You are not logged in.
Se Jukan "uusi" banjo on ihan kipee. Vanha postimyyntivehje, jossa on sustainia. Hämää soittaessa ihan kybällä.
Janne osti Deeringin Good Timen, jota voin omien kokemusten perusteella suositella varauksetta kaikille. Se on noin satasen enemmän kuin ne sellaiset Millbrook-halpikset, mutta noin 1000x parempi peli. Thomannilta saa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:95a46b2ba0="Feggy"]Hölisin eilen Janne Westerlundille. Hän on kuulemman ostanut oman banjon.
Janne Westerlund hymyili leveästi eilen läpi Paratiisin Poikien keikan Myymälä2:ssa.[/quote:95a46b2ba0]
Johtuu varmaan siitä, että yritin buukata keikkaa sille Club Frictionista.
59 Banjoists Play Foggy Mountain Breakdown for Guinness
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Niin joo, tääl oli tällanenkin
[quote:63c5b5f1c2="Jean-Babtiste"]Ostin banjon
Makso 4000 jeniä eli jotain 32 euroa. Snadisti huonossa kunnossa, kaula vähän vinossa, osa pidikkeistä kaikukopan sisällä, en tiiä saanko lyhyen kielen pysyy paikallaan viritystapin takia, mutta eiköhän siihen ja näihin joku keino keksitä. Kielet toki pitäis vaihtaa ja muutenkin pyyhkiä puhtaaks.
Mutta miten saan ton Suomeen? Ehken ees yritä vaan myyn eteenpäin sit lähtiessä...[/quote:63c5b5f1c2]
Toi merkki on muuten Pirles, ja se saattais olla tää:
[quote:63c5b5f1c2]PIRLES LONGNECK (VEGA PETE SEEGER COPY) $295 VGC+ NICE STRAIGHT NECK TOO! PROBABLY JAPANESE. GEARED TUNERS EXCEPT 5TH. RESONATOR HAS EAGLE SILK-SCREENED ON IT.
http://www.thinmanmusic.com/sold_banjos.htm
[/quote:63c5b5f1c2]
Kuvaa ei ole nyt.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
http://www.get-tuned.com/banjo_tuner.php
No nyt on banjo vireessä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tri Orffin ja herra Dalcrozen uudella levyllä on biisi nimeltä banjomusiikkia.
Tri Orffin ja herra Dalcrozen uudella levyllä on biisi nimeltä banjomusiikkia.
Tälle bändille ikuisesti
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pope Banjo
Ostin tämmösen huuto.netistä sokkona. Onpa vikkeläsorminen jäpikkä tää Reserin Harry...
http://www.folkstreams.net/film,183
Toi Folkstreams-sivusto on muuten pullollaan ihan tolkuttoman mielenkiintoisia leffoja!
http://www.folkstreams.net/
Hollywood-tähti Steve Martin levytti banjoalbumin
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vittu. Sähköbanjosta hajosi tailpiece...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla on Gold Tone plectrum banjo mut en oo viellä yhtä hyvä soittamaan kun Eddie Peabody.
Tykkään kyl enemmän soittaa vanhaa bluesia ja jazzia. Esim tän tapasta musaa:
Unelmana mulla olis perustaa bändi jossa olis esimerkiks banjo, tuuba ja vaikka piano.
Oon nyt vasta alkanu kunnolla ottaa haltuun banjohommia ja kokeilemaan eri virityksiä ja opettelemaan kunnon oldtime-standardeja. Kielisoittimissa on rasittavinta just toi viritysten kanssa spedeily (ja tietty kielisoittajat ite) mutta on se neroakin.
Oli helvetin pitkä tauko kun lainasin peliä jonkun eksperimentaalisen metalliorkesterin nauhoituksiin ja laina-aika hiukan venähti. Ja sit lapset rikko tallan.
Mutta nyt
Luin että jotkut oli sekoillu banjojen kanssa Kaustisilla, ite soittelin mökkiterassilla viimeks.
Mut noita kynsiä en osaa vielä ollenkaan
Sain tossa loppukeväästä faijalta vuonna 1965 ostamansa banjon ns. pitkäaikaislainaan. Treenailu vaan jäi vielä silloin epäinhimillisen duuniprojektin jalkoihin, mutta hetikohta...
Enhän mä tätä soittaa osaa edelleenkään, jotain fingerstyle-kitarasta pöllittyjä tekniikoita oon omiin vääntöihini soveltanut. Ehkä jos jossain vaiheessa ehtis clawhammerin opetella niin kehtais ihan väittää osaavansakin jotain.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Tuli ostettua kesälomalla ollessa maakunnasta banjo, kun kesäpaikkakin oli vielä joen rannassa. Pihakeinussa soittelin ja kattelin kun joki lipui hitaasti vihreitten oksien takana.
Nyt himassa olen edelleen treenannut jonkun puoli tuntia päivässä, mutta on se banjo todella vaikea soitin. Tai siis se tuo esiin ne suurimmat puutteet omassa kitaransoittotekniikassa, eli konemaisesti tahdilleen näppäilyn. Banjolla ei voi vetää Johnny Thundersia.
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Pitäis taas jaksaa treenata tätä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Vuoden tavoite: hanki banjo ja opi soittamaan sitä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tavoite nro. 2:
hanki banjo ja perusta tällanen bändi
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tavoite nro. 2:
hanki banjo ja perusta tällanen bändi
maksaisin rahaa päästäkseni näkemään
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hieno tavoite
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.