You are not logged in.
en tiedä mitä tästä tulee mut täällä vastapaavin uusi blogi jossa käydään läpi pitsihaarukan 2000-lukulistaa.
Ajattelin tässä todistaa täydellisen kyvyttömyyteni ymmärtää popmusiikin ajankohtaisvirtauksia. Perustin siihen tarkoitukseen oikein erillisen blogin. Jos jotakuta kiinnostaa, se löytyy täältä: http://matkallamusaelitismiin.blogspot.com/
wanha, ks. ketjun edellinen postaus
Moi! Kirjoittelen harrastukseksi blogeja, joita lukiessani sitten hihittelen ja inisen itsekseni. Blogi on uusi musta. Ajattelin että tekisin tänne oman threadin, jottei jengi jättäisi huomioimatta uutta blogiani, johon kirjoittelen musajutuista. Ajattelin perustaa tätä varten siis oman threadin. Mihin sen threadin laittaisin?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
laita tänne vaan
Sullahan on jo se palsta siellä Suen viimesellä aukeamalla, eikö mikään riitä?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ei, kyllä mä musablogin tahtoisin.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Hoh hoh. Enhän mä lue Street Spiritiä säännöllisesti, joten mitenpä olisin voinut tuosta linkityksestä tietää. Teillähän on tosi kiva sisäpiirimeininki täällä!
Ympärillä kilometrien tyhmyys ja pakkanen.
Joo aika paska meininki... Tunnustan lukevani tuota matkallamusaelitismiin-blogia, tai ainakin silmäileväni, ihan kaikkea en ole jaksanut lukea.
Meinasin tulla mainostamaan tänne omaa blogiani, mutta jotenkin meni fiilikset saman tien. Mutta sama kai sen väliä, kun nyt tuli puheeksi: http://poplaari.blogspot.com/
Varmaan käyn jatkossakin täällä foorumilla jotain roiskimassa, mutta eiköhän asiakirjoittelut tule keskitettyä tuonne. Joo joo, blogit on jo ihan passé, kuka niitä muka enää jaksaa, mutta silti tuntuu jotenkin mielekkäämmältä keskittää horinat yhteen paikkaan kuin perustaa tänne jotain yksin- tai hyvässä tapauksessa kaksinpuhelutopikkeja. Omassa blogissa voi kirjoitella rauhassa mitä huvittaa, kun kenenkään ei ole pakko käydä lukemassa jos ei kiinnosta. Kiitti moi!
Moi! Kirjoittelen harrastukseksi blogeja, joita lukiessani sitten hihittelen ja inisen itsekseni. Blogi on uusi musta. Ajattelin että tekisin tänne oman threadin, jottei jengi jättäisi huomioimatta uutta blogiani, johon kirjoittelen musajutuista. Ajattelin perustaa tätä varten siis oman threadin. Mihin sen threadin laittaisin?
Voisin lukaista. Oon lukenut sun columneja ja ne on koskettanut
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tunnustan lukevani tuota matkallamusaelitismiin-blogia, tai ainakin silmäileväni, ihan kaikkea en ole jaksanut lukea.
Sama.
[quote:07ca5d4941="lintumies"]Meinasin tulla mainostamaan tänne omaa blogiani, mutta jotenkin meni fiilikset saman tien. Mutta sama kai sen väliä, kun nyt tuli puheeksi: http://poplaari.blogspot.com/
Varmaan käyn jatkossakin täällä foorumilla jotain roiskimassa, mutta eiköhän asiakirjoittelut tule keskitettyä tuonne. Joo joo, blogit on jo ihan passé, kuka niitä muka enää jaksaa, mutta silti tuntuu jotenkin mielekkäämmältä keskittää horinat yhteen paikkaan kuin perustaa tänne jotain yksin- tai hyvässä tapauksessa kaksinpuhelutopikkeja. Omassa blogissa voi kirjoitella rauhassa mitä huvittaa, kun kenenkään ei ole pakko käydä lukemassa jos ei kiinnosta. Kiitti moi![/quote:07ca5d4941]
Säännöllisestihän tuota poplaaria on tullut luettua. Kiva että jaksat kirjoitella edes sinne, mielellään toki näkisin lintumies-spämmejä enemmän täälläkin.
Hoh hoh. Enhän mä lue Street Spiritiä säännöllisesti, joten mitenpä olisin voinut tuosta linkityksestä tietää. Teillähän on tosi kiva sisäpiirimeininki täällä!
Mitä ihmettä? Eihän kukaan sanonut mitään ikävästi. Eikös se ole vaan hyvä että linkitetään?
Sinänsähän se on ihan perusmeininkiä, jos sanotaan että joku juttu on jo tuotu aiemmin esille, ei siinä ole mitään vittuilevaa.
