You are not logged in.
[quote:45881d7f3c="kmodig"]jos mä sanoisin, että voisin laittaa steve reichin city life -teosta kartoittavan dokkarin (sis. konsertin) nettiin, niin saattasko se kiinnostaa ketään?
en siis sano että "minä" laitan sen esim "rapidshareen", vaan että on kuviteltavissa maailma, jossa näin voisi tapahtua.[/quote:45881d7f3c]
jos voit vaikuttaa tohon "maailmaan" niin täällä kiinnostais.
keksin vitsin: mikä stevestä tulee vanhana? kovin reichnainen ja kankea.
[bubum crash]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:32e183d6e8="kmodig"]jos mä sanoisin, että voisin laittaa steve reichin city life -teosta kartoittavan dokkarin (sis. konsertin) nettiin, niin saattasko se kiinnostaa ketään?
en siis sano että "minä" laitan sen esim "rapidshareen", vaan että on kuviteltavissa maailma, jossa näin voisi tapahtua.[/quote:32e183d6e8]
kyllä kiitos!
[quote:4e5e5ae035="maloun"][quote:4e5e5ae035="kmodig"]jos mä sanoisin, että voisin laittaa steve reichin city life -teosta kartoittavan dokkarin (sis. konsertin) nettiin, niin saattasko se kiinnostaa ketään?
en siis sano että "minä" laitan sen esim "rapidshareen", vaan että on kuviteltavissa maailma, jossa näin voisi tapahtua.[/quote:4e5e5ae035]
kyllä kiitos![/quote:4e5e5ae035]
selevä. vkonloppuna.
sit vois perustaa sellasen bändin ku Steve Queensreich.
se olis varmaan stoneria
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:a112fd281c="kmodig"]sit vois perustaa sellasen bändin ku Steve Queensreich.
se olis varmaan stoneria [/quote:a112fd281c]
veikkaan et se kuulostas circleltä.
Steve MacQueensreich
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Stev MacQueen's Third Reich and Roll
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Varaan 18 Musicians -älppärin.
tähän vastasin jo privana.
sori nuoret, emmä myykään noita.
pahoittelen urpoilua.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Fernet Glenn Branca, vanha partinen-klassikko.
Philip Claes Andersson
Stevie Third Reich Wonder
La Forever Monte Young
Todd Terry Riley
La Neil Young
The Shangri-La Monte Young's
[quote:796d05fd12="Laatu"]Varaan 18 Musicians -älppärin.[/quote:796d05fd12]
pahoittelen urpoilua.
Vastaan tähän boardilla...
HOMO!
; )
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:3242deaeea="kmodig"][quote:3242deaeea="Laatu"]Varaan 18 Musicians -älppärin.[/quote:3242deaeea]
pahoittelen urpoilua.[/quote:3242deaeea]
Vastaan tähän boardilla...HOMO!
; )
saw this one coming...
Stev MacQueen's Third Reich and Roll
Over Beethoven
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:ac7da00d67="Jean-Babtiste"]Stev MacQueen's Third Reich and Roll[/quote:ac7da00d67]
Over Beethoven
Paul Beetverhoeven
MozArt of Noise
Xenakis, the warrior princess
Stockhausmylly
la neil young hihitytti täällä aika lailla. Stock, hausen & walkman-niminen bändihän on oikeasti olemassa?
la neil young hihitytti täällä aika lailla. Stock, hausen & walkman-niminen bändihän on oikeasti olemassa?
joo, tilasin niiltä joskus levyjä, tavallaan vitun jees musaa mutta (mysteryyyy!!) omko kuitenkaan? aika sekavaa. niillä (levy-yhtiö) on sellanen ihme levy, jos väitetään että joo tää on omistettu burman rohkeille naisille, jotka käyttivät hattua hattukiellon aikaan, sit kasa keksittyjä nimiä soittajina ja sellasta midi-burma -musaa. nero.
