You are not logged in.
Olipas pitkä, jaksoin kuunnella vain pari minuuttia alusta.
ei se oikeasti oo noin pitkä, tarkistin yytuubista oikean tunnarin pituuden, oliko 1,40 mins mutta paskaa silti
[quote:1243663d41="noiseidea"][quote:1243663d41="mitten"]Selvästi PARAS star trek sarja jota vastaan kaikkia muita verrataan! Jean-Luc Picardin viehättävyys sokaisee sinut jopa riker hahmon ärsyttävyydelle (ja loppukausien manboobseille). ps: data rulettaa!
Ei ainakaan seiskakaudella Rikerilla ole manboobseja.[/quote:1243663d41]
kuule, nyt pitää hankkia silmät![/quote:1243663d41]
SOSDO MASSA KOMOROSSA
hehe. paras remix ever. QNaked!!!
Kovasti kehuja saanu tuo uus leffa, vaikka trailereiden perusteella näytti ihan paskalta... Onks joku mahdollisesti jo nähny?
Varmaan saa kehuja ihan sen takia, että ainakaan viimeiseen 15 vuoteen ei oo tehty kelvollista Star Trekkiä.
en ole kolmekybänen emoboy
Oikein kelvollinen pätkä. Olisin tosin kaivannut hieman lisää syvyyttä elokuvaan näyttävien tehosteiden sijaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Onhan tuo nähtävä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hitsi. Suipot korvat päälle ja katsomaan tää uusi leffa tässä joku päivä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Jostain syystä ei tuu enää Enterprisen uusintoja viikonloppuisin, ja enhän mä niitä yleensä arkisin kerkeä kattomaan...
Mutta sunnuntaisin onneks tulee nykyään 5 TOS-jaksoa putkeen, näähän olikin paljon parempia mitä mä muistinkaan!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Oikein kelvollinen pätkä. Olisin tosin kaivannut hieman lisää syvyyttä elokuvaan näyttävien tehosteiden sijaan.
mmm mahdollisesti. itse olin kyl ihan et ainahan voi olla parempi (ja lyhyemmät vessajonot, ja vähemmän väkeä, eikä niin kallista bisseä...) mut yllätyin ettei tuossa oikeasti ollut mitään silmästipistävää "vittu mitä paskaa" hetkiä, ihan nautittava kokemus. jos on jo trekkifani tuskin pettyy.
tämä siis kaikki VAIKKA tuo kirkin näytteleljiäpoika vois olla the posterboy for the word "douchebag"
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hassua, IE:llä toi giffi ei toimi oikein, ainakaan duunikoneella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hitto ku tekis mieli tilata joku Star Trek Complete Box Set, mut on hiukka liian tyyristä just tähän hetkeen ja mites, onko saatavilla muuta ku remasteroituna?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Opettakaas joku miut kiroilemaan klingoniks?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
hitto ku tekis mieli tilata joku Star Trek Complete Box Set, mut on hiukka liian tyyristä just tähän hetkeen ja mites, onko saatavilla muuta ku remasteroituna?
Eikö noi leffat ole pääasiassa aika karmaisevia? Tai... turhia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bernardblack wrote:hitto ku tekis mieli tilata joku Star Trek Complete Box Set, mut on hiukka liian tyyristä just tähän hetkeen ja mites, onko saatavilla muuta ku remasteroituna?
Tarkotin THE ORIGINAL SERIES
Last edited by merrim (25.02.2012 10:30)
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Ainakin tuo TNG sarjan eka kausi ilmestyy tänä vuonna blu-raylla ja paikallisessa Prismassa oli jo myytävänä kolmen jakson blu-ray, josta näkee miltä nuo jaksot näyttävätkään teräväpiirtomuodossa.
En oo itse kattonut tästä kuin sen 2009 ilmestyneen elokuvan, mutta kyttäilen aina välillä josko tuon alkuperäisen sarjan blu-ray boksin hinta alentuisi.
noiseidea wrote:bernardblack wrote:hitto ku tekis mieli tilata joku Star Trek Complete Box Set, mut on hiukka liian tyyristä just tähän hetkeen ja mites, onko saatavilla muuta ku remasteroituna?
Sanoisit sitten niin, eli TOS
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Deanna Troin cleavage
bernardblack wrote:noiseidea wrote:bernardblack wrote:hitto ku tekis mieli tilata joku Star Trek Complete Box Set, mut on hiukka liian tyyristä just tähän hetkeen ja mites, onko saatavilla muuta ku remasteroituna?
Sanoisit sitten niin, eli TOS
yritän teeskennellä, että muuta ei ole olemassakaan
Kutonen (ex-Voice) näyttää TNG:tä. Jos ette ole huomanneet, fanboys and fangirls.
Kutonen (ex-Voice) näyttää TNG:tä. Jos ette ole huomanneet, fanboys and fangirls.
olen! w00t. ja just alko eli hyvin ehtii vielä mukaan. päivittäin kello 18, tvkaistalaiselle millon vaa
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
noiseidea wrote:Kutonen (ex-Voice) näyttää TNG:tä. Jos ette ole huomanneet, fanboys and fangirls.
olen! w00t. ja just alko eli hyvin ehtii vielä mukaan. päivittäin kello 18, tvkaistalaiselle millon vaa
joka päivä koko perheen voimin tämä
Last edited by Pope (11.09.2012 13:22)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta