You are not logged in.
ei ole lippua mutta vois mennä kuulostelemaan johonki lähistölle
smaa
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d81f3b16fc="suomenajokoira"]ei ole lippua mutta vois mennä kuulostelemaan johonki lähistölle
[/quote:d81f3b16fc]
smaa
Samaa oon suunnitellut.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3110cf8093="börjeslandet"][quote:3110cf8093="suomenajokoira"]ei ole lippua mutta vois mennä kuulostelemaan johonki lähistölle
[/quote:3110cf8093]
smaa[/quote:3110cf8093]
Samaa oon suunnitellut.
mullon jippu. misää etkot höööj!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:575306695e="hrmunoita"][quote:575306695e="börjeslandet"][quote:575306695e="suomenajokoira"]ei ole lippua mutta vois mennä kuulostelemaan johonki lähistölle
[/quote:575306695e]
smaa[/quote:575306695e]
Samaa oon suunnitellut.[/quote:575306695e]mullon jippu. misää etkot höööj!
mulki o! jossain vois pari kaljaa kiskasta
pienimuotoista kiimaa jo ilmassa.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Mä aattelin mennä siltaseen joskus kasiks ja sit siitä kattelee keikkaa
Menos. Ei ole kyllä mitään intohimoa bändiä kothaan ja keikallekin menee vähän njaah-fiiliksissä, mutta yleensä silloin yllättyy parhaiten!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
wau
tietääx muuten joku missä järjestyksessä lämppärit esiintyy?
muuten hieman nörttenshölön fiiliksissä, olkoonkin että suunnilleen kauiten fanittamani pändi ja aina ollut mulle tosi tärkeä mutta mutta... nyt tekee mieli vaan kuunnella carolineria
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mut eiks kasilta voi alottaa jo lämbbäri??
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Menos. Ei ole kyllä mitään intohimoa bändiä kothaan ja keikallekin menee vähän njaah-fiiliksissä, mutta yleensä silloin yllättyy parhaiten!
Daiju. Kaikkien aikojen paras bändi. Anna tiketti mulle jos ei nappaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:59ae2e1c77="stratum"]22:00 Kraftwerk (GER)
20:45 Acid Symphony Orchestra
19:45 Aavikko[/quote:59ae2e1c77]
no pl, itse asiassa aavikko kiinnostaa tällä hetkellä vähiten mut kaitpa pitää mennä mestoille ajoissa. soittaax noi samalla vai eri lavalla?
[quote:d30906de99="nordenstam"]Menos. Ei ole kyllä mitään intohimoa bändiä kothaan ja keikallekin menee vähän njaah-fiiliksissä, mutta yleensä silloin yllättyy parhaiten![/quote:d30906de99]
Daiju. Kaikkien aikojen paras bändi. Anna tiketti mulle jos ei nappaa
Joelle. Mut mikset oo Jipullinen?
Eihän tää nyt voi myydä loppuun ennen kesää
![]()
Olin oikeassa
timanttinen keikka hemmot
mitäpä tosta osaa sanoa, pitkälle samoilla linjoilla kuin 2004, tosin silloin ei tainnu tulla schaufensterpuppenia (meniköhän oikein). papat jakso heilua ja vähän robotit myös, parasta
EDIT:
biisilista hesarin mukaan:
1. The Man-Machine
2. Expo 2000 (Underground Resistance Remix)
3. Home Computer
4. Tour de France
5. Tour de France 2003
6. Vitamin
7. Autobahn
8. Computer Love
9. The Model
10. Neon Lights
11. Show Room Dummies
12. Trans-Europe Express
13. Robots
14. Numbers
15. Computer World
16. Radioactivity
17. Aero Dynamik
18. Musique Non Stop
ja tuttuun tapaan homecomputerin sekaan it's more fun to compute. tais tosiaan käydä niin ettei pocket calculatoria tullut vaikka aluksi niitä kuvia heijastettiinkin seinälle
niin ja ainakin the model ja showroom dummies tuli kokonaan saksaksi eli das model ja schaufensterpuppen.
[quote:d6b7e1351e="Joe Caligula"][quote:d6b7e1351e="nordenstam"]Menos. Ei ole kyllä mitään intohimoa bändiä kothaan ja keikallekin menee vähän njaah-fiiliksissä, mutta yleensä silloin yllättyy parhaiten![/quote:d6b7e1351e]
Daiju. Kaikkien aikojen paras bändi. Anna tiketti mulle jos ei nappaa[/quote:d6b7e1351e]
Joelle. Mut mikset oo Jipullinen?
Muistan 2004 kun eilisen päivän, niin sixs väliin jätin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Alaikäinen veljeni pääs tänne jollain ihme vip-lipulla. Niin väärin :x
timanttinen keikka hemmot
Näin oli
Sviddu mitä megaparhautta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:aef886e47a="barton_funk"][quote:aef886e47a="Joe Caligula"][quote:aef886e47a="nordenstam"]Menos. Ei ole kyllä mitään intohimoa bändiä kothaan ja keikallekin menee vähän njaah-fiiliksissä, mutta yleensä silloin yllättyy parhaiten![/quote:aef886e47a]
Daiju. Kaikkien aikojen paras bändi. Anna tiketti mulle jos ei nappaa[/quote:aef886e47a]
Joelle. Mut mikset oo Jipullinen?[/quote:aef886e47a]
Muistan 2004 kun eilisen päivän, niin sixs väliin jätin
Mulla vähän sama, mutta isäntä kyllä pääs vaikka oli myös paikalla 04. Aattelin kompensoida sille tulevia kärsimyksiä vähän.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mä en jotenkin superlämmenny keikalle vaikka olenkin Maximum Fani
Mä en jotenkin superlämmenny keikalle vaikka olenkin Maximum Fani
Ite oon enemman Minimum-miehia
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mulla taas meni lämmitys just nappiin, ennen keikkaa ei oikein napannu mut siinä odotellessa innostus nousi ja tykkäsin ihan sikana t: maximum-fani jo 30 vuotta
Oltiin jonku sorakasan päällä mistä oli hyvät näkymät siihen voimalaitokseen, että tavallaan ei hävinny mitään. Hirveän kaiun kanssa tuli kyllä biisit mutta se kuulosti välillä ihan hienolta.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Ei tää huonokaan ollut mutta ilmankin olisin pärjännyt. En tiijä sitten miten paljon oli omista fiiliksistä kiinni, väsytti aika lailla eikä voinut röpötelläkään. Tai sit johtui vaan siitä että tää oli jo Flow'ta.
Hirveän kalun kanssa tuli kyllä biisit mutta se tuntui välillä ihan hienolta.
Hirveälle teutonikalulle toki
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
no olihan se vähän yllätys mutta
Valitettavasti on käynyt rosvo.
olipa kyllä mahtava keikka joo. vaikka monet koukut ja kommervenkit oli jo opeteltu ennalta youtuben livepätkistä, meininki oli silti koko ajan katossa. radio activity oli mulle keikan huippukohta, onhan se kuitenki niiden parhaalta levyltä.
Trans-Europe Express - Metal On Metal
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
höristelin vähän korvia ja kuulosti junan jyrinältä, asiallist coceiluu!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!