You are not logged in.
psykokarkki wrote:uusi video ja biisi:
Ihana
Olipa kyllä kiva biisi. Tykkään enemmän tosta Perjantaista.
Iisan Facebookin/Twitterin profiilikuvassa on...
VIHREÄ PALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by leposi (10.12.2013 01:31)
2000-luvun kotimaiset pophelmet #7: Regina Jos et sä soita (2011)
biisi edelleen yksi parhaista ikinä
Näin on
iisan levy ilmestyy 31.1.
1. Kirje (4:22)
2. Perjantai (3:54)
3. Rakkaani nukkuu (4:10)
4. Psykopaatti (3:41)
5. S pyörittää (4:03)
6. Sulkekaa baarit (3:50)
7. Brooklyn (3:26)
8. Puutarhajuhla (feat. Knipi) (3:46)
9. Sata toista (2:57)
10. Syntymäpäivä (4:36)
Hantta, Iisa Ylen aamu-tv:ssä haastateltavana nyt.
bzort glorf bööth
Regina julkaisi kaksi uutta kappaletta Kysyimme, mistä nyt tuulee ja onko yhtye aktivoitumassa
kuulostaa lähinnä iisan ylijäämäbiiseiltä, enkä perjantaita lukuunottamatta ole iisan soolojutuillekaan lämmennyt. mutta soita mulle -levy on edelleen huippu.
Nää sais julkaista albumin nimeltä Vangit
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nää sais julkaista albumin nimeltä Vangit
renki-jutut absossa nollapisteessä.
Kappaleet
1. Yöllä uimarantaan
2. Korttipeli
3. Tuu tänne
4. Kukaan ei oo kenenkään
5. Maraton
6. Kosketa mua
7. Kaikki mitä et sanonut
8. Polulta harhaan
9. Pelkät tähdet
Incredible Miracle
kuuntelin pitkästä aikaa soita mulle -levyn alusta loppuun ja huh miten hyviä biisejä siellä. unessa ja haluan sinut on niin hyviä että ihan itkettää
oikeastaan eihän näiltä muuta tarttis kuin tuon ja ekan sinkun, mutta toki siellä välissäkin jokunen ihan ok styge.
onks kikke jo käynyt kiinni?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
laitetaas nyt tämäkin tänne: Suomalainen musiikin superpari erosi jätetty aviomies paljastaa nyt HS:lle: Bändikaveri lähetti avioeropaperit
laitetaas nyt tämäkin tänne: Suomalainen musiikin superpari erosi jätetty aviomies paljastaa nyt HS:lle: Bändikaveri lähetti avioeropaperit
Oikeasti jösses mitä otsikoita tuostakin on saatu, 98% suomalaisista olisi 100% jos noiden nimet sanoisi niille.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
psykokarkki wrote:laitetaas nyt tämäkin tänne: Suomalainen musiikin superpari erosi jätetty aviomies paljastaa nyt HS:lle: Bändikaveri lähetti avioeropaperit
Oikeasti jösses mitä otsikoita tuostakin on saatu, 98% suomalaisista olisi 100%
jos noiden nimet sanoisi niille.
we are the 2%
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Yksityiselämään silti tsemppiä.
bzort glorf bööth
Paska otsikko tolla jutulla ku ois voinu heittää vaan että "Mikko nevöhööd ei ole enää Reginan vanki"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Paska otsikko tolla jutulla ku ois voinu heittää vaan että "Mikko nevöhööd ei ole enää Reginan vanki"
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Just say no click
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
kuulin sattumalta radiosta sen iisan uuden biisin (nimimerkillä) ja sehän oli tosi hyvä
laitetaanpa tämä keskustelua herättänyt hesarin arvostelu uudesta iisa-levystä tännekin:
reginan legendaarinen salakuvaaja-demobiisi on nyt julkaistu virallisesti:
HEI REGINAN ASIOISTA PÄÄTTÄVÄT! JULKAISKAAPA SOITA MULLE TAAS VINYYLIALBUMINA NIIN ME KAIKKI OSTETAAN SE VAIKKA MAKSAIS 30 EUROA JA SILLÄHÄN SAIS VAIKKA KOKOLIHAPIHVIN. JA MIELELLÄÄN EI TUPLANA VAAN IHAN YKSÖISLEVY 33 RPM KELPAA PAREMMIN KUIN HYVIN.
HEI REGINAN ASIOISTA PÄÄTTÄVÄT! JULKAISKAAPA SOITA MULLE TAAS VINYYLIALBUMINA NIIN ME KAIKKI OSTETAAN SE VAIKKA MAKSAIS 30 EUROA JA SILLÄHÄN SAIS VAIKKA KOKOLIHAPIHVIN. JA MIELELLÄÄN EI TUPLANA VAAN IHAN YKSÖISLEVY 33 RPM KELPAA PAREMMIN KUIN HYVIN.
SAMA
niin ja pitäiskö se iisan amelia tsekkailla, vähän kyllä kiinnostais.
soita mulle 10 v.
tulispa vinyyliuusinta, laitoin itse asiassa instassa viestiä iisalle ja se sanoi että olishan se hienoa, katsotaan olisko mahdollista
silloin tällöin niitä vinskoja näkyy myyntipalstoilla, mutta kalliita ovat ja katoavat yleensä aina ennen kuin ehdin itse reagoida joten veikkaan että kysyntää olis.