1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Scott Walker

#151 10.11.2012 19:12

kumpiseta
Member
Registered: 12.01.2011
Posts: 1,157

Re: Scott Walker

Joo, on kyllä kova.  rokrok

Tilttiin ja Driftiin en oo oikein päässy sisälle, mutta kaikista Scott -levyistä oon kyllä tykänny, varsinki 3 ja 4 on huippuja.

Offline

#152 20.11.2012 09:59

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Scott Walker

nelosbiisi soimassa. ekat kaks ei paljoa auenneet. kolmosbiisi tosi hyvä. tää neljäs on aivan parhaita mitä walker on tehnyt jos jatkuu näin. vielä 8 minuuttia..


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#153 20.11.2012 10:57

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Scott Walker

haastattelu uusimmassa Wiressa


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#154 20.11.2012 11:54

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Scott Walker

joo, laadukasta taas kerran.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#155 24.11.2012 05:52

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,970
Website

Re: Scott Walker

http://www.guardian.co.uk/music/2012/no … -interview

What does he listen to these days? "I'll listen to someone like Radiohead. I love them. Or Animal Collective, or someone like that."


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#156 24.11.2012 12:42

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Scott Walker

Mmm. Onhan tämä taas melkoista menoa mutta yllätyksellisyys puuttuu kun kolmas levy tän tyylistä. No, se 21-minuuttinen biisi on aivan mahtava ja Conducator yhtä hyvä.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#157 24.11.2012 14:38

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Scott Walker

Kerran hotkaisin. Kieltämättä tää uudemman Scottin tyyli on kokenut vähän inflaation, kun samaa pelottelua on tullut nyt kolmen levyn verran. Tietty toisaalta, apinoihan jotkut black metal-bänditkin toisiaan mitä ehtii, ja sikälihän tää Scottin meininki on jo ihan oma genrensä sinällään. Siksi ehkä samankaltaisuus kuuluu läpi ensimmäisenä. Mut tosiaan ensivaikutelmahan tämä vasta, levy on niin pitkä ja tiheä, että yksityiskohtien etsimisessä menee vielä aikaa.


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#158 30.11.2012 14:33

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Posts: 2,362
Website

Re: Scott Walker

Sain viimein eilen katsottua boxilta sen Teemalta tulleen dokumentin. Toimi niin kuin toivoinkin: löysin tämän musiikin nerouden vihdoin. 3:n olen omistanut jo useita vuosia, mutta en ole saanut siitä mitään otetta eikä se ole päätynyt soittimeen kuin muutamia kertoja. En ymmärrä miksi. Parasta. Jos ulkona ei olisi tuollainen maailmanlopun sää, niin olisin jo käynyt levykaupassa hankkimassa lisää levyjä. Onneksi tähän hätään on olemassa spotify. Dokumenttia katsoessa mietin, että jos olisin kuullut Tiltin 10 vuotta sitten, olisin aivan varmasti ihastunut siihen saman tien ja tämäkin musiikki olisi jo paremmin hallinnassa. Mutta kun ei Scottin musiikkiin näköjään niin vain tule törmättyä, vaikka kaikki tuntuu pitävän ja hehkuttavan. Mielenkiintoista myös kuinka paljon yhtymäkohtia eri artistien musiikkiin näistä biiseistä löytää (esim. Divine Comedy, Pulp, David Bowie ja myöhäisempi tuotanto tuo mieleen Xiu Xiun jo pelkästään äänen puolesta). Vaikutteet on niin selkeitä, että hämmentää paikoitellen.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan jne, ja samaa voin suositella myös psykokarkille  icon_wink

Offline

#159 30.11.2012 14:36

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,818
Website

Re: Scott Walker

onkohan meillä vielä toi dokkari digiboksilla, täytyy tsekkaa icon_surprised icon_lol


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#160 03.12.2012 18:32

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Scott Walker

grasskirt wrote:

