ydinaukio"]mäki latasin tän, mut en löytäny tuolta oikeestaan mitään mielenkiintoista.
google.com löytää paremmin.[/quote:24f7e9b44e]
Buu!!
mäki latasin tän, mut en löytäny tuolta oikeestaan mitään mielenkiintoista.
Treenaas kuule vielä:
http://open.spotify.com/album/21HVnTJHnwQAIxKaXfCt5A
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:02b0278993="ydinaukio"]mäki latasin tän, mut en löytäny tuolta oikeestaan mitään mielenkiintoista.
google.com löytää paremmin.[/quote:02b0278993]
[quote:26ca106811="Feggy"][quote:26ca106811="ydinaukio"]mäki latasin tän, mut en löytäny tuolta oikeestaan mitään mielenkiintoista.
google.com löytää paremmin.[/quote:26ca106811]
[/quote:26ca106811]
Niin, Circleä siellä ei ole...
niin no, en tajua miks käyttäisin tollasta kämästä ohjelmaa kuin google löytää kaikki mahdolliset albumit.
niin no, en tajua miks käyttäisin tollasta kämästä ohjelmaa kuin google löytää kaikki mahdolliset albumit.
Koska se on laillinen?
[quote:7f3fd7ff14="ydinaukio"]niin no, en tajua miks käyttäisin tollasta kämästä ohjelmaa kuin google löytää kaikki mahdolliset albumit.
Koska se on laillinen?[/quote:7f3fd7ff14]
no se ei sinänsä palvelun huonoutta pelasta.
edit: tähdennetään vielä äkkiä ennenkuin joku tulee taas vittuilemaan, että mielestäni spotify näyttää tietä musan tulevaisuudelle varsin mallikkaasti. vielä kun saavat jotain vähän uugeempaa (;)) musaa tuonne niin bueno. palvelu siis näyttää todella hienoa esimerkkiä miten asiat pitäis hoitaa, mut itse en vaan löytäny tuolta mitään erityisen mielenkiintoista musaa
En oo edes oikein noteerannu tätä. Tähänhän tarttee sen kutsun, eikö? Yritin joku ilta ettiä semmoista noilta kutsusaiteilta, mutta eipä onnistunut.
Kyllähän tää kiinnostaa ehkä, (jos tuolla ylipäätään on mitään kiinnostavaa) kun ei oikein jaksa latailla mitään.
[quote:8c3082115d="Phlegm"]En oo edes oikein noteerannu tätä. Tähänhän tarttee sen kutsun, eikö? Yritin joku ilta ettiä semmoista noilta kutsusaiteilta, mutta eipä onnistunut.
Kyllähän tää kiinnostaa ehkä, (jos tuolla ylipäätään on mitään kiinnostavaa) kun ei oikein jaksa latailla mitään.[/quote:8c3082115d]Kutsun se taitaa valitettavasti edelleenkin vaatia, mutta kuten tossa ylempänä tuli jo todettua, ei siellä mitään erityisen kiinnostavaa ole, tuskin siis kannattaa vaivautua...
No nyt kun vielä toistaseks "laittomin" keinoin on mahollista löytää haluamansa niin ei tällä hirveesti lisäarvoa ole sellaiselle.
[quote:d3673a35bf="Feggy"][quote:d3673a35bf="ydinaukio"]niin no, en tajua miks käyttäisin tollasta kämästä ohjelmaa kuin google löytää kaikki mahdolliset albumit.
Koska se on laillinen?[/quote:d3673a35bf]
no se ei sinänsä palvelun huonoutta pelasta.
edit: tähdennetään vielä äkkiä ennenkuin joku tulee taas vittuilemaan, että mielestäni spotify näyttää tietä musan tulevaisuudelle varsin mallikkaasti. vielä kun saavat jotain vähän uugeempaa (;)) musaa tuonne niin bueno. palvelu siis näyttää todella hienoa esimerkkiä miten asiat pitäis hoitaa, mut itse en vaan löytäny tuolta mitään erityisen mielenkiintoista musaa[/quote:d3673a35bf]
kylhän tuolta löytyy vähän kaikenlaista jos vaivautuu etsimään, vaikkapa koko touch musicin diskografia (tai ainakin osittainen, en ole tarkastunut löytykö ihan kaikki). ei taida esim. jacob kirkegaardin nauhoittama neljän eri huoneen ambienssi/drone ihan sitä mainstreamimpaa musaa olla.
Sieltä löytyi vahingossa tällanen 4AD:n promo-kokoelma, jota ei ole aiemmin saanut oikein mistään.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
sain toimimaan =)
kai
ei löydy amebixia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mut löyty neljä eri minä soitan harmonikkaa -versiota
annan amebixittomuuden anteeksi
Onko tohon enää ees kutsuja tarjolla? Näköjään todella kiven alla nää.
jaa tartteeks vieläki kutsun?
kokeile tota avainta K9g3aeUYyHfdp4qt
en ite tarttenu ku menin proksyllä brittein kautta. eli jos toi koodi ei toimi nii kokeile http://www.daveproxy.co.uk/browse.php?u … 3D%3D&b=13
sit vaa rekisteröidyt ja heität zip codeen jonku brittiläisen zipin, esim BT11AA, ja sit asentelet ja pelaa
Mitäs vittua, eikö muka ollutkaan Manics-levyn välispiikki tuo merkillinen "everyone can make a difference" -mongerrus, vaan jokin mainos? Mitäs se mainosti?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mitäs vittua, eikö muka ollutkaan Manics-levyn välispiikki tuo merkillinen "everyone can make a difference" -mongerrus, vaan jokin mainos? Mitäs se mainosti?
Mietin itekkin kun kuuntelin Hot Chippiä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
NO VOI VITTU SAATANAN SHAKIRA SHE WOLF :x
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Sama
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
NO VOI VITTU SAATANAN DAAANIEL LINDSTRÖÖÖÖM :rage:
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!