You are not logged in.
Andrew in Drag on mahtis, mut muuten ehkä pienoinen pettymys tuo levy.
en ole kolmekybänen emoboy
how has the proliferation of phone cameras changed your approach to live performance?
stephin the magnetic fields: theyre just another aspect of the unpleasantness of playing live.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Popklassikot 1999 #16: The Magnetic Fields The Book of Love
olipas tylsä biisi jos multa kysytään
tosin toi bonari oli parempi. tässä levy (69 love songs) jota on pitkään pitänyt taas kuunnella, joskus tykkäsin mut on sen verran massiivinen paketti etten koskaan oikein kunnolla ole jaksanut tutustua. olikohan tuolla mitään oikeita helmiä seassa?
Popklassikot 1999 #16: The Magnetic Fields The Book of Love
olipas tylsä biisi jos multa kysytään
tosin toi bonari oli parempi. tässä levy (69 love songs) jota on pitkään pitänyt taas kuunnella, joskus tykkäsin mut on sen verran massiivinen paketti etten koskaan oikein kunnolla ole jaksanut tutustua. olikohan tuolla mitään oikeita helmiä seassa?
on siellä aika hurja määrä osumia. mutta, iso osa viehätyksestä tulee sanoituksista joita muistaakseni et yleensä kuunnellut
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
sanat voi olla bonusta, mutta jos biisi ei oo kunnossa niin mitäpä niillä.
no täytyy tsekkailla joskus taas.
69 Love Songs on hirveen jännä levy Merrittin diskografiassa kun sehän on pitkä ku nälkävuosi mut silti tasalaatuisin ja selkeesti paras levy / kasa levyjä mitä se on koskaan tuuppinu ulos. Niillä muilla hyvillä levyillä Highway stripistä ja Holidaysta lähtien on ne ässäbiisit mut paljon pliisumpi yleisflow. Love Songsilla ässäbiisejä on tiheemmässä kuin muilla levyillä sen pituudesta huolimatta ja sen lisäks toi konsepti on niin vahva et niissä välibiiseissäkin tapaa ollu joku hyvä kätsi siinä biisissä itessään tai merkittävä rooli levyn yleisen draaman kaaren kannalta.
Mua häirittee marginaalisesti semmonen pieni irtautuneen ironinen musiikaali/kabaree ote mikä tossa on, Merritt ei missään vaiheessa vaikuta olevan tosissaan mut sit toisaalta muu bändi vetää yleensä ihan kybällä.
Parhaat biisit on koko Distortionin ennaltaehkäisevästi tuhoova Oh Yeah:
ja tislattua siirappia tihkuva Sweet lovin man:
Älä päästä painiks sitä
no niin, toi oh yeah kuulostaa tosi hyvältä
onhan tuo melko hullu paketti mutta ainakin kaks levyllistä kovaa matskua löytyy. mä nostaisin nää vielä: i don't believe in the sun, all my little words, i don't want to get over you, come back from san francisco, the luckiest guy on the lower east side, when my boy walks down the street, no one will ever love you, if you don't cry, promises of eternity, papa was a rodeo, asleep and dreaming, the way you say goodnight, underwear, busby berkeley dreams, i'm sorry i love you, the death of ferdinand le saussure, meaningless, the night you can't remember.,hehe. joo. kyl siellä on paljon.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
okei
piti oikein tarkistaa ja omistan yhden toisenkin levyn näiltä, charm of the highway strip, ja ainakin toi avausraita lonely highway kuulostaa tosi hyvältä
okei
piti oikein tarkistaa ja omistan yhden toisenkin levyn näiltä, charm of the highway strip, ja ainakin toi avausraita lonely highway kuulostaa tosi hyvältä
joo, sekin on ihan hyvä. se kolmosbiisi, born on a train on suosikki.
ei paha sekään. vaarallista, kohta mulla on kännykkä täynnä näiden biisejä
no ainakin muutama hyvä löyty ja vois tosiaan kuunnella ton 69-levyn ihan kokonaan nyt kun vähän taas pääsi tämmöseen meininkiin sisälle. joku mainitsi topikin alkupuolella leevi and the leavingsin ja ymmärrän kyllä vertauksen, itselläkin kävi mielessä.
leevi and the leavings
Sellainen perstuntuma minulla on, että Psyko voisi tykätä Holiday-levystä. Oma suosikkini on kyllä edelleen the Wayward Bus lähinnä kiitos Susan Anwayn äänen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ok. jos nyt nopeasti paljastan mitkä biisit kolahti äskeisten youtube-sessioitteni aikana:
- yeah! oh yeah!
- lonely highway
- all my little words
- when my boy walks down the street
- i don't want to get over you
- born on a train
- the death of ferdinand le saussure
viimeksi mainitusta ei tosin löytynyt kuin joku coveri, mutta biisi kuulosti hyvältä
Aika outo biisivalinta minusta. Eihän tuo huono tietenkään ole, mutta levyllä on varmaan parikymmentä parempaakin kappaletta.
Aika sama kuin ILR:llä tuossa ylempänä, kyllähän 69 on liki täydellinen levy mammuttimaisuudestaan huolimatta (ja osaksi juuri siksi) ja paras Magenitic Fields, vaikka vähälle huomiolle jäänyt Distant Plastic Trees pääseee aika lähelle.
Edellä mainittujen lisäksi suosikkejani on ainakin Abigail, Bell of Kilronan, Absolutely Cuckoo, Washington, D.C., miksei myös Bunny Rabbits. Ehkä se vakiintunein ykkössuosikki on Papa Was a Rodeo.
Älkää sit ikinä kuunnelko Abigailia kuulokkeilla. Aivot sulaa.
Älä päästä painiks sitä
Sellainen perstuntuma minulla on, että Psyko voisi tykätä Holiday-levystä.
niin mullakin. hantta, ois suositus! levyn alkupuolisko ainakin todella kova, ja lopussa toki klassikko take ecstasy with me.
"on the ferris wheel
looking out on coney island
under more stars than
there are prostitutes in thailand"
-strange powers
ihan kivalta kuulosti, täytyy jatkaa harjoituksia
ginipoika wrote:Sellainen perstuntuma minulla on, että Psyko voisi tykätä Holiday-levystä.
niin mullakin. hantta, ois suositus! levyn alkupuolisko ainakin todella kova, ja lopussa toki klassikko take ecstasy with me.
"on the ferris wheel
looking out on coney island
under more stars than
there are prostitutes in thailand"
-strange powers
tosiaan ostin stratumilta muutaman näiden levyn ja holiday taitaa kuulostaa parhaalta näistä. jatketaan harjoituksia ja pitääpä kaivaa myös 69 esiin.
laulu john foxxista, '83 Foxx and I
Jos nyt oikein muistan niin uudella levyllä on vissiin 50 biisiä. Yksi jokaista Merritin ikävuotta kohti. Levyn viimeistely tosin tais kestää 2 v eli kaksi viimeistä vuotta puuttuu tai ne pitäis olla medleyta muista biiseistä
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jos nyt oikein muistan niin uudella levyllä on vissiin 50 biisiä. Yksi jokaista Merritin ikävuotta kohti. Levyn viimeistely tosin tais kestää 2 v eli kaksi viimeistä vuotta puuttuu tai ne pitäis olla medleyta muista biiseistä
Tosiaan viisi levyä, joissa kussakin on kymmenen kappaletta. En ole ollut kovin innostunut jo nyt kuunneltavista kappaleista, mutta eiköhän tällaisesta paketista muutama helmi löydy. :pint:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Paitsi onhan tuo "83 Foxx and I" tosi kiva kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.