Sain viimein eilen katsottua boxilta sen Teemalta tulleen dokumentin. Toimi niin kuin toivoinkin: löysin tämän musiikin nerouden vihdoin. 3:n olen omistanut jo useita vuosia, mutta en ole saanut siitä mitään otetta eikä se ole päätynyt soittimeen kuin muutamia kertoja. En ymmärrä miksi. Parasta. Jos ulkona ei olisi tuollainen maailmanlopun sää, niin olisin jo käynyt levykaupassa hankkimassa lisää levyjä. Onneksi tähän hätään on olemassa spotify. Dokumenttia katsoessa mietin, että jos olisin kuullut Tiltin 10 vuotta sitten, olisin aivan varmasti ihastunut siihen saman tien ja tämäkin musiikki olisi jo paremmin hallinnassa. Mutta kun ei Scottin musiikkiin näköjään niin vain tule törmättyä, vaikka kaikki tuntuu pitävän ja hehkuttavan. Mielenkiintoista myös kuinka paljon yhtymäkohtia eri artistien musiikkiin näistä biiseistä löytää (esim. Divine Comedy, Pulp, David Bowie ja myöhäisempi tuotanto tuo mieleen Xiu Xiun jo pelkästään äänen puolesta). Vaikutteet on niin selkeitä, että hämmentää paikoitellen.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan jne, ja samaa voin suositella myös psykokarkille  icon_wink

Tilt peuk lempilevyksi julistin yhdessä artikkelissa keväällä.

tää uus..nnnghh. ei tää nyt vaan pysy kasassa. tuntuu turhankin itsetietoiselta omasta outoudestaan. ei helvetti, scott walkerillakin on rajansa.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#161 03.12.2012 22:53

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,289

Re: Scott Walker


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#162 04.12.2012 13:47

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Scott Walker

Bricolage wrote:

tää uus..nnnghh. ei tää nyt vaan pysy kasassa. tuntuu turhankin itsetietoiselta omasta outoudestaan. ei helvetti, scott walkerillakin on rajansa.

Oho, vasta yks kuuntelu taustalla, mut välitön reaktio oli sama.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#163 04.12.2012 23:19

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Scott Walker

börjeslandet wrote:
Bricolage wrote:

tää uus..nnnghh. ei tää nyt vaan pysy kasassa. tuntuu turhankin itsetietoiselta omasta outoudestaan. ei helvetti, scott walkerillakin on rajansa.

Oho, vasta yks kuuntelu taustalla, mut välitön reaktio oli sama.

Sama (tai no eri sille, että kuunteluita tähän mennessä kaks). Aika otsa hiessä saa sitä punaista lankaa kaiken ton sydäntävihlovan sekoilun uumenista kaivaa. Tää on melkein jo kuin jotain Schönbergin äärisarjallisia teoksia ns. popin muotoon muutettuna biggrin Yhtä päättömän ja pelottavan kuuloista, etenki ku Scott laulaa siihen päälle vielä siitä miten silmät tippuu päästä ja jäävät nenän eteen roikkumaan.

Mutta pistin vinyylin Äxään tilaukseen joka tapauksessa huig

Last edited by Kalossimies (05.12.2012 00:16)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#164 04.12.2012 23:21

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,818
Website

Re: Scott Walker

pitäiskö tälle viimein antaa tilaisuus? icon_wink


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#165 04.12.2012 23:48

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Scott Walker

psykokarkki wrote:

pitäiskö tälle viimein antaa tilaisuus? icon_wink

mietin samaa.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#166 05.12.2012 14:05

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,818
Website

Re: Scott Walker


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#167 05.12.2012 19:34

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Scott Walker

No nyt on levy huig Vaan mitä ihmettä, tuplaälppäri, joka ei ole gatefold?! mad Samaten luulin että toi booklet olis 12"-kokoinen, mut näemmä sama ku cd-painoksessakin frown2 Cd:hän tuli tossa kans mukana.


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#168 06.12.2012 11:17

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Scott Walker

rc-lungen wrote:
psykokarkki wrote:

pitäiskö tälle viimein antaa tilaisuus? icon_wink

mietin samaa.

