You are not logged in.
Vieläkin edellinen leffa näkemättä, mutta näytti olevan kirjastossa blu-raynä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En jaksa aloittaa sarjan katsomista, mutta kaikki leffat ajattelin katsella tässä lähitulevaisuudessa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tää on kyl ihanin
...kunhan keskittyy vaan Patrick Stewartiin Riker, buu!
Oon katsonut Star Trek -elokuvia syksyllä ja talvella. Tässä arvioita:
Vanhoista katsoin II-VI. Kakkonen ja kolmonen on suht ok, en ollut noita kai ennen nähnytkään. Nelonen meni vielä vaikka olikin kevyt vaihde päällä. Vitonen onkin sitten kauheata köntsää. Kutonen on näistä ehkä paras.
Into Darkness oli yllättävän hyvä, en ekasta J.J. Abramsin tekeleestä suuremmin välittänyt, mutta Into Darkness pääsi yllättämään myönteisesti.
II-VI 2,5/5
V 1,5/5
VI ja Into Darkess 3,5/5
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^millä perusteella kutonen paras? mun mielestä se on selvästi huonoin noista. muuten aika tasalaatuisia.
Kutosessa on hyvä suoraviivainen stoori ja hyvä toteutus. Sopiva sekoitus scifihomostelua ja hassuttelua.
Jos nyt vertaa vaikka vitoseen, jonka stoori on aivan kauhea ja toteutus ontuu. Typerä alku siellä vuorilla, jumala-jutut jne. Aivan hirveä.
II-IV tosiaan aika tasapaksua kamaa. Kakkosta kai pidetään hörhöjen keskuudessa parhaana ja olin yllättynyt miten keskinkertainen se sitten oli.
Nyt Netflixiin tullut noita myöhempiä sarjoja eli Voyager ja Enterprise. Kukaan katsonut, onko mistään kotoisin? Katson nyt Deep Space Ninen kakkoskautta.
Nyt Netflixiin tullut noita myöhempiä sarjoja eli Voyager ja Enterprise. Kukaan katsonut, onko mistään kotoisin? Katson nyt Deep Space Ninen kakkoskautta.
Voyager
Enterprisea en kattonu kun ärsytti ekan ja tokan jakson perusteella.
Molempia ollaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana katottu. Voyager on toki yleensä hyvä (aina silloin tällöinen tulee tosi kusinen jakso vastaan) ja Enterprise on mainettaan parempi sarja
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Molempia ollaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana katottu. Voyager on toki yleensä hyvä (aina silloin tällöinen tulee tosi kusinen jakso vastaan) ja Enterprise on mainettaan parempi sarja
joo vois yrittää tota uudelleen.
Ok, ehkä noita voi sitten katsoa jahka DS9 on katsottu tai vaihtaa sarjaa välillä lennosta.
Alkutunnari toki on skipattava, tai tulee aivovamma.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ … 983f80.jpg
en tiennykään että stöö on tehny tohon tunnarin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Prakk wrote:Molempia ollaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana katottu. Voyager on toki yleensä hyvä (aina silloin tällöinen tulee tosi kusinen jakso vastaan) ja Enterprise on mainettaan parempi sarja
joo vois yrittää tota uudelleen.
Kolmoskauden loppupuolella mennään. Kyllähän tää, vaikka toki on yks ärsyttävä hahmo
DS9 nyt kolmoskauden alkupuolella. Tässä on tyhjäkäyntijaksoja paljon vähemmän kuin TNG:ssä. Toisaalta onhan tämä rakennettu ihan eri tavalla, eli taustastoori vilkkuu taustalla usein, TNG:ssä ei vastaavaa sinänsä ollut.
Benjamin Siskoa näyttelevä Sean Avery on ehkä sarjan heikoin osa, en tiedä kumpi tökkii enemmän, tympeäksi tosikoksi kirjoitettu hahmo vai Averyn tapa näytellä tympeää tosikkoa.
1. TNG
2. Discovery
3. DS9 (samaa mieltä noiseidean kanssa Siskosta)
4. Voikkari
Muut whateva. Enterpriseä vois joskus koittaa uudestaan.
Voyageria katsonut nyt neljätoista jaksoa. Tuohan menee star datejen mukaan limittäin DS9:n kanssa, mutta noilla nyt ei liene millään tavalla paljon väliä. Aika lähellähän tämä on TNG:tä, eli lennetään avaruudessa ja jotain tulee vastaan. Sinänsä vähän puuduttavaa, kiinnostavien stoorien rustaaminen tuon kuvion ympärille alkaa käydä vaikeaksi.
Last edited by noiseidea (09.03.2018 15:39)
Kannattaako TOS skipata suosiolla ja alottaa TNG:stä? Pilotin katsoin, mutta vielä ois perkele 79 jaksoa jöjellö.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En ole katsonut TOSia lainkaan.
I see you person in charge of Netflix thumbnail images who is also in love with Kira Nerys! pic.twitter.com/GG4rB3rq9l
— Enterprise Extra (@EnterpriseExtra) July 4, 2018
On TOS parempi kuin TNG.
TNG ei ole kauhean hyvin kestänyt aikaa. TOS vaikka onkin vanha, niin siinä on edelläkävijänä oma viehätyksensä ja hauskuutensa. Shatner / Nimoy parivaljakon keskinäinen kemia toimii.
TNG:n jaksot tuntuvat nykyään välillä todella puuduttavilta, ne tuntuvat aika usein tylsiltä ja hahmot eivät kehity mitenkään ja hyvin vähän muutenkaan tapahtuu mitään kiiinnostavaa ja ristiriidat hahmojen ja maailman välillä ovat aika mitäänsanomattomia.
Tämän sanottuani, katsoin sitä ekat neljä kautta tässä vähän aikaa sitten nostalgiapäissäni ja kyllä siinä vähän kreiseimmissä jaksoissa ihan viihtyi. Ei huvita enää jatkaa tästä sarjan parissa, maailmassa on liikaa muutakin tekemistä.
Last edited by barton_funk (06.07.2018 14:56)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Makuasioita toki, parhaimmillaan TOS on ehkä parasta Trekkiä, mutta esim. kolmoskaudella suuri osa jaksoista on ihan hirveää kuraa.
Tässä täytyy myöntää että on aika kauan siitä kun viimeeksi katsoin TOSia. Voi olla että aika on osin kullannut muistot, enkä vaan enää muista niitä kuraisempia jaksoja.
Ei trekki minulle hirveän paljon ole koskaan merkinnyt, vaikka sitä olen seuraillutkin jonkin verran. En olisi uskonut että saataisiin vielä niin kiinnostavaa sarjaa kuin Discovery aikaiseksi tästä maailmasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
SOSDO MASSA KOMOROSSA