ehkä suomeen joskus, nii.
kommentit mun "hauskasta" avatarista tervetulleita.
kommentit mun "hauskasta" avatarista tervetulleita.
ihan "hauska".
voi paska paska paska. tuli uploadattua sitä reich-dokkaria joku 3 tuntia ja sit ilmoitus "it's too large". voi helvetti!
sanokaa joku mesta mihin menee 700 megaa.
nukuin sohvalla ja taustalla soi hiljaisella music for 18 musicians. kirjaston levy alkoi jumittaa jossain 46 minuutin kohdalla, ja unessa olin jossain kaupungissa ja ihmettelin taustalla kuuluvaa jännän jumittavaa ääntä. kun heräsin piti oikein tarkistaa jumittaako se vai kuuluuko asiaan, mutta kyllähän se jumitti. hyvä levy
Tiedättehän konseptin "vaikea kolmas levy"? Steve Reichille se oli harvinaisen vaikea, sillä teki hän mitä tahansa, lehdissä siihen tultaisiin aina viittaamaan Third Reichina
^ Yritin äsken myös keksiä jotain Third Reich -aiheista läppää. Nyt löyty muuten ihan tajuton versio. Tempoa ruuvattu äskeistä versiota ylemmäs.
Tää on sitä ultimate jumitusjamia. Ja sitten! Kolmen minsan kohdalla paljastuu, että pianossa on itse T. Reich.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pannaas maailman paras biisi:
Jos pitäs yksi musateos valita parhaaksi, Music for 18 Musicians ois mulla melko selvä valinta Parempaa ei voi olla.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Drumming on mun suosikki koska livenä se pongahti omalle tasolleen. Kaheksantoista muusikon juttua en ehtinyt keikalla näkemään joten se jää taakse!
No vidd, toi Drumming ois ollu Musiikkitalolla helmikuussa mut en ollu tsadissa ni jäi näkemättä.
Hieno tää Tokion konsertti
Älä päästä painiks sitä
piano phase on paras
kai se on pakko hankkia music for 18 musicians viimein omaksi, mutta onko se myöhempi cd-versio siis eri kuin joku palvottu og-vinyyli? törmäsin tuommoiseen huhuun jossain, tällä kannella tosin on cd:kin myynnissä ja tätä väitetään originaaliksi:
on tää kyllä ihan parasta
No vidd, toi Drumming ois ollu Musiikkitalolla helmikuussa mut en ollu tsadissa ni jäi näkemättä.
Hieno tää Tokion konsertti
Reichia vedettiin kans Tampereella otteeseen jos toiseenkin tässä talvella ja keväällä, mutta enhän minä tämmösistä tiennyt Tokion setin toki katson kun ehdin, näkemättä parasta toki
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
huh tota music for 18 musicians -levyä, viimeinkin tosiaan ostin sen ja eilen pistin soimaan ja menin pitkäkseni sohvalle. parempaa unimusiikkia ei olekaan, sellaisessa puoliunessa sitten ihailin niitä uskomattomia kuvioita, melodioita ja juttuja mitä siinä tapahtuu, maailman paras levy
huh tota music for 18 musicians -levyä, viimeinkin tosiaan ostin sen ja eilen pistin soimaan ja menin pitkäkseni sohvalle. parempaa unimusiikkia ei olekaan, sellaisessa puoliunessa sitten ihailin niitä uskomattomia kuvioita, melodioita ja juttuja mitä siinä tapahtuu, maailman paras levy
Todellakin.
Kantsii myös kuunnella niitä muita äänityksiä (Nonesuch, Ensemble Modern, Amadinda Percussion Group, Grand Valley State University New Music Ensemble). Kaikki ne on musta hyviä ja kuuntelun arvoisia omalla tavallaan. Miun suosikki on ollut varmaan Amadinda, ehkä koska oli eka kosketukseni teokseen.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä