You are not logged in.
[quote:e8f9505204]Voiko cd-levyn laittaa kuorineen johonkin kierrätykseen? Olen niin vihreä, etten haluaisi roskiinkaan heittää.[/quote:e8f9505204]
MIKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Noise.fi osasi, vaikka Sumpperi arvostellutkaan:
http://www.noise.fi/levyarvostelut/?id=6985
Tero saatana, s'olet gay!
Sain pyytämättä uuden infernon postissa. Siinä oli viisi .. öö ... kirvestä Radiopuhelimille. Muuta luettavaa lehdessä ei sit mulle ollutkaan.
Sain pyytämättä uuden infernon postissa. Siinä oli viisi .. öö ... kirvestä Radiopuhelimille. Muuta luettavaa lehdessä ei sit mulle ollutkaan.
Jaa oli? Onko niiden skaala 4-10?
Mutta hienoa joka tapauksessa, että ylipäätään arvostelivat!
[quote:42b789e586="Feggy"]Sain pyytämättä uuden infernon postissa. Siinä oli viisi .. öö ... kirvestä Radiopuhelimille. Muuta luettavaa lehdessä ei sit mulle ollutkaan.[/quote:42b789e586]
Jaa oli? Onko niiden skaala 4-10?
Mutta hienoa joka tapauksessa, että ylipäätään arvostelivat!
Eikun ihan yhdestä viiten hakkua tai kirvestä tai jotain.
räkislistalla muuten menossa finaaliäänestys kaikkien aikojen parhaasta suomalaisesta rokkilevystä. mukana:
o Mana Mana: Totuus palaa
o Radiopuhelimet: K.O.
o Sielun Veljet: L'Amourha
[quote:4b468ab984="psykokarkki"]räkislistalla muuten menossa finaaliäänestys kaikkien aikojen parhaasta suomalaisesta rokkilevystä. mukana:
o Mana Mana: Totuus palaa
o Radiopuhelimet: K.O.
o Sielun Veljet: L'Amourha[/quote:4b468ab984]
Noita äänestyksiä alkaa olla jo ihan liikaa. Ja ne on liian vaikeita. Kaikki noi on kaikkien aikojen parhaita suomalaisia rokkilevyjä.
Noita äänestyksiä alkaa olla jo ihan liikaa. Ja ne on liian vaikeita. Kaikki noi on kaikkien aikojen parhaita suomalaisia rokkilevyjä.
mut kyllä K.O. on paras (jos ei liimanarinaa lasketa).
Kertokaa mulle, mikä on Radiopuhelimien kovin bilebiisi. Mä en osaa päättää. Se yks uuden levyn funkkiriffimäinen setitys ois ehkä yks vaihtoehto.
Joo, just tuo Viisi tähteä, eli uuden levyn nimibiisi on kyllä aika lähellä ultimaattista Radiopuhelimet-diskoilua.
no nahkajeesushan se on silti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No jos oikeesti diskobiiseistä puhutaan, niin tietysti Viime yönä.
Tää on muuten ihan oikeasti vitun hyvä tää uus Viis Tähteä. Menee Puhelimet/KTMK-kaanonin top kolmoseen Hiljaista!n ja 666:n seuraksi
Älä päästä painiks sitä
11.5. ehKÅ Kouvolaan katsomaan.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
SMAA. Tai sit ehkå kuitenkin teh ordersia.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
[quote:2af0603ae0="turston"]11.5. ehKÅ Kouvolaan katsomaan.[/quote:2af0603ae0]
6 euroo näyttää olevan liput tonne. Plus kai narikka. hulinaxnax
Jään kahteentoista asti ylitöihin. Jos herään tarpeeksi ajoissa, olen paikalla.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ylihuomenna räjähtää Oulussa.
Innolla odotellessa.
Soi just:-)
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vaimo tuli himaan ja laittoi pois
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kertokaa mulle, mikä on Radiopuhelimien kovin bilebiisi.
Eiköhän se oo aika itsestäänselvästi Y.S.P (K.O.-levyltä).
Varsinkin sanotuksen, mutta musankin puolesta tietty.
Vaimo tuli himaan ja laittoi pois
Hehe, mä olin ennaltaviisas ja aloin kuuntelemaan eilen illalla kuulokkeilla, muuten olisi käynyt sama..
Uusi masterointi on tehnyt todella hyvää tuolle, verrattuna ainakin 666 vinyylin kaiverrukseen, tosi selkeät ja jykevät soundit.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:81aa24de31="Ylitarkastaja Tolonen"]Vaimo tuli himaan ja laittoi pois [/quote:81aa24de31]
Hehe, mä olin ennaltaviisas ja aloin kuuntelemaan eilen illalla kuulokkeilla, muuten olisi käynyt sama..
Uusi masterointi on tehnyt todella hyvää tuolle, verrattuna ainakin 666 vinyylin kaiverrukseen, tosi selkeät ja jykevät soundit.
tekikös pena ton uuden masterin?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:3ce5f332c8="janne m."][quote:3ce5f332c8="Ylitarkastaja Tolonen"]Vaimo tuli himaan ja laittoi pois [/quote:3ce5f332c8]
Uusi masterointi on tehnyt todella hyvää tuolle, verrattuna ainakin 666 vinyylin kaiverrukseen, tosi selkeät ja jykevät soundit.[/quote:3ce5f332c8]
tekikös pena ton uuden masterin?
Juu.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Uutta matskua kuulemma syntyy hyvää tahtia
Ehkä jo ensi vuonna uutta pläddyä?! Aika ennenkuulumaton julkaisutahti, jos kahden vuoden sisään saadaan 2000-luvun Radiopuhelimilta kaksi levyä!!!