Äsken kuuntelin pari ekaa biisiä. En voi väittää juurikaan Tiltiin ja Driftiin tutustuneeni, joten siinä mielessä en oikein tarkkaan otten tiennyt mitä odottaa. Tai ehkä tiesin, mutta sanotaanko nyt vaikka sitten niin että minulla ei niiden perusteella ollut mitään erityisempiä odotuksia suuntaan tai toiseen. Mielenkiintoista musiikkia, mutta itsekin kiinnitin huomiota siihen miten Scottin laulu ei ehkä enää yllä aiempiin sfääreihin. Tuskin tulen levyä ostamaan, sillä en usko että sitä tulisin montaakaan kertaa kuuntelemaan kun aikaa musiikin kuunteluun on nykyisin niin rajoitetusti.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#169 06.12.2012 18:19

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Offline

#170 06.12.2012 20:53

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Scott Walker

vittu mitä nillittäjiä


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#171 06.12.2012 21:31

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Scott Walker

bernardblack wrote:

vittu mitä nillittäjiä

Sama. Kuunnellu ny pari kertaa ja on tää upea levy. Edellisten kaltaiseks en lähtis pahemmin vertailemaan, tässä on aika erilainen tunnelma (joskin toki paljon samoja elementtejä). Plus minkä takia yllätyksellisyyttä ja täyskäännöksiä peräänkuulutetaan nimenomaan täysin omintakeista musaa tekeviltä artisteilta? Jos toi on jotenkin oleellista musiikissa niin eiks melkein kaikkien muiden levyjen kuuntelu ota sit vähän tylsästi?

Offline

#172 06.12.2012 21:41

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Scott Walker

Uudet housut ja paita wrote:
bernardblack wrote:

vittu mitä nillittäjiä

Sama. Kuunnellu ny pari kertaa ja on tää upea levy. Edellisten kaltaiseks en lähtis pahemmin vertailemaan, tässä on aika erilainen tunnelma (joskin toki paljon samoja elementtejä). Plus minkä takia yllätyksellisyyttä ja täyskäännöksiä peräänkuulutetaan nimenomaan täysin omintakeista musaa tekeviltä artisteilta? Jos toi on jotenkin oleellista musiikissa niin eiks melkein kaikkien muiden levyjen kuuntelu ota sit vähän tylsästi?

Hehe, en oo ees vielä kuullu tätä uutta ja silti komp.

Ja niinku Scott ite toteaa tossa Wiren haastelussa ku kysytään että "(Have you) reached a point where (you have) amassed a personal musical vocabulary?"

It's easier now to hear how it might happen. With Tilt I was really in uncharted territory. I hadn't worked with some of the musicians I've worked with now, and I thought it might happen, but wasn't sure - and it did. With The Drift, I was a little more confident. I thought, I know what these guys can do, I know their limitations and their greatness, so if I want to do this, it's achievable.

Enkä mä nyt tarkoittanut tätä silleen, että Scott ois arvostelun yläpuolella vaan sitä, että jos kuka tahansa tyyppi luo ihan uuden tavan ilmaista itseään musiikillisesti (kuten ainakin mun mielestä vois Scott Walkerin sanoa tehneen) niin kyl sillä on oikeus tehdä ainakin muutama levy sitä tyyliä hyödyntäen.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#173 06.12.2012 21:53

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Scott Walker

bernardblack wrote:

Enkä mä nyt tarkoittanut tätä silleen, että Scott ois arvostelun yläpuolella vaan sitä, että jos kuka tahansa tyyppi luo ihan uuden tavan ilmaista itseään musiikillisesti (kuten ainakin mun mielestä vois Scott Walkerin sanoa tehneen) niin kyl sillä on oikeus tehdä ainakin muutama levy sitä tyyliä hyödyntäen.

Jep ei munkaan kommentissa ollut kyse siitä et nostasin kritiikin yläpuolelle vaan ihan siitä, että artisteilla on soundi ja sit ne tekee levyjä sillä tai jotkut ehkäpä vaihtaa soundia. Aika valtaosalla artisteista se soundi pysyy samana uran läpi ja monien mielestä se on ok, en oikein hiffaa miksi nimenomaan Walkerin pitäisi tehdä nyt jotain radikaalisti erilaista, kun tämä on on kuitenkin mhin tahansa muuhun verrattuna nimenomaan sitä.

