You are not logged in.
Hyvä on.
bzort glorf bööth
Heh heh kerkesin muuten näkemään poistetun viestin
bzort glorf bööth
Heh heh kerkesin muuten näkemään poistetun viestin
kuka ja mikä?
aamulla soi luureissa pitkästä aikaa tää HC REBELLION, ihan parasta ku alkaa syd barrettin baby lemonaden alkuriffillä mutta jää jumittamaan, julia vetää feministiläppäänsä ja jon spencer tekee päälle parhaan mark e. smith -imitaationsa :rokrok:
nämä ku ois saanu kuudenteen aistiin fuck you man!!11
dial M for motherfucker 25 vuotta!
Vitun kova oli silloin Ruisrokissa, onneksi vaivaiduin paikalle
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
THE BLUES ARE #1
pakkohan se on stadin keikalle mennä
just soi dial m. pitäisköhän siltä soittaa joku tänä iltana jerryssä?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Acmen pyöräytin keikkauutisen kunniaksi pitkästä aikaa pariin kertaan ja helvetin hyvältähän se kuulosti. Eiköhän tule heti huomenna lippu Klubin tapahtumaan hommattua.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
pakkohan se on stadin keikalle mennä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
tuossa vähän livemeininkiä viimevuodelta ranskasta, ilmainen lataus:
The Jon Spencer Blues Explosion
LIVE at the Musique En Stock festival Cluses FR, July 6, 2013.1. Son Of Sam
2. What Love Is
3. Flavor
enää reilu viikko keikkaan
pakkohan se on mansen keikalle mennä
Tamperetta vois kyllä harkita.
Juuh, liput lompsassa!
juuh elikkäs ihan jees, mutta encoressa kun tuli AFRO niin jengi ympärillä vaan jumitti vaikka yritin tehdä pittiä ja tönin porukkaa, vitun juntit
judah bauerille sanoin lopuksi käsipäivää ja olihan toi oikein hyvä keikka. kotiinpäin kävellessä ostin vielä chili-hampparin, porilaisen ja pari grammaa ruohoa eiq mitäs
kaisaniemessä jotku muijat oli tarpeillaan sen vanhan pukukopin liepeillä ja sanoivat ettei täällä ole mitään nähtävää
DANG MOTHERFUCKERS, THE BLUES ARE NUMBER ONE
hesarin arvio: Jon Spencerin hikinen blues-saarna puhutteli
positiivien arvio, mutta jokin tossa tökkii. ensinnäkin, miksi aina pakko näitä vastakkainasetteluja, porijazz vs. spencer, mitä v***ua?
ja onko beastie boys ja link wray nyt niin kauhean kaukana toisistaan? mutta ihassama.
saisko forumistien keikkakommentteja kans, miten tampere?
saisko forumistien keikkakommentteja kans, miten tampere?
Oli vimmatun kova. Milloinkahan olen noin vaikuttavaa bändisoitantaa viimeksi todistanut, en osaa sanoa. En ole sillä tavalla perehtynyt fani, että olisin tuntenut puoliakaan piiseistä, mutta tämä ei haitannut alkuunkaan, vaan 1,5h heilahti hetkessä. Aika hemmetin karismaattisia esiintyjiä koko trio omilla tavoillansa.
(CJBM oli lämppärinä myös pirun hyvä ja muistin että tässä koplassahan on yks mun suosikkirumpaleista, mitä Suomi-bändeihin tulee)
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tampereella yleisössä HEIKKI HELA !!!!
psykokarkki wrote:saisko forumistien keikkakommentteja kans, miten tampere?
Oli vimmatun kova. Milloinkahan olen noin vaikuttavaa bändisoitantaa viimeksi todistanut, en osaa sanoa. En ole sillä tavalla perehtynyt fani, että olisin tuntenut puoliakaan piiseistä, mutta tämä ei haitannut alkuunkaan, vaan 1,5h heilahti hetkessä. Aika hemmetin karismaattisia esiintyjiä koko trio omilla tavoillansa.
(CJBM oli lämppärinä myös pirun hyvä ja muistin että tässä koplassahan on yks mun suosikkirumpaleista, mitä Suomi-bändeihin tulee)
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Tampereella yleisössä HEIKKI HELA !!!!
näkyyköhän tällä videolla?
We Have Signal: The Jon Spencer Blues Explosion from We Have Signal on Vimeo.
Näitä We Have Signalin keikkoja olen joskus pistänyt soimaan taustalle. Tämä on oikein kova.bzort glorf bööth
Freedom Tower - No Wave Dance Party 2015:
01 Funeral
02 Wax Dummy
03 Do the Get Down
04 Betty vs. the NYPD
05 White Jesus
06 Born Bad
07 Down and Out
08 Crossroad Hop
09 The Ballad of Joe Buck
10 Dial Up Doll
11 Bellevue Baby
12 Tales of Old New York: The Rock Box
13 Cooking for Television
Helvetin hyviä noi uudet piisit. Pitää ostaa uusi levy välittömästi sen ilmestyttyä.
---
Komp
bzort glorf bööth
Helvetin hyviä noi uudet piisit. Pitää ostaa uusi levy välittömästi sen ilmestyttyä.
Aivan sairaan kova levy!!