You are not logged in.
Joku tämmöinen dokumentti tuli vastaan. http://www.neoarena.fi/raatikainen/fi
bzort glorf bööth
Raatikaiselle
Mukava dokkari. Harmi ettei ollut yhtään pidempi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
oli pudonnu kakkossivulle
joo kirja tuli ostettua kympillä levymessuilta ja onhan tää nyt (liimanarinan jälkeen) suomen paras pändi
koska saatais nää taas keikalle stadiin?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
olipa hyvä toi dokumentti, tattis
sain kirjan luettua, onhan se vähän hajanainen ja heittämällä koottu, mut paljon mielenkiintoista juttua löytyy. kuuntelin tossa sitä varmaa hapuilua -tuplakokista, ja kyllä se on taas todettava että pitäis laissa kieltää tommonen että artistit valitsee itse biisit kokoelmille kun eihän ne koskaan omasta tuotannostaan mitään tajua. varmaan joka levyltä parhaat jääny pois ja mukana ihan outoja valintoja. mut hailuoto saattaa hyvin olla maailman paras biisi, jotenkin siihen on saatu tavoitettua semmoinen melkein jo kadonnut loppukesän fiilis ja se jimi tenorin soittama huilu sopii siihen ihan sairaan hyvin. tosta kirjasta vielä, mällinen kävi läpi yhtyeen levyjä ja totesi vähän niinq huonoimmiksi levyt pian, pian ja avaruus. kieltämättä pian pian ei ole ihan edeltäjänsä (K.O.) veroinen, mutta hyvä lätty se silti on. ja että avaruus muka jotenkin hajanainen ja välityö? yhä enemmän alkaa tuntua siltä että kyseessä on yhtyeeb oaras leyv horo, loppupeleissä jopa kovempi tai siis parempi kuin K.O. ja tähän ehkä sopii paremmin se hiljaista!-levyn luonnehdinta mielipiteitä jakavasta psykedeelisestä klassikosta. pannan tähän vielä tuo kansikuva, joka on yksi hienoimmista ikinä:
hassua myös, että pian, pian ja avaruus -levyjä yhdistää se seikka, että kummallakin on eri miksaus cd- ja vinyyliversioissa, oikeat versiothan on pian pian vinyyli ja avaruus cd. itse olen pelannut varman päälle ja löytyy kumpikin levy molemmissa formaateissa
ja jos joku tietää miksei rokkiräjähdystä ole vieläkään julkaistu cd:nä niin hihkaiskoon, bonuksiksi 2 ekaa ep:tä, missä viipyy?
lol apua
ultravox
[quote:7c72e0a744="TWISTED BITCH"]pannan tähän vielä tuo kansikuva, joka on yksi hienoimmista ikinä:
[/quote:7c72e0a744]
Muukalaiset ajavat sitä?
En o fassu.
[quote:c9af391a86="tapna"][quote:c9af391a86="TWISTED BITCH"]pannan tähän vielä tuo kansikuva, joka on yksi hienoimmista ikinä:
[/quote:c9af391a86]
Muukalaiset ajavat sitä?[/quote:c9af391a86]
En tiiä, mutta psykopitsin kanssa samaa mieltä.späm
bzort glorf bööth
Levy on kyllä hieno. Kansi ihan pl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joutessani luin koko topicin läpi
voisin suunnitella biisilistan varmaa hapuilua -kokiksen puuttuvalle kolmoslevylle mut en nyt ehdi. vähän harmittaa myös kun hiljaista!-levyn vinyyli puuttuu, vieläköhän "sitä" ois jossain saatavissa?
lol apua
ultravox
Kokis soimaan ja kirja käteen. Tä on taas Suomen paras bändi
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Maasäteilyä-cd on muuten Black & Whitessa 9 just nyt, jos joltain puuttuu se...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Jos joku käy noutamassa levyn, mutta ei keksi käyttöä, niin saapi myydä minulle samaan hintaan. Privana jälkipelit.
bzort glorf bööth
Maasäteilyä-cd on muuten Black & Whitessa 9 just nyt, jos joltain puuttuu se...
Jaa, no meen aamulla hakemaan.
[quote:2f8cd4c4e1="tomitarmo"]Maasäteilyä-cd on muuten Black & Whitessa 9 just nyt, jos joltain puuttuu se...[/quote:2f8cd4c4e1]
Jaa, no meen aamulla hakemaan.
Pitäsköhän kiusalla tehdä Ultravoxit ja kiirehtiä hrmiksen edelle...? Olen kuitenkin aiemmin ylhäällä!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:34cbd20b91="hrmunoita"][quote:34cbd20b91="tomitarmo"]Maasäteilyä-cd on muuten Black & Whitessa 9 just nyt, jos joltain puuttuu se...[/quote:34cbd20b91]
Jaa, no meen aamulla hakemaan.[/quote:34cbd20b91]
Pitäsköhän kiusalla tehdä Ultravoxit ja kiirehtiä hrmiksen edelle...? Olen kuitenkin aiemmin ylhäällä!
[quote:7702719109="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:7702719109="hrmunoita"][quote:7702719109="tomitarmo"]Maasäteilyä-cd on muuten Black & Whitessa 9 just nyt, jos joltain puuttuu se...[/quote:7702719109]
Jaa, no meen aamulla hakemaan.[/quote:7702719109]
Pitäsköhän kiusalla tehdä Ultravoxit ja kiirehtiä hrmiksen edelle...? Olen kuitenkin aiemmin ylhäällä![/quote:7702719109]
MUA HA HA HA HA HA HA HA HA
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Meinasin postata sen lohi.jpg:n (tuttu Tomskin tupareista), mutta en sitten tohtinut töhriä hienoa topikkia paskalla.
Meinasin postata sen lohi.jpg:n (tuttu Tomskin tupareista), mutta en sitten tohtinut töhriä hienoa topikkia paskalla.
kiitos siitä. joko on maasäteilyt haettu?
lol apua
ultravox
[quote:6673e0152a="hrmunoita"]Meinasin postata sen lohi.jpg:n (tuttu Tomskin tupareista), mutta en sitten tohtinut töhriä hienoa topikkia paskalla.[/quote:6673e0152a]
kiitos siitä. joko on maasäteilyt haettu?
Toivottavasti ei, koska puoti aukeaa vasta kybältä... Ellei hrmis sit tiirikoinut itseään sisälle?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:4971e188f6="TWISTED BITCH"]joko on maasäteilyt haettu? [/quote:4971e188f6]
Toivottavasti ei, koska puoti aukeaa vasta kybältä... Ellei hrmis sit tiirikoinut itseään sisälle?
vai onko ylitarkastajalla suhteita? jännä nähdä kuka voittaa kisan
lol apua
ultravox
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Radiopuhelinten uusinta muuten nähty Vaasan Anttilassa 4 eurolla. Jos jotain kiinnostaa niin kesäkuun lopulla olen tulossa Helsinkiin, joten voin tuoda jos jollain levylle tarvetta on.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Radiopuhelinten uusinta muuten nähty Vaasan Anttilassa 4 eurolla.
Sama nähty Helsinki-Vantaalla.
Kuhan vittuilin. Mulla on Maasäteilyä jo.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
aattelin et oisit ostanu sen hiirimattonalle
åhå, hiirimatto-nalle
lol apua
ultravox
aattelin et oisit ostanu sen hiirimattonalle:ff:
åhå, hiirimatto-nalle
woow
bzort glorf bööth