You are not logged in.
Olipas hyvä keikka. Oliko se keikan alla soinut biisi Dimmua? Leinonen alkaa olla kyllä varsin huikeassa esiintymisvireessä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
olipas kyl hyvä
Keikkaa voisi kuvailla sanalla "repsäyttävä. Eka biisi oli erityisesti parhus. Muutenkin Villen meiningille
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei helvetti mitä viihdettä toi oli. Ihan huikee paketti. Mä en vieläkään pohjimmiltaan tiedä onko Ville tai sen soittokunnan uus levy lintu vai kala mutta kyllä lavalla räjähti. Eeppistä, pompöösiä, rönsyilevää, mutta ennen kaikkea VIIHDYTTÄVÄÄ menoa. Voin kyl kuvitella että tommoinen hiertää joitain ihmisiä vastakarvaan JA VIELÄ PESÄPALLOMAILALLA mut ite en näe mitään syytä missata Leinosen esiintymisiä tossa kunnossa.
Älä päästä painiks sitä
Joo oli kyllä todella huikea keikka. Etenkin kun en tosiaankaan tiennyt mitä odottaa (en ole kuullut uutta levyä).
en ole kolmekybänen emoboy
TIII-II-II-I-II-I-II-KE-RI-NIII
Älä päästä painiks sitä
Mitäs mä sanoin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
SIVU-UU-U-UU-U-UUN-VAIH-TOO
Älä päästä painiks sitä
Olipas hieno spektaakkeli kaikin puolin! Aivan mahtavaa seurata ihmisten ilmeitä ja hämmennystä, jotka olivat tulleet kuntelemaan iskelmää tai vastaavaa, ja saivatkin vastineeksi jotain täysin muuta. Hieman yli tuntiin ei mahtunut yhtään tylsää hetkeä. Ja Jäänsärkijä M/S ratkaisusta kuultiin kyllä sellainen versio, että oksat pois.
Milloin uudestaan?
ohhoh siis oliko teidän mielestä keikassa muutakin hyvää kuin että se hämmensi? olitte kaikki sitä mieltä et ne biisit oli hyviä?
no nehän oli hyviä
okei
täytyy viel sanoo et emmä tiedä minkä siinä olis pitäny hämmentää, tai siis varmaan jotain iskelmäprinssiä odottanutta saatto hämmentää, mun mielestä vaan hyvä et nyt ville tekee tollasta musaa josta meitsiki diggailee
en tiedä vaan menikö douppaus vähän överiksi omalta osalta, ei oo hirveen tarkkoja muistikuvia itse keikasta, olin kyl eturivissä ja diggailin täysii. ois kiva nähdä toistekin et sääli jos tää tähän loppuu, seuraava kiertue saattaa sit olla jotain aivan muuta.
Ostin levyn. Onhan nää biisit nyt tosi hyviä. Ydinaukiolle ihan varmuuden vuoksi
Lisäksi, ei mua kyllä keikka hämmentänyt mitenkään erityisesti. Se oli vaan erilainen kuin odotin, mutta pidin siitä sen vuoksi, että se toimi. Enkä sen takia, että se oli jotenkin outoa tai hämmentävää.
Ostin levyn. Onhan nää biisit nyt tosi hyviä. Ydinaukiolle ihan varmuuden vuoksi
ei mulla mitään sen vahvempaa mielipidettä tosta leinosen keikasta ollu, biisitöntä hassuttelua. haluisin sen levyn kyllä kuulla mut se keikka ei vaan innostanu ostamaan.
börjeslandet wrote:Ostin levyn. Onhan nää biisit nyt tosi hyviä. Ydinaukiolle ihan varmuuden vuoksi
ei mulla mitään sen vahvempaa mielipidettä tosta leinosen keikasta ollu, biisitöntä hassuttelua. haluisin sen levyn kyllä kuulla mut se keikka ei vaan innostanu ostamaan.
Levyllä on vähän eri meininki niiden biisien kanssa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Neukkula (ja muut), se bläkkisveto mikä kuultiin sisääntulobiisinä on Cradle of Filthin "Dusk and Her Embrace", joka löytyy bändin samannimiseltä kakkosalbumilta vuodelta 96.
