You are not logged in.
ja ymmärsinköhän oikein, että tekevät litkun ja tuntemattoman kanssa yhteistä levyä jossa uuttakin matskua? toivottavasti näillä keikoilla kuitenkin ihan vain vanhoja klassikoita
Itse melkein tykkäisin enempi jos soittaisivat näillä keikoilla pääosin uutta musiikkia. Sooloesityksinä ne vanhat ovat mukavia, mutta vähän arveluttaa että tuleeko uuden bändin kanssa verrattua huonolla tavalla levyversioihin, ne bändisovitukset niillä ovat kuitenkin niin isossa roolissa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
no joo mut tätä nyt on mainostettu että nyt kuullaan vanhoja se-klassikoita viimein livenä niin siihen nähden... tulispa kyyneleet
Aa, en ole seurannut mainontaa keikkojen tiimoilta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
ajattelin tänään duunin jälkeen kävellä tikettiin ostamaan lipun, mutta onneksi tarkistin asian, eihän tonne lauantain nosturin keikalle myydäkään lippuja tiketissä vaan ticketmasterissa sinne pitää ilmeisesti tehdä joku tili että voi ostaa ja tilata vaikka lähi-ärrälle, ja luultavasti ne pitää maksaa heti, ei mulla tässä oo pankkitunnuksia, himassa en varmaan tätä enää muista, tähänkö tää nyt kaatu
kai noillakin jotain lippukauppoja oli, stockalla tais olla mut en mä jaksa sinne mennä
SOITTOAJAT:
Hulda Huima klo 21:00
Yari & Se Tuntematon Numero klo 22:00
Nosturin setteihin jiput handussa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nosturin setteihin jiput handussa
nyt sama
Kalossimies wrote:Nosturin setteihin jiput handussa
nyt sama
Siellä nähdään
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Nosturin setteihin jiput handussa
nyt sama
Siellä nähdään
hankin kans lipun eilen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lipussa lukeva "Numeroimaton" ei oo koskaan ollu osuvampi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
avauksena "no niin, no niin", mielestäni ainoa hieman epäonnistunut bändin VU-covereista, mutta ei anneta sen häiritä
Yari palasi Riihimäelle vai minne? Eikös tämä legenda ole ollut takaisin bisneksessä jo hyvän tovin.
bzort glorf bööth
hyvä keikka, en kyllä osaa mitään sen kummempaa sanoa. kyyneleitä ei tullut, mutta tuli sentään köyhän pikajuna
saattaa olla että tuli laulettua välillä mukanakin, varsinkin ennen keikkaa soinut pellen väkivalta & päihdeongelma
ai niin, tuolla olis ollut monenvärisiä se-paitojakin myynnissä, mutta rahat sen verran vähissä että jäi ostamatta.
Hyvä keikka
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oiskohan settilistaa missään?
tän missaaminen kyl vituttaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oiskohan settilistaa missään?
Oli kyllä jotain todella kaunista tää keikka. Tuntematon numero on mahtava bändi.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Salaisesti eniten toivoin Punk on typerää, mut eivät kuulemma olleet harjoitelleet sitä. Ois kai kannattanut vinkata syksyllä. Kovin oli seesteiset soundit, mutta olihan tuo silti aivan ihana.
"Näytti siltä että nämä 5 keikkaa jäävät meidän ainoiksi, keikkapaikoilta tuli aina sama vastaus kuin Turusta ("paikalle ei tule kuin 30-70 ihmistä, ei voi ottaa") Nyt Nosturin huikean ihmispaljouden ja etenkin ihmisten some reaktioiden takia keikkabuukkaajat on heräilleet (jotkut eivät olleet koskaan edes kuulletkaan bändistä nimeltä SE) joten kesällä ja syksyllä on luvassa lisää keikkoja!"
Tosin lähes loppuunmyytyyn Nosturiin en ehkä enää koskaan halua mennä. Oli vissiin 10 lippua vailla lm. Mut ehkä syksyllä sit keikka kokonaan ilman ahdistuksia.
Last edited by leposi (14.03.2017 12:40)
Ihana keikka ahdistavasta ryysiksestä huolimatta. Liikutuin :peuk:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
no hemmetti, porvoossa kuultiin myös punk on typerää, harmi kun en jaksanut paikalle. oliks kukaan tuolla?
Tänään viimeinen Se Tuntematon Numero keikka Uusi Tampere festivaaleilla.
Alkuperäinen idea, että vierailen jollain Litku Klemetti ja Tuntematon Numero keikalla ja esitän heidän kanssaan pari SE biisiä pääsi lähtemään vähän lapsesta.
Ja onneksi lähti, niin hienonhienoja keikkoja sai kokea mahtavan bändin kanssa.Vaan päivissä ei ole enempää tunteja, viikoissa enempää päiviä ja energiakin on rajallista.
Litku Klemetin rakettimainen suosion nousu tuli kaikille yllätyksenä ja on täyttänyt kalenterit keikoilla ja projekteilla sellaisella vauhdilla joten Se Tuntematon Numero projekti päätettiin haudata.Kiitos kaikille keikoilla olleille, taustajoukoille ja ennenkaikkea Juholle ❤️, Samille ❤️, Aleksille ❤️ ja Sannalle ❤️.
no niin, no niin
SE - Yari 60v
to, 26.10.2017, 19:00 Savoy-teatteri
Kasarmikatu 46-48, 00130 HELSINKILokakuussa Yari voi juhlia yhdellä kertaa 60v syntymäpäiväänsä, liki 50 vuotta ensi-esiintymisestään, melkein 40 vuotta ensilevytyksestään sekä tasan 30 vuotta ensimmäisestä elokuvastaan ja tämä kaikki laulavien ja soittavien ystävien kera. Samalla SE julkistaa uuden levyn. Paljon uutta ja vanhaa yhdellä kertaa.
Mutta mikä tärkeintä, ei pölyisenä vaan edelleenkin kuin uutuuttaan kiiltäen!
Kesto n. 2 h 30 min, sisältää väliajan