Tosta levyn erilaisesta tunnelmasta: Pitchforkin arvio summas sen musta aika hyvin, tässä on sarjakuvamaisempi fiilis. Siinä missä The Drift oli tosi raskas ja painostava, uudella levyllä on kevyempi (no, tämä on suhteellista, mutta you get it) tunnelma, sekä sävellyksissä että sovituksissa. Mikä taas luo ihan pimeän kontrastin teksteihin.

Unohtanut ostaa Wiren, pitää huomenna käydä kaupassa.

Offline

#174 06.12.2012 21:56

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Scott Walker

Ootan ihan hiton kovalla innolla et pääsen kuuleen tän uuden levyn. Kaikki mitä oon lukenut tästä ja mitä oon tähän asti kuulut (epizootics) on vaan kasvattanut innostusta. Siis jumaliste just ton Epizooticsin boppailutorvet.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#175 06.12.2012 21:59

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Scott Walker

Uudet housut ja paita wrote:

Tosta levyn erilaisesta tunnelmasta: Pitchforkin arvio summas sen musta aika hyvin, tässä on sarjakuvamaisempi fiilis. Siinä missä The Drift oli tosi raskas ja painostava, uudella levyllä on kevyempi (no, tämä on suhteellista, mutta you get it) tunnelma, sekä sävellyksissä että sovituksissa. Mikä taas luo ihan pimeän kontrastin teksteihin.

Joo, en muista oliko tästä jo aiemmin puhetta, mut mun mielestä Drift oli kuitenkin aika helposti lähestyttävä levy verrattuna Tiltiin, jonka tekstejä en oo edelleenkään ymmärtänyt kuin murto-osaltaan. Driftillä oli jotenkin about kaikissa teksteissä joku semmonen aika selkeä lähtökohta, josta lähteä purkamaan noita juttuja. En tiiä sitten Bischboschin teksteistä, mut tosiaan musan osalta oon saanut sen vaikutelman että tavallaan kevyemmillä linjoilla ollaan, metallia ja jazzia ja semmosta ns. populaaria.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#176 07.12.2012 00:09

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Scott Walker

bernardblack wrote:
Uudet housut ja paita wrote:

Tosta levyn erilaisesta tunnelmasta: Pitchforkin arvio summas sen musta aika hyvin, tässä on sarjakuvamaisempi fiilis. Siinä missä The Drift oli tosi raskas ja painostava, uudella levyllä on kevyempi (no, tämä on suhteellista, mutta you get it) tunnelma, sekä sävellyksissä että sovituksissa. Mikä taas luo ihan pimeän kontrastin teksteihin.

Joo, en muista oliko tästä jo aiemmin puhetta, mut mun mielestä Drift oli kuitenkin aika helposti lähestyttävä levy verrattuna Tiltiin, jonka tekstejä en oo edelleenkään ymmärtänyt kuin murto-osaltaan. Driftillä oli jotenkin about kaikissa teksteissä joku semmonen aika selkeä lähtökohta, josta lähteä purkamaan noita juttuja. En tiiä sitten Bischboschin teksteistä, mut tosiaan musan osalta oon saanut sen vaikutelman että tavallaan kevyemmillä linjoilla ollaan, metallia ja jazzia ja semmosta ns. populaaria.

icon_lol  Joo, on siellä "metallia" (pari riffiä jotka kuulostaa Danzigilta, kestää yhteensä alle minuutin), ja jazzia (se yks peltien lyömiskohta mihin ydiksen linkkaamassa haastiksessa viitattiin). Yms. populaaria. Ne on tosiaan hienovaraisia viittauksia, jotka menee ohi ennen kuin niitä on edes tajunnut. Ja nimenomaan tällaisinä ne ovat hienoja taidonnäytteitä siitä miten musiikilla voi leikkiä.