Tää kiertuehan loppuu näköjään nyt sunnuntaina Tampereen Telakalla. Sen jälkeen ei Myspace-sivuston mukaan ole muita keikkoja tiedossa kun joku vappukeikka Savonlinnan Big Bandin kanssa ja Heinäkuun kaks festarikeikkaa Simerockissa Rovaniemellä ja Ilosaaressa.
Kiitos, Shanksman se tämänkin homman snaijasi. Aivan upea biisi.
Hämeenlinnassa oli mestoilla tuttavia jotka ei ole niin sofistikoituneita musamaultaan kuin meitsi, börje tai ydinaukio, mutta kaikki piti esitystä upeana. Samoin kaikki joille olen levyä pakkosoittanut ovat siitä diganneet, eikä ne ole olleet mitään outoilun ystäviä. Hyvää musaa, hyviä keikkoja = asiaa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
En mä tästä levystä erikoisemmin voi väittää pitäväni, mutta sen verran iloisesti se rönsyilee ettei keikkaa kohtaan ollut oikeastaan mitään erityisiä tyylillisiä tai temaattisia odotuksia. Niin paljon on kuitenkin muniinpuhaltelu-indiee kerennyt tässä seuraamaan että ihan rehti SPEKTAAKKELI säväytti sen verta tymäkästi että vieressä ois voinu vaikka Mustanaamio ja He-man vetää mutapainia eikä ois juuri kiinnostanu.
Tossa oli jotain samaa kun bläkkis-larppi-örinässä. Emmä tiedä miten hassutteluasenteella ne dub-muminat tai *hihihi*-rummuttelut oli vedetty, eikä se siinä pääpointti olekaan. Ehkä mä missasin jotain ja se oli semmoista ironista tyylistä toiseen pomppimista että hehe seuraavaks soitellaan friitsäääszziä vasurilla mutta musta bändi näytti ihan vilpittömästi nauttivan soitostaan ja yleisö vähintäänkin yhtä vilpittömästi naatiskelevan sen kuuntelusta. Bändi soitti oikealla tavalla rempseästi, keikkasovitukset oli musta onnistuneita ja Villen ilmaisuspektri vaan laajenee. Hieno ilta.
Circle, Radiopuhelimet ja Ville Leinonen. Tän maan skenessä menee lujaa Ja yks noista on jopa alle viiskymppinen!
Älä päästä painiks sitä
MILLAISEN MAAILMAN ANNAMME LAPSILLEMME???
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Paskaa lapsille ja kusen päällenne
Täähän on hei ihan tosi hyvää, Suudelmitar varsinkin
Ehkä pieni mancrush Villee kohtaan nyt...
No homo
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ehkä pieni mancrush Villee kohtaan nyt...
Ei siinä oo mitään hävettävää, se on ihan normaalia
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Onhan tuo Majakanvartijan uni melkoinen levy. Vähän harmittaa etten ole tajunnut käydä livenä katsastamassa.
Last edited by Alxity (14.07.2010 17:45)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Onhan tuo Majakanvartijan uni melkoinen levy. Vähän harmittaa etten ole tajunnut käydä livenä katsastamassa.
Flow'ssa tais olla sunnuntaina
Alxity wrote:Onhan tuo Majakanvartijan uni melkoinen levy. Vähän harmittaa etten ole tajunnut käydä livenä katsastamassa.
Flow'ssa tais olla sunnuntaina
Niin on, mutta kun maanantaina pitäis olla jo ihan muualla niin en viitsinyt sunnuntain lippua ostaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kävin eilen katsomassa Villen soolokeikan kouvolan jättömaa festareilla.Keikka oli siis ihan mieletön.Ville soitti Islajaa,majakanvartijaa,varpusta,Wieniä,enkelin...Kesken keikan Ville löysi kaiun ja alkoi hurja 15-minuuttinen rockabilly psykedelia sekoilu joka ei jättänyt ketään kylmäksi.Siis välillä ajattelin että kohta joku juntti suuttuu ja vetää miestä nokkaan,sen verran outo keikka oli.Siis ei helvetti,ihan parasta.En tiedä oliko keikka niin paska että se oli hyvä vai toisinpäin.Ihan sama siis, mahtavaaaa...
