You are not logged in.
luin topikin läpi, jostain syystä en tässä topikissa ole tätä vielä kertonut, mutta siis käytän edelleen aina valkoisia tennissukkia protestina lenita airistoa vastaan, joka aikanaan levyraadissa ei suostunut antamaan ainuttakaan pistettä kirjoituksia kellarista -biisille.
lenitalle vielä
RIP ... laitetaan tähän vielä Juhan laulama hittibiisi muistoksi:
Tapasin tämän herran kerran, oli hauska rupatella, varsinkin kun olin itse vielä teini+Kollaa Kestää fani+humalassa - positiivisena seikkana
mainittakoon, ettei hän ollut edes vaivautunut, päinvastoin, jaksoi selitellä (varsinkin, kun taisi olla känässä itsekin)
nostalgiahuumassa postitan tämän
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
kai me ollaan tänne joskus tultu / pois ei ainakaan oo kiirettä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pitkästä aikaa LP soimassa, miten en muistanutkaan miten kova tää on, Svartin eka painos, kauniin limetinvihreä ja musa pelkkää priimaa. Pitäisköhän se neljän pennun oopperakin ostaa, vaikka onkin kuulemma 45 mistä soittimeni ei niin tykkää
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
postataanpa tämä kuolinilmoitus vuosien takaa (2007) kun sattui tulemaan fb-feedissä vastaan.
vanha promojuliste:
syksyllä ilmestyy mielenkiintoinen ep ennenjulkaisematonta matskua:
tanssi tanssi tanssi / ovi kesään 7" onkin kuolematon klassikko, hienoa että lopulta muutakin matskua saadaan kuulolle.