You are not logged in.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kännärit keikkailee tulevana perjantaina ja lauantaina
21.11.2014 Omituisten otusten kerho: Suistoklubi, Hämeenlinna (w/ Throat, Dead In The Water, Saarnastuoli) https://www.facebook.com/events/739687926115464/
22.11.2014 Häly-iltamat: Oranssi-klubi, Suvilahti, Helsinki (w/ Fate Vs Free Willy, The Toxics, Olimpia Splendid) https://www.facebook.com/events/1487041 … 8/?fref=ts
Last edited by tomitarmo (17.11.2014 22:15)
no pahus, en oo kaupungissa tuolloin
Tuu Helsingin keikalle?
Tulkaa soittamaan Oulusseen ja pyrin paikalle katsomaan!
bzort glorf bööth
Hiiris tsadiin nyt viikonlopuksi tai tulee paskat bileet perjantaina!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei muuta ku että olipa kova keikka lauantaina!
Vuoden nuori muotoilija.
No oli!
Tiedoksi, että Butter Life-vinyyli alkaa olla myyty loppuun julkaisijoilta, eikä toista painosta välttämättä tule. Joidenkin levykauppojen lisäksi Karkia Mistikalla on vielä muutama kappale varastossa, joten kiireesti yhteyksiä sinne päin, jos haluat omasi. hahmot@hahmot.net.
Kovan kuulonen keikka just nyt!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kovan kuulonen keikka just nyt!
oli kyl kova
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
24.10.2015
Can Can Heads - Kauhajoki No Wave Skronkers
Carpet Knives - Ankaraa ja meluisaa rockmusaa, eka keikka!
Syksyn juopot - Aina jotain uutta ja ihmeellistä, mitä tällä kertaa?
Uskovaiset - "post-punk sillä löyhällä määritelmällä"
Tapahtuma on yksityistilaisuus, sinut on kutsuttu. Kolehti 6/5 (alennus Paskakaupunni Ry:n jäsenille).
Tukikohta
Sorvarintie 5, 90100 Oulu, Finland
Last edited by Recard (20.10.2015 00:31)
DIAL 'U' FOR UREALIS
butter life kasetti kiinnostais. tuleekos tomitarmolle tai uhjp äijälle noita niin vois stadissa diilailla katukaupassa?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
butter life kasetti kiinnostais. tuleekos tomitarmolle tai uhjp äijälle noita niin vois stadissa diilailla katukaupassa?
Koitetaan saada niitä jokunen kappale mukaan.
jos osaa kirjoittaa osoitteensa sähköpostiin ja käyttää nettipankkia, suosittelen ottamaan yhteyttä auroraurealis ät gmail piste com. 5/kasetti.
DIAL 'U' FOR UREALIS
no niin, rumbahan teki tästä sitten jutunkin: Ei kirkkaidenjuojia (Stolichnayaa saa juoda joskus) nyt on tiukat vaatimukset suomalaisbändin basistiksi
muistan hyvin ilmoituksen, legendaarisella ooooo-listallahan se vähän sen jälkeen kun olin itse sinne viimein liittynyt (mutiny!ssä olleen ilmoituksen innoittamana).
saako muuten tiedustella mitenkä on bändin laulajatilanne, ymmärsin että mikko jätti eroilmoituksen jossain vaiheessa mutta oliko lopullista?
saako muuten tiedustella mitenkä on bändin laulajatilanne, ymmärsin että mikko jätti eroilmoituksen jossain vaiheessa mutta oliko lopullista?
mitäs vittua
UHJP:ltä varmistettu vähän aikaa sitten, että Mikko edelleen bändissä.
UHJP:ltä varmistettu vähän aikaa sitten, että Mikko edelleen bändissä.
rc-lungen wrote:UHJP:ltä varmistettu vähän aikaa sitten, että Mikko edelleen bändissä.
Mikkoa ei oo internetissäkään näkynyt hetkeen, onkin kiinnostanut että mitähän sille kuuluu...
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:UHJP:ltä varmistettu vähän aikaa sitten, että Mikko edelleen bändissä.
Mikkoa ei oo internetissäkään näkynyt hetkeen, onkin kiinnostanut että mitähän sille kuuluu...
Se on internetissä salanimellä Sen verran vois paljastaa kuulumisia että on mukana kohta Toisissa Tiloissa ryhmän Humanoidihypoteesi-esityksessä Kiasmassa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kalossimies wrote:psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:UHJP:ltä varmistettu vähän aikaa sitten, että Mikko edelleen bändissä.
Se on internetissä salanimellä Sen verran vois paljastaa kuulumisia että on mukana kohta Toisissa Tiloissa ryhmän Humanoidihypoteesi-esityksessä Kiasmassa.
itsekin huomasin jossain vaiheessa että se on taas tyhjentänyt kaverilistansa fb:ssä... en taida enää kehdata pyytää kaveriksi, kun enhän mä sitä sillai oikeasti tunne.
Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:UHJP:ltä varmistettu vähän aikaa sitten, että Mikko edelleen bändissä.
itsekin huomasin jossain vaiheessa että se on taas tyhjentänyt kaverilistansa fb:ssä... en taida enää kehdata pyytää kaveriksi, kun enhän mä sitä sillai oikeasti tunne.
Ei ole oikeastaan minun asia puhua Mikon puolesta, mutta tuota ei kandee ottaa mitenkään henkilökohtaisesti.
psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:UHJP:ltä varmistettu vähän aikaa sitten, että Mikko edelleen bändissä.
Ei ole oikeastaan minun asia puhua Mikon puolesta, mutta tuota ei kandee ottaa mitenkään henkilökohtaisesti.
joo en otakaan, mutta kun mulla on nyt tasan 267 kaveria
Old Fart's Neck EP
https://tenzenmen.bandcamp.com/album/old-farts-neck