Kävin eilen katsomassa Villen soolokeikan kouvolan jättömaa festareilla.Keikka oli siis ihan mieletön.Ville soitti Islajaa,majakanvartijaa,varpusta,Wieniä,enkelin...Kesken keikan Ville löysi kaiun ja alkoi hurja 15-minuuttinen rockabilly psykedelia sekoilu joka ei jättänyt ketään kylmäksi.Siis välillä ajattelin että kohta joku juntti suuttuu ja vetää miestä nokkaan,sen verran outo keikka oli.Siis ei helvetti,ihan parasta.En tiedä oliko keikka niin paska että se oli hyvä vai toisinpäin.Ihan sama siis, mahtavaaaa...
Villen mielenvikaisuus on saavuttanut tänä vuonna varsin upean tason
Joo, olin ite kans samassa paikassa. Kivat festaritkin oli, vaikka eturivissä joutukin kattomaan liian läheltä hippien jorausta
Ainahan se on livenä ollut kova vetämään, mut tuntuu että ihanäänenkäytön suhteen on tapahtunut jotain. Oisko sitten niillä teatteriduuneilla vai millä vaikutusta asiaan, mut mies on jokseenkin keksinyt itsensä uudelleen nimenomaan laulajana ja äänenkäyttäjällä. Huvittavaa tossa on se, että esmes Uuden aamun lauluja- ja Valloittaja -levyjen biisit kärsii hieman laimeista laulusuorituksista. Nykyään ruuvi on saatu auki, ja äänijänteiden käyttö on Villellä jonkinlaista vokaaliakrobatiaa. Omaan korvaani noi ei kuulostaa niinkään sekoilulta/Pattonilta, vaan nykyajalle epätyypilliseltä tavalta vetää reilusti maaliin asti. Välillä tulee ihan puhdasta fadoa, toisinaan Afrikka-tyylistä kamaa, toisinaan balkania. Musiikillista intertekstuaalisuutta.
Aloituskappale oli Islajan "Uni pöllönä olemisesta", sitten tuli muistaakseni "Pimeän sydämeen". Ja tosissaan Varpusenkin soitti, omien sanojensa mukaan ensimmäistä kertaa kuuteen tai kahdeksaan vuoteen. Majava-vartijan nimibiisistä suoraan jatkunut Pikkusisko kasvoi just 15-minuuttiseksi monumentiksi kaikkien väliosien myötä. Jus tossa kohtaa Leinonen puhu kielillä ja päätyi veivaamaan myös Mun mummuni muni mun mammani -rallatusta!
Itselleni eräänlainen kohokohta oli Kissankellokimppu, biisi ei nimittäin kuulunut settiin mutta pyynnöstäni Ville veti veretseisauttavan tulkinnan kyseisestä biisistä. Ja olihan siellä settilistassa myös Helmipuutarhan perhosia ja Armollinen, livenä oikein kivasti toimivia biisejä. Vikassa biisissä laulettiin jotain siitä kun riffit ja melodiat loppuu jne. En saa millään päähäni, että onko toi joku vanha b-puoli vai kenties materiaalia siltä uudelta, jo valmiilta levyltä? Tuossa encore-kappaleessa Ville veti kitarasta piuhat irti ja käveli pois mikrofonin luota jatkaakseen menoa täysin akustisena. Oli nastaa kun jengi pystyi silti olemaan hiljaa.
Perjantaina Leinonen oli vetänyt Tampereella setin rocksteady-reggaeta Niko Ahvosen ja jonkun muun sakin kanssa, oliks kellään havaintoo? Käykää ihmeessä tsekkaamassa livenä aina kun voitte.
Tekispä vaan joskus sen hevilevyn.
Jättömaafestivaaleista vielä sen verran, että Darling B. -yhtyeessähän soitti skebaa Valumon entinen kitaristi Tuomas Luukkonen. Ja olipas Tampo aikamoisen surkea orkesteri.
Pistetään tähän nyt loppuun vielä että Leinonen on kyl kovin kotimainen artisti tällä hetkellä. Noiden keikkojen jälkeen tulee aina vahva tuntemus siitä, että ei vaan kiinnosta mennä katsomaan jotain vähäpätöisempia artisteja ku intensiivisyys jää kuitenkin ihan liian kauas.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan