You are not logged in.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
"10 minutes of Mooney chanting "are you waiting for the streetcar?!?" like a psychotic mantra is about eight too many. "
Itsekään en aina tuollaista jumistusta jaksa, mutta tuossahan intensiteetti on sitä luokkaa että miten voi olla tykkäämättä!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
jep ihan -kamaa tuokin arvio.
yo turkulaiset, luentosarja krautrockista, kosmisesta musasta jne.
Luentojen sisältö:
TO 6.9. klo 18.-19.30 Länsi-Saksan populaarikulttuuri toisen maailmansodan jälkeen, miehitysjoukkojen radioasemat ja angloamerkikkalainen pop-musiikki, opiskelijaradikalismi, nuorisovallankumous, kommuunit ja psykedelia 1960-luvun lopulla.
TO 13.9. klo 18.-19.30 Saksalaisen rock-musiikin nousu vuosina 1968-1971. Länsi-Berliini, Ruhrin alue, München. Uudet levy-yhtiöt (Pilz, Ohr, Brain). Yhtyeiden omien studioiden ja tuottajien (Dieter Dierks, Konrad Plank ym.) merkitys. Krautrock-ilmiö ulkomailla.
TO 20.9. klo 18.-19.30 Kosminen musiikki ja elektroninen rock vuosina 1970-1980. Tangerine Dream, Ash Ra Tempel, Cluster, Neu! Harmonia, La Düsseldorf ym.
TO 27.9. klo 18. -19.30 Kraftwerk krautrockista elektronisen pop-musiikin pioneereiksi. Kraftwerkin erityisyys ja vaikutus.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ja Tampereen yliopisto senku karsii kaikkia musakursseja
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
yo turkulaiset, luentosarja krautrockista, kosmisesta musasta jne.
Luentojen sisältö:
TO 6.9. klo 18.-19.30 Länsi-Saksan populaarikulttuuri toisen maailmansodan jälkeen, miehitysjoukkojen radioasemat ja angloamerkikkalainen pop-musiikki, opiskelijaradikalismi, nuorisovallankumous, kommuunit ja psykedelia 1960-luvun lopulla.
TO 13.9. klo 18.-19.30 Saksalaisen rock-musiikin nousu vuosina 1968-1971. Länsi-Berliini, Ruhrin alue, München. Uudet levy-yhtiöt (Pilz, Ohr, Brain). Yhtyeiden omien studioiden ja tuottajien (Dieter Dierks, Konrad Plank ym.) merkitys. Krautrock-ilmiö ulkomailla.TO 20.9. klo 18.-19.30 Kosminen musiikki ja elektroninen rock vuosina 1970-1980. Tangerine Dream, Ash Ra Tempel, Cluster, Neu! Harmonia, La Düsseldorf ym.
TO 27.9. klo 18. -19.30 Kraftwerk krautrockista elektronisen pop-musiikin pioneereiksi. Kraftwerkin erityisyys ja vaikutus.
Häkkisatella jotain tekemistä näiden kanssa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^hmm, ei käsittääkseni, ei oo tuolla töissä. luennoitsija on yks musatieteen laitoksen opettaja.
ja turun pääkirjastossa on tosi freesi meininki ja musaosastolla nastaa porukkaa töissä, tollasta ne vaan tekee
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
hyvä meno
Hähäh, hämäs toi yo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
^hmm, ei käsittääkseni, ei oo tuolla töissä. luennoitsija on yks musatieteen laitoksen opettaja.
ja turun pääkirjastossa on tosi freesi meininki ja musaosastolla nastaa porukkaa töissä, tollasta ne vaan tekee
Eikö tämä Grönholm ole sama Grönholm, joka oli 1990-luvun alussa Mika Vainion (ennen Sähkö- ja Panasonic-juttuja) kanssa mukana Corporate 09:ssa?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tangerine Dream : The Virgin years: 1974-1978-kokoelma tarjouksessa Äxässä 7.90 . Sisältää siis levyt Phaedra, Rubycon, Ricochet, Stratosfear ja Cyclone. Ainakin kaksi ekaa ovat kyllä melko ambientia ja melkeinpä eniten tykkäsin live-levy Ricochetin ekasta biisistä. Onhan näistä vaikutteita ammennettu...
<@DBGene> senkin karkki
MMM wrote:^hmm, ei käsittääkseni, ei oo tuolla töissä. luennoitsija on yks musatieteen laitoksen opettaja.
ja turun pääkirjastossa on tosi freesi meininki ja musaosastolla nastaa porukkaa töissä, tollasta ne vaan tekeeEikö tämä Grönholm ole sama Grönholm, joka oli 1990-luvun alussa Mika Vainion (ennen Sähkö- ja Panasonic-juttuja) kanssa mukana Corporate 09:ssa?
o
Tangerine Dream : The Virgin years: 1974-1978-kokoelma tarjouksessa Äxässä 7.90 . Sisältää siis levyt Phaedra, Rubycon, Ricochet, Stratosfear ja Cyclone. Ainakin kaksi ekaa ovat kyllä melko ambientia ja melkeinpä eniten tykkäsin live-levy Ricochetin ekasta biisistä. Onhan näistä vaikutteita ammennettu...
