You are not logged in.
Hei, laitanko Pitkämieheen vai jonkun himaan? Päättäkääs ja ilmotelkaa. Vielä pari epäselvyyttä mittojen suhteen, hoidan s-postilla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hei, laitanko Pitkämieheen vai jonkun himaan? Päättäkääs ja ilmotelkaa. Vielä pari epäselvyyttä mittojen suhteen, hoidan s-postilla.
No laita vaik Pitkämieheen. Kolmas Linja 17. Laita vaik mun nimellä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jika-tabi-kiima!! Kevättä rinnassa ja pian tabit tassuissa, jee jee! Jännityksellä odotan, että passaako mun jalkoihin, kun lähes kaikki kengät hiertää, kun on jotenkin niin vamma jalat, mutta peukut pystyssä. Hrmis varmaan sitten ilmoilee, kun paketti saapuu?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
NYT on ostettu. Toivottavasti ei oo ainakaan liian pienet. Ostin kyllä isompaan suuntaan, sillä jos ois orjallisesti noudattanut kokomuunnoksia (luotettavana lähteenä yhden kaupan käsinpiirretty taulukko...), ois mun koko ollu snadisti pieni. Isompia voi ainakin tilkitä jollain, eiks niin??? Lähinnä mua vaivaa se, että oisivat liian pieniä. Siinä vaikuttaa sekin, miten sen saa kiinni niillä hakasilla. Mulla se normaali oma koko ei ois menny.
Seuraava jännäri on, jääkö alle kahen kilon, jotta sais ekonomina postiin = halpaa ja 3 vkossa perille. Laivapostissa kestää niin pirun kauan, eikä oo merkittävästi halvempi.
Mut olivat vieläkin halvemmat ja tummemman väriset ku toisessa kaupassa Laatu nyt sit saattaa olla mitä on.
Potsiin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
oliko phlegm mukana tilauksessa?
Maksoin just! Minkä väriset noi nyt sitte on? Mikä vaan kelpaa, ei sillä, mutta mielenkiinnosta. Jännäkakka!
*
Aika tummansiniset, melkein mustat. Mahdollisimman ninjat
Saapuivat
Laittakaapa privaa, niin sovitaan treidailut!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
saisko tänne sitten ryhmäkuvan kaikista ostajista kenkineen
jykylaposse.jpg
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ihanat ja sopivat! Aika pakko päästä johki käppäilemään pian. Paitsi sukat oli valtavan kokoset. Voisko Hrmis vielä tarkistaa, sainko ne mitkä piti? Jos, niin pesen noi 60 asteessa, niin ehkä ne sopivoituu.
Miellyttävää materiaalia kyl.
KIITOS J-B!
*
[quote:d21aa5d96b="Pilke"]Ihanat ja sopivat! Aika pakko päästä johki käppäilemään pian. Paitsi sukat oli valtavan kokoset. Voisko Hrmis vielä tarkistaa, sainko ne mitkä piti? Jos, niin pesen noi 60 asteessa, niin ehkä ne sopivoituu.
Miellyttävää materiaalia kyl.
KIITOS J-B!
*[/quote:d21aa5d96b]
Sait kyllä keskimmäiset sukat. Mulle jäi vielä suuremmat. Tulevat kengän varren yli!
Sait kyllä keskimmäiset sukat. Mulle jäi vielä suuremmat. Tulevat kengän varren yli!
Mulla menee kantapää nilkkaan asti. No, eiku kutistumaan vaan.
*
Ne sukat oli free size, saatanan kääpiöt
Popelta vielä terkkuja ennen maanantaita, oliko sopivat. Jos ei, niin ehin vielä käydä uudet hommaamassa.
[quote:bb1e19f258="Jean-Babtiste"]Ne sukat oli free size, saatanan kääpiöt
Popelta vielä terkkuja ennen maanantaita, oliko sopivat. Jos ei, niin ehin vielä käydä uudet hommaamassa.[/quote:bb1e19f258]
Ei oo Pope laittanut vielä mitään viestiä ts. Tabit on mun luona.
