You are not logged in.
hezma wrote:Käyttääkö joku vielä Spotifyä?
ydis kuulemma, en tunne muita käyttäjiä
Totta munassa käyttää wtf?
Tuanoi saatana.
En kyllä käytä.
bzort glorf bööth
Just peruin tilauksen.
Peruin tilauksen muutama kuukausi sitten, kun otin Tidalin taas kokeiluun ja taidan pysyä "siellä", enemmän rahaa artisteille per striimaus ja häviötön vaihtoehto. Kokeilen kyl vielä Qobuzia varmaan lähiaikoina.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Käyttääkö joku vielä Spotifyä?
Vielä? Just aloitin! En ole vielä kai maksanut siitä latiakaan.
Last edited by noiseidea (26.03.2020 01:04)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eipä tuo mulla kauvan ollu käytössä
Nii aattelin vaan sitä ku on tämä vinyylibuumi ja sillee, että onko ihimiset luopuneet spotifystä sen myötä tai jotain en tiijä.
Itehän en luota musadiggareihin, jotka kuuntelee vaan spotifyä tai vastaavaa ja eivät osta levyjä
Last edited by hezma (26.03.2020 16:45)
Olisinpa itsekin kunnon massipäällikkö jolla olisi iso asunto ja hyllyt täynnä gatefoldia. Meillä pienituloisilla kuluttamisen mahdollisuudet ovat kuitenkin rajalliset, levyt jää ostamatta ja on pakko tyytyä striimaukseen. Ja nyt on luottamuskin menetetty
Olisinpa itsekin kunnon massipäällikkö jolla olisi iso asunto ja hyllyt täynnä gatefoldia. Meillä pienituloisilla kuluttamisen mahdollisuudet ovat kuitenkin rajalliset, levyt jää ostamatta ja on pakko tyytyä striimaukseen. Ja nyt on luottamuskin menetetty
jep. oishan se hirveen kiva jos ois löysää rahaa. nyt en oo ostanut kirpparien eurolaarilöytöjen lisäksi mitään levyjä muutamaan vuoteen. pitänee siis lopettaa musan kuuntelu. aika luksusesineitä noi kiekot kuitenkin on lopulta verrattuna esimerkiksi ruokaan.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Spotify on jostain syystä hyvin vahvasti sitä mieltä, että minun pitää kuunnella Shintaro Sakamotoa. Vois olla huonompiakin valintoja mutta ihmetyttää vaan mistä syystä juuri se tulee niin usein ehdotuksissa vastaan.
Spotify on jostain syystä hyvin vahvasti sitä mieltä, että minun pitää kuunnella Shintaro Sakamotoa. Vois olla huonompiakin valintoja mutta ihmetyttää vaan mistä syystä juuri se tulee niin usein ehdotuksissa vastaan.
Sama
Tää oli ihan mielenkiintoinen jutska.
To measure the commercial success of a release, we used the album-equivalent unit (AEU), a measure developed by Billboard and Nielsen SoundScan, a research firm, which treats 1,500 song streams or ten song downloads as equivalent to an album sale. To avoid comparing albums released before and after the adoption of the AEU in 2014, we restricted our analysis to those released in the past five years.
Posthumous albums by young rappers are topping the charts
Last edited by noiseidea (14.08.2020 15:49)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Muistin että on olemassa orkesteri nimeltään Mercury Rev. Mercury Revin 2000-luvun osumat on jääneet harvoiksi, mutta tämä ilmeisen epäkolea Spotify pitää sisällään bändin erinäisiä livejä 90-luvun lopulta vielä kun oli kunnon psykerokkimenot.
onkos spotifysta hävinnyt se "älä soita tätä artistia"-nappi? muistelen käyttäneeni sellaista joskus onnistuneesti Grimesiin. en haluaisi, että spotify tyrkyttää minulle valitsemani musan perään myöskään Ruusuja tai Björkiä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Miten nää on voinu laittaa mun "hittihistoria" listalle jonku Junior dadin? Vittu kerran kuunnellu! Ja mikä vitun hittibiisi se on!?
Tuanoi saatana.
Ja miten voi olla "tehokuuntelussa" listalla olla fiona applea? Yhen kerran oon kuunnellu yhen sen levyn.
Tuanoi saatana.
Miten nää on voinu laittaa mun "hittihistoria" listalle jonku Junior dadin? Vittu kerran kuunnellu! Ja mikä vitun hittibiisi se on!?
täähän oli joku yhden hitin ihme ja se hitti oli muistaakseni ihan hyvä, en kyl jaksa googlaa mikä se olikaan
onkos spotifysta hävinnyt se "älä soita tätä artistia"-nappi? muistelen käyttäneeni sellaista joskus onnistuneesti Grimesiin. en haluaisi, että spotify tyrkyttää minulle valitsemani musan perään myöskään Ruusuja tai Björkiä.
Mulla ainakin artistin alta löytyy Don't play this.
kaikki postailee noita vuosi paketissa/wrapped -systeemejä somessa, oma spotify-kuuntelusaldoni: 0
tai no, autossa oon saattanu joskus jotain dubsteppiä kuulla muiden matkustajien spotikkaluurin kautta
2. suosituin genreni oli freak folk mitäköhän näitä artisteja olen muka niin paljo kuunnellu?
Ykkösenä taas Värttinä.
Ei noista listauksista saa postausta tehtyä kun ei pystykuvassa kaikki tarvittava mahdu tohon iigeen raamiin. Luuleeks ne että mä jotain stooreja haluun laittaa
Kolmanneksi eniten kuuntelemani genre: Permanent Wave; mitä se on?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kattooko joku niitä videoita mitä joissain biiseissä pyörii?
Kolmanneksi eniten kuuntelemani genre: Permanent Wave; mitä se on?
Tussinhaistelijoiden musaa.
Kattooko joku niitä videoita mitä joissain biiseissä pyörii?
Saatan vilkaista.
Eurolla nousee hinta ensi kuussa. On tässä käynyt aiemminkin mielessä jonkun toisen suoratoistopalvelun testaus, mutta soittolistojen siirto palvelimien välillä ei taida onnistua mitenkään järkevästi. Oon kerännyt yhdelle soittolistalle yli 3000 hyvää biisiä ja ei kyl pysty siitä luopumaan
Eurolla nousee hinta ensi kuussa. On tässä käynyt aiemminkin mielessä jonkun toisen suoratoistopalvelun testaus, mutta soittolistojen siirto palvelimien välillä ei taida onnistua mitenkään järkevästi. Oon kerännyt yhdelle soittolistalle yli 3000 hyvää biisiä ja ei kyl pysty siitä luopumaan
Tidal hifi 4 €/4 kk tarjouksen näin vasta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Saahan Spotikasta playlistit csv:hen ulos, se on sitten eri homma tukeeko suorasoittopalvelu x niiden importia.
Spotifyssä pysyn til the end.