Ei munkaan mielestä The Drift ollut erityisen vaikea levy, ja tosiaan Tilt on tekstien puolesta paljon kryptisempi. Vihaan verrata jotain musaa Lynchin leffoihin, mutta kun tässä on siinä mielessä samaa että molemmista voi nauttia vaikka ei tajuaiskaan kaikkia kerroksia. Ja kun kumpikin tekijä toisaalta sanoo että ei niitä kerroksia ole edes niin paljoa.

Bish Bosch on tosiaan siinä mielessä kevyempi levy, että sovitukset eivät ole niin julmetun raskaista, siellä on paljon enemmän ilmaa ja hurlumheitä mukana (no joo joo, ne pierut ny vaikkapa). Ja tää on mulle ny niitä äänitteitä joiden kuuntelun lopettaminen on tosi vaikeeta. Koko ajan pakko palata johonkin kappaleeseen, kuunnella sitä tekstin kanssa, funtsia jotain sovituksia jne. Uskomatonta musaa. Tiä mitä kaikkea tuolta tulee vastaan kun tarpeeksi penkoo.

The Day The ‘Conducator’ Died tuntuu tällä hetkellä Scott Walkerin uran hienoimmalta kappaleelta.

Offline

#177 07.12.2012 02:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Scott Walker

bernardblack wrote:

vittu mitä nillittäjiä

Uudet housut ja paita wrote:
bernardblack wrote:

Enkä mä nyt tarkoittanut tätä silleen, että Scott ois arvostelun yläpuolella vaan sitä, että jos kuka tahansa tyyppi luo ihan uuden tavan ilmaista itseään musiikillisesti (kuten ainakin mun mielestä vois Scott Walkerin sanoa tehneen) niin kyl sillä on oikeus tehdä ainakin muutama levy sitä tyyliä hyödyntäen.

Jep ei munkaan kommentissa ollut kyse siitä et nostasin kritiikin yläpuolelle vaan ihan siitä, että artisteilla on soundi ja sit ne tekee levyjä sillä tai jotkut ehkäpä vaihtaa soundia. Aika valtaosalla artisteista se soundi pysyy samana uran läpi ja monien mielestä se on ok, en oikein hiffaa miksi nimenomaan Walkerin pitäisi tehdä nyt jotain radikaalisti erilaista, kun tämä on on kuitenkin mhin tahansa muuhun verrattuna nimenomaan sitä.

Kukas on sanonu ettei Scottilla olis oikeutta tehdä omankaltaistaan juttua tai pitää jonkinlaista linjausta jutuissaan? Oonko mä vaan missannu jotain vai häh?

En ainakaan tosta ylempää löytänyt muuta kuin jotain subjektiivisia mielipiteitä tyyliin "ei tää nyt iske". Samankaltaisuusviittauksetkin tuntuivat lähinnä mielipiteiltä, eikä miltään vetoomuksilta että sen pitäis muuttaa linjaansa / tehä muuta niinkuin nyt tunnutte tulkitsevan? Eli olisko nyt sit  kyseessä vähän eri asia? Kuka onkaan nillittäjä? huig


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#178 07.12.2012 11:25

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Scott Walker

Alkaa mennä foorumikirjottelu kyllä semihankalaksi seurata, jos viitataan nuorgamin arvioon asiaa erityisemmin ilmoittamatta? Tai näin mä ton bb:n heiton tulkitsin kolme minuuttia asiaa pohdittuani. Levy ei pysy hyppysissä mulla ja taidan olla liian yksinkertainen ihminen diggailemaan tästä. Epizootics nosti odotukset varmaan liian korkealle. Ei mulla muuta tongue


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#179 07.12.2012 12:17

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Scott Walker

börjeslandet wrote:

Alkaa mennä foorumikirjottelu kyllä semihankalaksi seurata, jos viitataan nuorgamin arvioon asiaa erityisemmin ilmoittamatta? Tai näin mä ton bb:n heiton tulkitsin kolme minuuttia asiaa pohdittuani.

En lue nuorgamia.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#180 07.12.2012 12:22

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,334

Re: Scott Walker

Börje  icon_lol  peuk


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Scott Walker

Board footer

Powered by FluxBB