Emmä Harri pyde. Popelle hommaan vaan sen takia uudet, jos meni koot vituiks omien ratkaisujen takia. Matkatavaroihin ei tuu mitään lisää. No, ehkä jotain ihan pientä ja kevyttä
[quote:6473650222="hrmunoita"][quote:6473650222="Jean-Babtiste"]Ne sukat oli free size, saatanan kääpiöt
Popelta vielä terkkuja ennen maanantaita, oliko sopivat. Jos ei, niin ehin vielä käydä uudet hommaamassa.[/quote:6473650222]
Ei oo Pope laittanut vielä mitään viestiä ts. Tabit on mun luona.[/quote:6473650222]
Homostelen NY!
[quote:fe893dbbed="Jean-Babtiste"]Ne sukat oli free size, saatanan kääpiöt
Popelta vielä terkkuja ennen maanantaita, oliko sopivat. Jos ei, niin ehin vielä käydä uudet hommaamassa.[/quote:fe893dbbed]
Ei onnistu haku tai sovitus kun oon matkalla maanantaihin asti
Varmasti on just hyvät ja sopivat
Joo, sillon ku siel on ti-päivä, niin ei enää kerkee täällä käymään. Toivotaan et sopivat!
oliko phlegm mukana tilauksessa?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kävin kaupassa näiden kanssa ja sain kantapäihini heti rakot
Kävin kaupassa näiden kanssa ja sain kantapäihini heti rakot
![]()
Häh, voi ei. Kai sulla oli sukat? Mulla harvat kengät ei hankaa, on jotenkin niin epämuotoset jalat, mut tabit on ollu kaikin puolin tosi miellyttävät jalassa. Kantavahvike on niin matalalla, että ei hankaa kantapäähän. Oon kyllä niin fileissä noista, tekis mieli pitää vaan koko ajan, mut on viel vähe turhan kylmä.
*
Apua, en löyä tietoa siitä montako jeniä ja mille tilille pitää maksaa. Hoitelen kaikkia rästilaskumaksuja poies, haluan hoitaa tämänkin
Mun tabilot lienee kai siis Pitkiksessä...? En eilen pystynyt kykenemään sinne kun flunssa oli alkamassa. Yritän saada velimiehen hakemaan. Onks ne helppo löytää sieltä?
[quote:bef8ca8824="Pope"]Apua, en löyä tietoa siitä montako jeniä ja mille tilille pitää maksaa. Hoitelen kaikkia rästilaskumaksuja poies, haluan hoitaa tämänkin
Mun tabilot lienee kai siis Pitkiksessä...? En eilen pystynyt kykenemään sinne kun flunssa oli alkamassa. Yritän saada velimiehen hakemaan. Onks ne helppo löytää sieltä?[/quote:bef8ca8824]
Eivät ole Pitkiksessä vaan meitsin repussa. Voin kyllä viedä Kallioon tiistaina.
[quote:8cbe9fc342="hrmunoita"][quote:8cbe9fc342="Pope"]Apua, en löyä tietoa siitä montako jeniä ja mille tilille pitää maksaa. Hoitelen kaikkia rästilaskumaksuja poies, haluan hoitaa tämänkin
Mun tabilot lienee kai siis Pitkiksessä...? En eilen pystynyt kykenemään sinne kun flunssa oli alkamassa. Yritän saada velimiehen hakemaan. Onks ne helppo löytää sieltä?[/quote:8cbe9fc342]
Eivät ole Pitkiksessä vaan meitsin repussa. Voin kyllä viedä Kallioon tiistaina.[/quote:8cbe9fc342]
Jos jostain käsittämättömästä (?) syystä liikkuisit Kauppatorin kulmilla päiväsaikaan, voit heittää myös mun konttorille
[quote:3cfeb06da5="Pope"][quote:3cfeb06da5="hrmunoita"][quote:3cfeb06da5="Pope"]Apua, en löyä tietoa siitä montako jeniä ja mille tilille pitää maksaa. Hoitelen kaikkia rästilaskumaksuja poies, haluan hoitaa tämänkin
Mun tabilot lienee kai siis Pitkiksessä...? En eilen pystynyt kykenemään sinne kun flunssa oli alkamassa. Yritän saada velimiehen hakemaan. Onks ne helppo löytää sieltä?[/quote:3cfeb06da5]
Eivät ole Pitkiksessä vaan meitsin repussa. Voin kyllä viedä Kallioon tiistaina.[/quote:3cfeb06da5]
Jos jostain käsittämättömästä (?) syystä liikkuisit Kauppatorin kulmilla päiväsaikaan, voit heittää myös mun konttorille [/quote:3cfeb06da5]
Pidetäänpä tämä mielessä.