You are not logged in.
Blonde Redhead tuli taloon
Minulla nämä
= Irma-punaviini= Blonde Redhead = aivan! Anu Hälvä
Oli muuten aika hyvää se stratumin ostama levy parin ekan biisin perusteella.
EDIT: olikos se muuten tuo uusin? 23:kös sen nimi oli?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Koukkuunnuin tähän uudelta levyltä löytyvään biisiin:
http://www2.nyt.fi/stream/blonde_redhea … r_fall.asx
Mutta muuten bändi kokonaisuudessaan vaatii kunnon tutustumista, eh-dot-to-mas-ti.
mulle tulee tästä pändistä aina ekana mieleen mutiny!ssä ollut varjolevyraati (eli se jossa arvosteltiin levyjä kansien perusteella).
Näiden uutta saa ny vinyylillä ja cd:llä meidän puodista. Halvempi ku Stupidolla!
Tero saatana, s'olet gay!
Keikalla tuli harmillisen vähän vanhaa matskua. Toisaalta eipä tuo haitannut kun uudet biisit on myöskin niin ja lavalla oli oikeankokoinen hevos-patsas! Lisäksi se naispuolinen jäsen vilkaisi minua noin sekunnin ajan keikkapaikan ulkopuolella. Elämäni paras sekunti.
Mangojauhe goddamn.
YLÖS!
Vuoden paras levy ehkä toistaseks ja parasta ikinä just nyt koko bändi, en oo mitään muuta kuin 23:a kuunnellut näillä junamatkoilla ympäri suomea täs viikon aikana.
Mulla ja tällä levyllä on suhe! Vielä kun sais elävänä pulloon eli älppärinä hyllyyn, ehkä forsstolta kunhan palkkapäivä koittaa.
Vai että syksyllä Suomeen ois tulossa? No huh-huh.
Pistetään vielä:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
23:n pari ekaa on ihan mahtavia, mutta loppua kohti alkaa vaan puutua meininkiin. Sama homma Misery Is a Butterflyn kanssa, sama homma keikalla. Voisi joskus kokeilla aloittaa 23:n kuuntelu puolivälistä, jos vaikka löytyisi joku punainen lanka sieltäkin.
"23" kuluvan vuoden kovin albumi
= Röyhkeä sisääntulo ja yleisen totuuden vastaisen mielipiteen julkituominen
ei oikeen auennut tuo 23 vaikka useamman kerran kuuntelin. 2 ekaa biisiä ovat loistavia mutta sen jälkeen alkaa tosi tasapaksu meininki, joka jatkuu levyn loppuun asti. saundimaailma pysyy samana, ja sävellykset ovat aivan samanlaisia. myös tuntuu, että moni biisi loppuu kesken. ihan hyvä levy kyllä silti joo, mutta tuntuu että potentiaalia olisi paljon enempäänkin.
pitäis tutustua noihin vanhempiin levyihin
edit: eli siis aikalailla smaa ku stratumilla
[quote:239cdce1e0="Futre"]"23" kuluvan vuoden kovin albumi
= Röyhkeä sisääntulo ja yleisen totuuden vastaisen mielipiteen julkituominen[/quote:239cdce1e0]
Sama, eri.
Parsaahan tuo!!!
ei oikeen auennut tuo 23 vaikka useamman kerran kuuntelin. 2 ekaa biisiä ovat loistavia mutta sen jälkeen alkaa tosi tasapaksu meininki, joka jatkuu levyn loppuun asti. saundimaailma pysyy samana, ja sävellykset ovat aivan samanlaisia. myös tuntuu, että moni biisi loppuu kesken.
en ymmärrä, silently paras biisi niinku ikinä, aina lähtee ja mikäs se nelosbiisi vai monesko olikaan, pojan laulama kuiteskin, uskomaton kitaramelodia ja taas lähtee
mut makuasioissa nämä
EDIT: no, ehkä hieman tuli liioiteltua tuossa yllä, mut :lla nämä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Jep. Kesän ehdoton hittilevy mulle toi 23. Ihan timangia alusta loppuun... suosikit tällä hetkellä Dr. Strangelove ja Top Ranking.
This must be what jail / I will scratch
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kyllä meinasin et tänne pitää!
Kysympä Gneeltä, onks nää mistään kotosi nykysi, joku eka levy kuulosti sillo joskus hyveltä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Missäs viipyy hehkutukset, että nää on ens kuussa Tavastialla?!?!
Oho! Oho!
Enpä kyllä tiijä, viime kesän Primaveran keikan jälkeen odotukset ei ole kovin korkealla. Soundit oli kohtuullisen paskat, paitsi jos diggailee kuunnella koko keikan ajan pelkkää stereo-flangeria...
Eiköhän silti tule katsastettua.
Njoo. Ei tää ikinä ole ollut kovin lähellä sydäntä. Uusin kuulosti tylsältä, mutta vanhemmilta löytyy toki hyviä juttuja. Kyllähän tuo olisi ihan kiintoisa tarkastaa livenä.
Sent from my iPhone 16
Njoo. Ei tää ikinä ole ollut kovin lähellä sydäntä. Uusin kuulosti tylsältä, mutta vanhemmilta löytyy toki hyviä juttuja. Kyllähän tuo olisi ihan kiintoisa tarkastaa livenä.
Uusin on mennen-tullen bändin paras levy.