You are not logged in.
Puuttuuks sulta psyko sun city girlsin dulce lp:nä? Olis tossa poistopinossa. En myy ihan pilkkahintaan mut halvemmalla ku discogsista.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Puuttuuks sulta psyko sun city girlsin dulce lp:nä? Olis tossa poistopinossa. En myy ihan pilkkahintaan mut halvemmalla ku discogsista.
puuttuuhan se, mutta kun cd jo löytyy niin en välttämättä tarvitse tähän hätään jos ei sit tosi halvalla
janne m. wrote:Puuttuuks sulta psyko sun city girlsin dulce lp:nä? Olis tossa poistopinossa. En myy ihan pilkkahintaan mut halvemmalla ku discogsista.
puuttuuhan se, mutta kun cd jo löytyy niin en välttämättä tarvitse tähän hätään jos ei sit tosi halvalla
Ok, entäs Midnight cowboys from Ipanema lp? Sekä toi, että Dulce on ihan uudenverosia.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Soft boys Live at Portland Arms
tänne vois kaikki laittaa listoja levyistä joita etsii, eli näistä maksaisin hyvin jos jostain vaan jostain löytyisi
aakkosjärjestyksessä, pannan boldaten tällä hetkellä etsityimmät:
visage - the damned don't cry 12"
Tää oli ainakin mulla myynnissä Venlassa. Käy noutamassa omasi pois.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
psykokarkki wrote:tänne vois kaikki laittaa listoja levyistä joita etsii, eli näistä maksaisin hyvin jos jostain vaan jostain löytyisi
Built To Spill - There's Nothing Wrong With Love LP
Destroyer - Your Blues LP
Royal Trux - Accelerator LP
Dismemberment Plan - Emergency & I LP
maksan kyllä!
I knew you'd come.
Rukoile kuolemaa wrote:psykokarkki wrote:tänne vois kaikki laittaa listoja levyistä joita etsii, eli näistä maksaisin hyvin jos jostain vaan jostain löytyisi
No kun oot näemmä niin saakelin laiska, ettet jaksanut tätä käydä hakemassa, niin seuraava mahis on Molotovin kirppiksellä ens sunnuntaina. Hintaa joudun kyllä nostamaan.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Lunastaisin kernaasti nämä:
The Dismemberment Plan: Emergency & I 2lp
Oasis: (What's The Story) Morning Glory 2lp (mielummin 2009 repress, hyväkuntoinen orkkiskin käy mut bootseille ei kiitos)
Tuolla sit loput halulistastani
hiirimattona wrote:hiirimattona wrote:hiirimattona wrote:hiirimattona wrote:Ar Skloferien - Keltia
Leo Luodon eka levy.
Rotox - Etsikko
Moon Martin - Street FeverRobbie Basho Visions Of The Country
Hei hiirimattona-tyyppi kiinnostaako Rotoxin Rotox-Robotti / Alan keisari 7"? Levyssä pari ihan hiusnaarmua, en nyt just jaksa katsoa soiko virheettömästi, mutta voin kyllä jossain vaiheessa.
hiirimattona wrote:hiirimattona wrote:hiirimattona wrote:hiirimattona wrote:hiirimattona wrote:Ar Skloferien - Keltia
Leo Luodon eka levy.
Rotox - Etsikko
Moon Martin - Street FeverRobbie Basho Visions Of The Country
Hei hiirimattona-tyyppi kiinnostaako Rotoxin Rotox-Robotti / Alan keisari 7"? Levyssä pari ihan hiusnaarmua, en nyt just jaksa katsoa soiko virheettömästi, mutta voin kyllä jossain vaiheessa.
Kyllä kiinnostaa. Millaista hintaa ajattelit pyytää? Itellä ei ole hirveästi ylimääräistä just nyt, mutta sopivalla summalla ostan!
bzort glorf bööth
maloun wrote:myykääpäs joku mulle kiltit ihmiset 1/3 -kasetti. muistankohan oikein, että tästä ois ollu joskus myös cd-painos? sekin kelpaisi.
Olin jo spämmäämässä, että voin nauhoittaa sulla kopion, mutta toi mun oma onkin 2½.
Nyt tulee kyllä yllätyksellinen quote kolmen vuoden takaa mutta tulkoon
Elikkä mua kiinnostais. Omistan ite osat 2 ja 3, jotka voin kyllä vastineeksi kopsata. Ja jos jollain sattuu muita vanhoja räppikassuja löytymään niin kiinnostaa varmasti nekin. Liekkö moraalitonta touhua mutta mitäs ovat väsänneet niin ärsyttävän pieniä vittuilupainoksia
DAN BERGLUND - En järnarbetares visor LP
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mä en etsi enää mitään, melkeinpä kaikki löytyy jo ja lopuista on tulossa kuitenkin repressit jossain vaiheessa. JOS nyt jollain sattuis lojumaan Red House Paintersin Down Colorful Hill tai Sun Kil Moonin Ghosts Of The Great Highway -älppärit niin kelpais kyllä ja Failuren Fantastic Planet sekä Swervedriverin Mezcal Head kanssa..
Airton Virgin Land LP
Don Cherryn Brown Rice LP
Painoksil ei väliä.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
The Pussywillows - Spring Fever! lp kelpais, kiitos.
Tämä mulle järkihintaan Aamulla oli amazonilla kympillä, mutten pölijä tilannu heti nii joku vei
Alice Coltranen Lord of Lords -cd tolkulliseen hintaan kelpais.
^ ja mä voisin puolestaan ostaa ton vinyylinä!
Dark Buddha Rising:
- I (CDr, Album)
Last edited by juha. (20.07.2013 10:51)
Zacharius Carls Group : Hate Love & Faith
Tämän jos halavalla sais niin huolisin.
Alice Coltranen Lord of Lords -cd tolkulliseen hintaan kelpais.
Nää edelleen
IGNATZ: I hate this city LP
kymmenellä punnalla irtoaisi Briteistä: http://www.discogs.com/Ignatz-I-Hate-Th … se/2665015
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Jep, huomasin toki mutta itsekuriin liittyvistä syistä johtuen olen vältellyt discogsista tilailun aloittamista..
artsy wrote:IGNATZ: I hate this city LP
kymmenellä punnalla irtoaisi Briteistä: http://www.discogs.com/Ignatz-I-Hate-Th … se/2665015
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Myykää joku mulle Joose Keskitalon Luoja auta ja Kaupungit puristuvat puristimissa CD:t.
Kiitti.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Myykää joku mulle Joose Keskitalon Luoja auta ja Kaupungit puristuvat puristimissa CD:t.
Kiitti.
Kaupunkia löyty ainakin Discogsista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
myykää mulle james ferraron marble surf cd-r. myös heaven's gate cd-r hakusessa.
PROTECTED ILLUSION 1989-1991: Watching the Wake CD
ARI VAAHTERA Vaarallisia valloituksia CD
JARKKO JA LAURA Aurinkopyörä MC (onko tätä edes olemassa? kopiokin kelpais)
Vaihdossa voi saada rahaa taikka nipun tavaraa täältä
rrepeatt ät gmail