You are not logged in.
Hei, pysytäänpä nyt kuitenkin aiheessa! Eli Matissa ja mäkihypyssä (tai voskaamisessa ja strippaamisessa).
Varikset komentavat
Matti-elokuva tulee muuten jo tammikuussa!! Tässä vähän esimakua:
Koskas Matilla tuollainen fleda oikein muka ollut?!?
Varikset komentavat
Kuvassahan siis Jasper Pääkkönen, jos ette heti tunnistaneet.
Varikset komentavat
Voi hitto, näitä juttuja lukiessani muistan että minullakin oli sellainen. Sininen ukko, jolta hävisi keltainen kypärä joskus hankeen tai ties mihin. Selässä taisi olla Suomen lippu? Uskomattomia fläsbäkkejä tämän keskustelun tiimoilta!
Just sellanen!
>:{/
Jänskättää, miten tuon avioliiton kanssa tulee käymään...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Jänskättää, miten tuon sorsan kanssa tulee käymään...
Kalevi taisi kuolla viime vuonna.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
mut riki elää vielä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tänään bussissa tulomatkalla pärähti radiosta soimaan Matin uusin sinkku, joka kyllä nosti mukavasti tunnelmaa linja-autossa. Piti ihan kallistaa päätä taaksepäin, että kuulisi paremmin.
"Ennen mäkikotka nyt vain häkkilintu..."
olix parempi ku elämä on laiffii?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
olix parempi ku elämä on laiffii?
Joo, nyt Matti veti selkeesti enemmän tunteella ja räkäsellä soundilla, joka tuo mieleen Irwinin parhaimmat hetket.
Laittakaahan tietoa eteenpäin, mikäli saatte tuon Matin uuden sinkun koneellenne...
Noniin, Ässälle kiitokset ja np: Matti Nykänen - Mäkikotka ja Häkkilintu
[quote:6e8f084620="ex-kolja"]Muistatteko sellaisia, ilmeisesti Ritari Ässän innoittamia, pikkuautoja, joiden katolla oli nappi, jota painaessa se hyppäsi tietyn ajan kuluttua?
Joo, mulla taisi olla nimenomaan tuollainen musta KITT.[/quote:6e8f084620]
Smaa. Se taitaa olla vieläkin tallessa jossain pahvilaatikossa kotona. Mäkihyppääjäukkelin omistin myös.
kuinkas matti on valunut näin alas, eikös sillä keikkojakin ollut ihan näinä päivinä, onks joku jo nähnyt vai onko vasta tulossa? espoossa mainostettiin jotain tapahtumaa... oliks se jo?
No kyllähän tuolla keikka-osiossa ite ainakin laitoin raporttia keikasta. Ja levykin on tulossa ennen joulua, joten tuskin tää nyt pääsee ihan kakkossivulle tipahtamaan.
no katoppas, oli jäänyt ihan huomaamatta... kiitoksia!
Oli jo toisena.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
nyt on ekana.
Taas oli tippunu toiseks.
taas oli ekana.
Tarvis Matin taas jotenkin repäistä, niin ei tarvis tekohengitystä antaa, mutta sitä odotellessa ei muukaan auta!
kun se levy nyt vaan ilmestyis...
Kolmantena jo käväisi. Matti on tottunut olemaan ykkönen!