You are not logged in.
^ Minäkin oon kuunnellut 33:lla kerran läpi. Ei tullut mieleenikään että se pitäisi olla 45. Kiitos tiedosta.
Eat your greens, especially broccoli.
Hehe, oonpa itekkin kuunnellut ihan tyytyväisenä 33:lla. Nyt sitten 45:lla ja kylhän tuo vähän erilaiselta kuulosti
Sillai hiukka ristiriitainen levy kyllä, siinä mielessä että vaatii aika keskittynyttä kuuntelua, mut toisaalta liian tarkka kuuntelu tahtoo myös paljastaa liikaa äänten alkuperästä, mikä taas vie tästä sitä tiettyä maagisuutta ja tekee äänimaailmasta liiankin arkista. Noo, ei siinä mitään, eipä tää nyt muutenkaan mikään suuri etappi Leinosen uralla oo, tommonen kiva ja mielenkiintoinen välipala.
Nimiraita on kyl paras 80-lukulaisine kauhuleffasyntikoineen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Uudet housut ja paita wrote:^ jos hantta haluaa säästää pari euroa niin mulle tulee muutama kappale myytäväks tota.
e: siis levyä ei youtube-videota
pistä varaukseen
UHJP, MIKÄ ON TILANNE?
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:^ jos hantta haluaa säästää pari euroa niin mulle tulee muutama kappale myytäväks tota.
e: siis levyä ei youtube-videota
pistä varaukseen
UHJP, MIKÄ ON TILANNE?
Jaa-a. Pitääpä kysyä Porista.
Täähän pitänee jostain
Saan levyt ehkä huomenna (jos oot hantta kotona niin olen siellä päin liikkellä, ainakin kauppahallissa pitää käydä)
Saan levyt ehkä huomenna (jos oot hantta kotona niin olen siellä päin liikkellä, ainakin kauppahallissa pitää käydä)
en tainnu olla
Uudet housut ja paita wrote:Saan levyt ehkä huomenna (jos oot hantta kotona niin olen siellä päin liikkellä, ainakin kauppahallissa pitää käydä)
en tainnu olla
et ollut et.
PS siisti olohuone teillä
kuvia! myös paintilla piirretty omakuva kelpaa.
bzort glorf bööth
Ville Leinonen Intimissimo
Pe 15.2. klo 19 Pieni sali
Ville Leinonen on kulkenut läpi eri musiikkityylejä perinteisistä chanson & country -tunnelmoinneista konkreettisiin taustakohinoihin. Tähän mennessä häneltä on julkaistu 14 täyspitkää albumia.
Vuonna 1997 ensimmäisissä julkisissa esiintymisissä harmonikkataiteilija Tuomo Hokalla oli merkittävä rooli värikkäänä säestäjänä ja sovittajana Leinosen ensikonserteissa. Nyt viisitoista vuotta myöhemmin duo eläytyy noihin alkuperäistunnelmiin vieden kuulijan tuttujen laulujen lisäksi myös raja-asemille ja lopulta uusien ennenjulkaisemattomien laulujen äärelle.
Visuaalitaiteilija Jonne Pitkäsen tätä konserttia varten luoma live-videoprojisointi siivittää tunnelman arjen tuolle puolen, unen ja alitajuisen lähteille.
Tuotanto Tampere-talo
Liput alk. 29 , opisk. 24
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Pe 15.2. klo 19 Pieni saliVille Leinonen on kulkenut läpi eri musiikkityylejä perinteisistä chanson & country -tunnelmoinneista konkreettisiin taustakohinoihin. Tähän mennessä häneltä on julkaistu 14 täyspitkää albumia.
Vuonna 1997 ensimmäisissä julkisissa esiintymisissä harmonikkataiteilija Tuomo Hokalla oli merkittävä rooli värikkäänä säestäjänä ja sovittajana Leinosen ensikonserteissa. Nyt viisitoista vuotta myöhemmin duo eläytyy noihin alkuperäistunnelmiin vieden kuulijan tuttujen laulujen lisäksi myös raja-asemille ja lopulta uusien ennenjulkaisemattomien laulujen äärelle.
Visuaalitaiteilija Jonne Pitkäsen tätä konserttia varten luoma live-videoprojisointi siivittää tunnelman arjen tuolle puolen, unen ja alitajuisen lähteille.
Tuotanto Tampere-talo
Tonne ois tarkoitus.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Vihdoin sain Raastinlauluja. Melkein kiusaa se, että vanha tuotanto on näin huikean hyvvä, kun uus on mun korvaan lähinnä vaan pitkästyttävää. Tästähän olis voinu tulla mitä vaan, jos olis jatkanu samalla polulla. Mut minkäs teet, sinne pitää mennä minne mieli tekee, meikä vaan jää kyydistä seuraavassa risteyksessä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Vihdoin sain Raastinlauluja. Melkein kiusaa se, että vanha tuotanto on näin huikean hyvvä, kun uus on mun korvaan lähinnä vaan pitkästyttävää. Tästähän olis voinu tulla mitä vaan, jos olis jatkanu samalla polulla. Mut minkäs teet, sinne pitää mennä minne mieli tekee, meikä vaan jää kyydistä seuraavassa risteyksessä.