Olen minäkin lueskellut blogiasi!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:51a1d23897="lintumies"]Joo aika paska meininki... jotenkin meni fiilikset saman tien.
Varmaan käyn jatkossakin täällä foorumilla jotain roiskimassa, mutta [/quote:51a1d23897]
toivottavasti kuitenkin jaksat vielä kirjoitella tännekin
[quote:608bf2b1c5="Vastapaavi"]Hoh hoh. Enhän mä lue Street Spiritiä säännöllisesti, joten mitenpä olisin voinut tuosta linkityksestä tietää. Teillähän on tosi kiva sisäpiirimeininki täällä![/quote:608bf2b1c5]
Mitä ihmettä? Eihän kukaan sanonut mitään ikävästi. Eikös se ole vaan hyvä että linkitetään?
Sinänsähän se on ihan perusmeininkiä, jos sanotaan että joku juttu on jo tuotu aiemmin esille, ei siinä ole mitään vittuilevaa.
Olen minäkin lueskellut blogiasi!
Onhan se nyt silkkaa vittuilua linkittää tältä foorumilta yhtään mitään
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
vittuillakseni linkitin
vittuillakseni minkitkin
onko tämä paha
[quote:bddcfc51f6="Neuvostoliitto"]vittuillakseni minkitkin
onko tämä paha [/quote:bddcfc51f6]
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Lapin kundi lyö outoa turpaan
ja on muutenkin arvaamaton
[quote:d2be75a0ea="Neuvostoliitto"]
Lapin kundi lyö outoa turpaan
ja on muutenkin arvaamaton[/quote:d2be75a0ea]
Korjasin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0bc8e8f200="Vastapaavi"]Hoh hoh. Enhän mä lue Street Spiritiä säännöllisesti, joten mitenpä olisin voinut tuosta linkityksestä tietää. Teillähän on tosi kiva sisäpiirimeininki täällä![/quote:0bc8e8f200]
Mitä ihmettä? Eihän kukaan sanonut mitään ikävästi.
Paitsi ehkä tuolla vähän: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=5787
Ja kyllähän tämänkin saattaisi joku ymmärtää väärin(?):
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:6a1d26e1d5="psykokarkki"][quote:6a1d26e1d5="lintumies"]Joo aika paska meininki... jotenkin meni fiilikset saman tien.
Varmaan käyn jatkossakin täällä foorumilla jotain roiskimassa, mutta [/quote:6a1d26e1d5]
toivottavasti kuitenkin jaksat vielä kirjoitella tännekin [/quote:6a1d26e1d5]
Eihän täältä ikinä irti pääse, vaikka välillä haluaisikin. Pitäisi vaan pystyä suodattamaan se olennainen sisältö täältä, mutta aina ei jaksaisi kahlata kaiken negatiivisen paskan läpi. Harvemmin täältä nykyään iloa irtoaa, en sitten tiedä kenen vika se on, voi olla omakin.
[quote:849bbdd6e5="barton_funk"]:hmm: Mitä ihmettä? Eihän kukaan sanonut mitään ikävästi.[/quote:849bbdd6e5]
no ehkä huigilla oli huono päivä
yleisesti ottaen täällä on kyllä perinteisesti suhtauduttu tulokkaisiin paljon paremmin ja reilummin kuin monella muulla foorumilla. lähinnä tossa inside-läpässä saattaa olla kestämistä
[quote:bc900d3b21="lintumies"][quote:bc900d3b21="barton_funk"]:hmm: Mitä ihmettä? Eihän kukaan sanonut mitään ikävästi.[/quote:bc900d3b21]
[/quote:bc900d3b21]
no ehkä huigilla oli huono päiväyleisesti ottaen täällä on kyllä perinteisesti suhtauduttu tulokkaisiin paljon paremmin ja reilummin kuin monella muulla foorumilla. lähinnä tossa inside-läpässä saattaa olla kestämistä
joo, en tota huomannutkaan. Huig
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:7ef07d8551="psykokarkki"][quote:7ef07d8551="lintumies"][quote:7ef07d8551="barton_funk"]:hmm: Mitä ihmettä? Eihän kukaan sanonut mitään ikävästi.[/quote:7ef07d8551]
[/quote:7ef07d8551]
no ehkä huigilla oli huono päiväyleisesti ottaen täällä on kyllä perinteisesti suhtauduttu tulokkaisiin paljon paremmin ja reilummin kuin monella muulla foorumilla. lähinnä tossa inside-läpässä saattaa olla kestämistä [/quote:7ef07d8551]
joo, en tota huomannutkaan. Huig
jpp, lukkoa olisi voinut antaa rehdisti ilman vittuilua
Vilpitön ja kiinnostunut analysoiva ulosanti (kuten vaikkapa ns. asiakirjoittelu tämän foorumin eri bändi- yms. topikeissa) minkä tahansa aiheen ympäriltä on periaatteessa aina vaikka juuri ko. aihe itseä kiinnostaisikaan.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
lähinnä tossa indie-läpässä saattaa olla kestämistä
Luin toki näin
[quote:a7a47e9736="psykokarkki"]lähinnä tossa indie-läpässä saattaa olla kestämistä [/quote:a7a47e9736]
Luin toki näin
tein saman
[quote:25249e2d44="Pope"][quote:25249e2d44="psykokarkki"]lähinnä tossa indie-läpässä saattaa olla kestämistä [/quote:25249e2d44]
Luin toki näin [/quote:25249e2d44]
tein saman
same difference
mutta itse asiassa eihän tossa ois lukkoa tarvinnu antaa ku saahan musaspämmissä olla topikkeja, eri asia jos keikkailmoituksiin tai bändi-aihealueisiin.