Siis koko levytkö vai biisejä noilta? Phaedra ja Ricochet löytyy, oletettavasti nuo muutkin on ässälevyjä kokonaisuudessaan, jotain biisejä niiltäkin toki kuullu Avaruusromussa etc. Osaa noista saa varmasti muutamalla eurolla käytettynä.
Joskus olin sitä mieltä, että Romussa soitetaan liikaa TD:tä. En ole enää, tosin Phaedraa on ehkä vähän liikaa kuultu jo. Loistava levy se toki on, mutta kuuntelen mieluusti harvoin omavalintaisesti.
Alxity wrote:Tangerine Dream : The Virgin years: 1974-1978-kokoelma tarjouksessa Äxässä 7.90 . Sisältää siis levyt Phaedra, Rubycon, Ricochet, Stratosfear ja Cyclone. Ainakin kaksi ekaa ovat kyllä melko ambientia ja melkeinpä eniten tykkäsin live-levy Ricochetin ekasta biisistä. Onhan näistä vaikutteita ammennettu...
Siis koko levytkö vai biisejä noilta? Phaedra ja Ricochet löytyy, oletettavasti nuo muutkin on ässälevyjä kokonaisuudessaan, jotain biisejä niiltäkin toki kuullu Avaruusromussa etc. Osaa noista saa varmasti muutamalla eurolla käytettynä.
Joskus olin sitä mieltä, että Romussa soitetaan liikaa TD:tä. En ole enää, tosin Phaedraa on ehkä vähän liikaa kuultu jo. Loistava levy se toki on, mutta kuuntelen mieluusti harvoin omavalintaisesti.
Kokonaiset levyt (osa noistahan sisältääkin vain osat 1 ja 2 eli vinyylit molemmat puoliskot). Lisäksi mukana on jotain bonusbiisejä. Lähinnä jotain lyhenneltyjä alunperin 7" julkaistuja. Melkein sanoisin että omistat jo kaksi parasta levyä, mutta jos noista tykkää niin luulisin että ainakin Stratosfeariin asti tykkäät muistakin. Ainoa mikä tuossa boksissa hieman ärsyttää on se, että Stratosfear on jaettu kahdelle eri levylle (kakkos ja kolmos-cd:lle). Olisin ehkä mieluummin halunnut sen yhdelle levylle ja noita bonuksia sitten vaikka sille viimeiselle levylle, mutta kai se sitten olisi sotkenut aikajatkumon tms.
<@DBGene> senkin karkki
Joo, mä ehkä tykkään näistä vinyyleinä, kun ne on analogiselta aikakaudelta. Makuhan menee alkuajoista ihan jonnekin Le Parciin asti (Green Desert tietty myös). Ekaa en ole vieläkään kuullut, ja sehän on käsittääkseni täysin erilaista. Bonukset toki voisivat hotsittaa tässä.
THIEF soundtrack !!!!!!!!! ja kova leffakin vielä !!!!!
Joo, mä ehkä tykkään näistä vinyyleinä, kun ne on analogiselta aikakaudelta. Makuhan menee alkuajoista ihan jonnekin Le Parciin asti (Green Desert tietty myös). Ekaa en ole vieläkään kuullut, ja sehän on käsittääkseni täysin erilaista. Bonukset toki voisivat hotsittaa tässä.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Sekä levy että leffa maistuu.
bzort glorf bööth
En pääse yli 70-luvun Faustin parhaudesta. Jopa jotkut tapesin puolen minuutin pätkät on niin huikeita, et saa parempaa ettiä
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Olikohan tää jo jollain sivulla täällä? No nyt on.
Ei helvetti tota Michael Karolin saksan ääntämistä. Tota ois pitäny kuunnella yo-kirjotuksissa. Wikipedian mukaan kasvanu Baijerissa ja Sveitsissä. Kieltäydyn uskomasta.
Jumalauta mikä mötkö ylipäätään, mahtava dokkari.
Älä päästä painiks sitä
Mahtavaa
bzort glorf bööth
Kovan musadokumentin laadun takeena toimivat toki related videosista löytyvät Beefheart, Celtic Frost & Yes -dokkarit
Älä päästä painiks sitä
Joku natsimodeista vois ehkä perustaa Canille jo oman topikin, ja heitellä alkuun parhaat palat tästä kraut-ketjusta sinne...
kopsaan joskus myöhemmin jos ei muut jaksa eihän "siihen" edes tartte olla mode
aloin lukemaan tätä:
ei juurikaan uutta tietoa kun onhan näitä kirjoja tullut luettua, mut paljon kivoja kuvia ja tää on saanut taas vaihteeksi krauttikiiman päälle
cosmic jokersin gilles zeitschiff on kyllä mainettaan paljon parempi levy. timothy leary höpisee, tunnelma on kaikin puolin sekava ja huuruinen
Virus - Revelation. Kelpo covereita. Paint it Black tässä ja A Saucerful of Secrets levyn kakkosbiisissä.
No nyt ois tääkin joutuubissa!
Can - Free Concert
Last edited by kumpiseta (01.12.2012 02:25)