You are not logged in.
Reginan syksyinen Soita mulle -kiertue jatkuu kevään keikoilla ympäri Suomen.
4.2. Dynamo, Turku
10.2. Virgin Oil, Helsinki
11.2. Suisto-Klubi, Hämeenlinna
17.2. Freetime, Jyväskylä
18.2. Kerubi, Joensuu
13.4. Klubi, Tampere
14.4. Fest-O-Rama, Klubi, Turku
25.4. Sellosali, EspooLISÄYKSET MAHDOLLISIA! Tiedustele lippuja omalta paikkakunnaltasi.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
uuden videotrilogian osa 1: Mustavalkeaa
2000-luvun kotimaiset pophelmet #7: Regina Jos et sä soita (2011)
juttu sinänsä täysin ylimalkainen, mutta biisi edelleen yksi parhaista ikinä
Reginan uusin on kyl uskomaton levy. Mulla on jotenkin vaikea käsittää mikä siinä on niin hyvää mutta jotenkin biisit ja tuotanto on sellaisia, että minuun iskee.
Hei, nyt se on virallista! Regina-yhtyeen keulakuvana tunnettu Iisa Pykäri ryhtyy soolouralle. Iisan ensimmäinen single ja Miikka Lommin ohjaama video ilmestyvät loppukesästä, elokuussa. Levy ilmestyy alkuvuodesta 2014.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
joo, vielä aikaa nukkua kun elokuussa vasta tapahtuu
Rakkaat Flown-kävijät, muistakaa perjantain Iisa-musavideoenskari Nokia Blue Tentissä klo 19.25. Itse pääsen paikalle vain screenin kautta, joten tulkaa kertomaan miltä se näytti
Video erinomainen, biisi ei herättänyt kovin suurta kiimaa toistaiseksi.
PERJANTAI
Tylsä video, huono biisi.
sama, paitsi adjektiivit toistepäin. oon tosin kuullut tuon vissiin kaksi kertaa ja ehkä toisella kuuntelulla oli jo vähemmän tylsä eli saatan jopa jossain vaiheessa alkaa pitää tuosta.
Biitit oli niin rajua junkkaa, että ei kyl pysty. Odotan mielenkiinnolla muita uusia biisejä.
junkkarevivalille tosiaankin :peuk:
onhan toi iisa tosi ihana mutta.. ei kyl tämä uusi biisi oikein uponnut muhun. Tykkäsin reginan viime levystä joka oli askel parempiin melodioihin ja biiseihin eikä iisan laulu ärsyttänyt niissä ollenkaan, päinvastoin.. Tää 'perjantai' on taas liian semmoista turvallista nynnyhipsterpoppii maustettu iisan ylisöpöllä tulkinnalla. Biisi itsessään..ihan keskinkertaisen kuulloinen ja tylsä kolmen kuuntelukerran jälkee.. en usko että tuosta mitään suurempaa hittiä tule ainakaan.
10 biisiä miksattu, nimetty ja laitettu järjestykseen. Kaksivuotinen urakka alkaa olla päätöksessä. Ensi viikolla mun levyni masteroidaan. #epäuskoinenfiilis
soittiko muuten mikko pykäri myös shine 2009:ssä? ei ole taidettu mainita täällä, että tuo hassusti nimetty bändihän on kiinnitetty tame impalan levy-yhtiölle elikkäs modularille,
vitsit toi perjantai on hyvä vieläkin. ja vähänkö reginan debyytti oli silloin kova juttu. tai on vieläkin. iisa <3
uusi video ja biisi:
psykokarkki wrote:uusi video ja biisi:
Ihana
hyvä biisi. peput oli kivoja <3
parastahan tossa oli pintandwefallin basisti tanssimassa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Tää äijä nähtävästi mukana videolla