*
raastinlauluja aivan omalla tasollaan leinosen tuotannossa edelleen.
raastinlauluja aivan omalla tasollaan leinosen tuotannossa edelleen.
jep. selkeästi leinosen huonoin levy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ydinaukio wrote:raastinlauluja aivan omalla tasollaan leinosen tuotannossa edelleen.
jep. selkeästi leinosen huonoin levy
Tämä.
Hämmentävän raju ja avant-garde ( ) tuo Majakan Soittokunnan dvd ku Majakanvartijan uni -levy on kuiteski niin leppoisa
Ville Leinonen Camp Crystal Lake LP
Levyarvio: Taidep*skaa koko levyn mitalta
Kari Peitsamo teki 1970-luvulla suhteellisen järkevien albumien välissä Puinen levy -EP:n, joka oli pelkkää hinkkausta, kitkutusta ja nitkutusta vailla järjen hiventä. Nyt Ville Leinonen haluaa astella Peitsamon jalanjäljillä.
Camp Crystal Lake LP on huminaa, surinaa, pöhinΣää ja jonkin verran kitkutusta sekä nitkutustakin. Vailla järjen hiventä. Jos oikein hakemalla hakee jotain positiivista, levyn tunnelmat ja ääniefektit voisivat sopia suomalaisen 1960-luvun taiteellisen, futuristisen scifielokuvan soundtrackiksi, kuten Risto Jarvan Ruusujen aika oli.
Mutta eihän sellaisen elokuvan soundtrackia kukaan voi kuunnella. Eikä tätä levyäkään. Lukuun ottamatta kahta pientä hetkeä: Nimikappaleessa Leinonen esitääΣ pätkän ihan hyvän kuuloista virttä. Animals Rising voisi olla vanhaa Wigwamia tosin siinäkin toistetaan yhäΣ pätääΣ loputtomiin; sävellys se ei ole.
Leinosta varmaan on naurattanut tämän levyn teko ja julkaisu. Älkää vain kukaan menkö ostamaan tätä, mikΣli miehen aiemmat levyt ovat miellyttäneet. Se vähä musiikki, mitä levylle on pari pätkää laitettu, tulee kuin vessan takaa. Suhinat, pörinät ja nitinät ovat halvan kuuloisia mitä ilmeisimmin aivan tarkoituksella.
Ville Leinonen
Camp Crystal Lake LP
Karkia Mistika Records
0 / 5
Teksti: Antti Ervasti
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
jotenki tykkään tosta arviosta. tossa on vähän sama juttu ku ydinaukion black books-kommenteissa. ihanan freesiä kun joku ei yritä loputtomiin ymmärtää vaan sanoo että tää on paskaa, hermot menee .
pannaan vielä puiselle levylle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tossa on vähän sama juttu ku ydinaukion black books-kommenteissa. ihanan freesiä kun joku ei yritä loputtomiin ymmärtää vaan sanoo että tää on paskaa, hermot menee .
huono vertaus, koska mielestäni ainoa kriteeri komediasarjan hyvyydelle on se, naurattaako se vai ei, eikä sitä tarvitse sen kummemmin yrittää "ymmärtää".
Pe 15.2. klo 19 Pieni saliVille Leinonen on kulkenut läpi eri musiikkityylejä perinteisistä chanson & country -tunnelmoinneista konkreettisiin taustakohinoihin. Tähän mennessä häneltä on julkaistu 14 täyspitkää albumia.
Tuotanto Tampere-talo
Huomenna
Liian kallis nyt tähän saumaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kerros ny Kikke että mimmoinen oli?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
29.3.
Alati muokkautuvalle Jari Sillanpää -lookille
No jopas. Tuo taannoinen Tampere-talon keikka ei ollut ehkä sitä Villeä josta itse eniten pidän mutta mukavaa kuunneltavaa silti.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Harmi ku tartu mikkiin ei näy areenalla. En oo sitä Villen ekaa visiittiäkään nähny, eikä kukaan oo ees youtubeen laittanu
Harmi ku tartu mikkiin ei näy areenalla. En oo sitä Villen ekaa visiittiäkään nähny, eikä kukaan oo ees youtubeen laittanu
Hö, enpäs oo huomannutkaan ettei näy. Onneks taidan ite olla noihin aikoihin telkun ääressä.
bernardblack wrote:Harmi ku tartu mikkiin ei näy areenalla. En oo sitä Villen ekaa visiittiäkään nähny, eikä kukaan oo ees youtubeen laittanu
Hö, enpäs oo huomannutkaan ettei näy. Onneks taidan ite olla noihin aikoihin telkun ääressä.
Jaa mutta hetkinen. Viime lauantain jakso näkyy kyllä olevan areenalla. Perun siis sanani.
Kalossimies wrote:bernardblack wrote:Harmi ku tartu mikkiin ei näy areenalla. En oo sitä Villen ekaa visiittiäkään nähny, eikä kukaan oo ees youtubeen laittanu
Jaa mutta hetkinen. Viime lauantain jakso näkyy kyllä olevan areenalla. Perun siis sanani.
ei saatana mitä tykitystä
ville mä rakastan sua, intohimoisesti