[quote:ee5b1e029e="lintumies"]Joo aika paska meininki... Tunnustan lukevani tuota matkallamusaelitismiin-blogia, tai ainakin silmäileväni, ihan kaikkea en ole jaksanut lukea.
Meinasin tulla mainostamaan tänne omaa blogiani, mutta jotenkin meni fiilikset saman tien. Mutta sama kai sen väliä, kun nyt tuli puheeksi: http://poplaari.blogspot.com/
Varmaan käyn jatkossakin täällä foorumilla jotain roiskimassa, mutta eiköhän asiakirjoittelut tule keskitettyä tuonne. Joo joo, blogit on jo ihan passé, kuka niitä muka enää jaksaa, mutta silti tuntuu jotenkin mielekkäämmältä keskittää horinat yhteen paikkaan kuin perustaa tänne jotain yksin- tai hyvässä tapauksessa kaksinpuhelutopikkeja. Omassa blogissa voi kirjoitella rauhassa mitä huvittaa, kun kenenkään ei ole pakko käydä lukemassa jos ei kiinnosta. Kiitti moi![/quote:ee5b1e029e]
Oho, onpas mukava yllätys. Tämä blogi siis
Menetetty peli
[quote:158c19381f="PrivateJoy"][quote:158c19381f="lintumies"]Joo aika paska meininki... Tunnustan lukevani tuota matkallamusaelitismiin-blogia, tai ainakin silmäileväni, ihan kaikkea en ole jaksanut lukea.
Varmaan käyn jatkossakin täällä foorumilla jotain roiskimassa, mutta eiköhän asiakirjoittelut tule keskitettyä tuonne. Joo joo, blogit on jo ihan passé, kuka niitä muka enää jaksaa, mutta silti tuntuu jotenkin mielekkäämmältä keskittää horinat yhteen paikkaan kuin perustaa tänne jotain yksin- tai hyvässä tapauksessa kaksinpuhelutopikkeja. Omassa blogissa voi kirjoitella rauhassa mitä huvittaa, kun kenenkään ei ole pakko käydä lukemassa jos ei kiinnosta. Kiitti moi![/quote:158c19381f]
Oho, onpas mukava yllätys. Tämä blogi siis [/quote:158c19381f]
Itse olen käynyt lukemassa sekä Lintumiestä että Pastavaavia
[quote:662ee8ffd8="Pope"][quote:662ee8ffd8="PrivateJoy"][quote:662ee8ffd8="lintumies"]Joo aika paska meininki... Tunnustan lukevani tuota matkallamusaelitismiin-blogia, tai ainakin silmäileväni, ihan kaikkea en ole jaksanut lukea.
Varmaan käyn jatkossakin täällä foorumilla jotain roiskimassa, mutta eiköhän asiakirjoittelut tule keskitettyä tuonne. Joo joo, blogit on jo ihan passé, kuka niitä muka enää jaksaa, mutta silti tuntuu jotenkin mielekkäämmältä keskittää horinat yhteen paikkaan kuin perustaa tänne jotain yksin- tai hyvässä tapauksessa kaksinpuhelutopikkeja. Omassa blogissa voi kirjoitella rauhassa mitä huvittaa, kun kenenkään ei ole pakko käydä lukemassa jos ei kiinnosta. Kiitti moi![/quote:662ee8ffd8]
Oho, onpas mukava yllätys. Tämä blogi siis [/quote:662ee8ffd8]
Itse olen käynyt lukemassa sekä Lintumiestä että Pastavaavia [/quote:662ee8ffd8]
Joo, musta Vastapaavi on hyvä kirjoittaja. Joskus tuli seurattua hieman aktiivisemmin sitäkin.
Menetetty peli