You are not logged in.
Ihan kivalta noi appsit tuntuu. Kahtoos ny onko niistä pitkää iloa.
Tuosta tuli mieleen että Residentsillä on hieno nigerialaiskirjeaiheinen biisi.
Sent from my iPhone 16
Why artists and indies shouldn't write Spotify off at least not yet
Last edited by börjeslandet (21.12.2011 15:15)
en ole kolmekybänen emoboy
Kätevästi voi lisätä tuon pitchfork-appin niin niiden hypettemiä levyjä ei tarvi sen kummenin etsiä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Spotifyn artistiradio on hyvä lisä . Toimii silloin kun ei jaksa kuunnella kuin yksittäisiä biisejä levymitan sijaan. Oon tehnyt jo muutaman uuden löydön tämän kautta, vaikka lähinnähän nämä artistit taitaa olla kaivettu tuolta related artists -listalta. Tulee vaan hyviä biisejä toisensa perään
Spotifyn artistiradio on hyvä lisä . Toimii silloin kun ei jaksa kuunnella kuin yksittäisiä biisejä levymitan sijaan. Oon tehnyt jo muutaman uuden löydön tämän kautta, vaikka lähinnähän nämä artistit taitaa olla kaivettu tuolta related artists -listalta. Tulee vaan hyviä biisejä toisensa perään
Kyllä!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
niiden hypettemiä levyjä ei tarvi sen kummenin etsiä
Sama
organizing the boy scouts for murder is wrong
miksei toi biisin skippailu toimi?
Vittu tätä Niinistön Xylitol-vaalimainosta kesken Smile sessionsien kuuntelun
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vittu tätä Niinistön Xylitol-vaalimainosta kesken Smile sessionsien kuuntelun
10/kk on minimaalinen maksu siitä, että yhtäkään mainosta ei tartte kuulla kesken minkään levyn kuuntelun. Ikinä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
5 vielä minimaalisempi.
how they run this show.
Alxity wrote:Vittu tätä Niinistön Xylitol-vaalimainosta kesken Smile sessionsien kuuntelun
10/kk on minimaalinen maksu siitä, että yhtäkään mainosta ei tartte kuulla kesken minkään levyn kuuntelun. Ikinä.
Last edited by hezma (21.01.2012 22:48)
5 vielä minimaalisempi.
Onpa vammasta ettei spotify tue WMA-tiedostomuotua. Ilmeisesti kaikki CD:ltä ripatut levyt on mulla koneella tuossa muodossa eikä spotify osaa toistaa niitä Pitää siis käyttää toista soitinta aina kun haluaa kuunnella niitä.
how they run this show.
Onpa vammasta ettei spotify tue WMA-tiedostomuotua. Ilmeisesti kaikki CD:ltä ripatut levyt on mulla koneella tuossa muodossa eikä spotify osaa toistaa niitä Pitää siis käyttää toista soitinta aina kun haluaa kuunnella niitä.
Ne ei halua maksaa Microsoftille lisenssimaksuja, sinällään ihan ymmärrettävää, vaikka käyttäjiä harmittaa.
Jostain syystä soitot ei päivity enää facebookiin
how they run this show.
Aluksi pidin tosta social puolesta, mutta vituttaa, että joutuu kirjautumaan fesetunnareilla tänne. Hasitan aika pahan turvallisuushasardin
Gapless playback
Crossfade kans joskus ihan kätevä.
Gapless playback?
how they run this show.
KVG
Gapless playback?
Saa soitettua yhteenmiksatut levyt ilman tooooodella ärsyttäviä pätkimisiä niissä raitojen välissä. Ehkä suurin puute ollut itsellä tähän mennessä, mutta jos homma ei toimi kuitenkaan oman koneen biiseillä, niin täytyy silti vieläkin käyttää jotain toista soitinta sellaisten levyjen kuunteluun, jotka on miksattu pötköön.
Jokakeväiset "hae meille Koillis-Savon huipposaajataideyliopistoon"-mainokset
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Laitetaanpa asianmukaiseen ketjuunkin:
No mulla on tämmönen puolivalmis väsättynä, lisäilen sinne jotain aina silloin tällöin:
EDIT:
Täh? Samantien ku linkkasin tuon listan ni sieltä katos 8 biisiä?? Ainaki kaikki tän kokoelman biisit katos.
Oon ihmetelly joskus aiemminki, että eikö mun poppilistalla jo pitäny olla esim. M83:aa tai krauttilistalla Amon Düül kakkosta... no pitihän siellä: eli kun jotkut albumit katoa Spotifystä, katoaa myös kaikki sen kappaleet tehdyiltä soittolistoilta!
Vaivalla ku nuita väsää, ni jäis nyt ees näkyviin sinne harmaalla vaikkei niitä kuunnella voiskaan. Paskaa
Tän pitäs vissiin olla joku spotify haastaja. Näköjään ilman facebook-tiliä ei voi tonnekaan rekisteröityä
how they run this show.
Saako mitenkään selville käytetäänkö mun spotify-tunnusta jossain toisaalla?
how they run this show.
Muun kuunnelluimmista artisteista löytyy pitbull, havana brown ja taio cruz. Mitä helvettejä noin on? Pari kertaa tullut lisäksi ilmotus, että soitto keskeytetty tunnuksillasi kuunnellaan toisaalla.
how they run this show.