You are not logged in.
8000 kappaleen erä 40 euron pakkauksia, jotenkin...hehe moi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:9cbc6ff714="harry-irene"][quote:9cbc6ff714="EMI"]Levyn mukana tulee teoksen 40-sivuinen libretto, jossa on Talvikuninkaan teksti ja Sami Saramäen tekemä 13-osainen huikea kuvitus.
Albumi julkaistaan arvonsa mukaisesti aluksi vain numeroituna 8000 kappaleen todella tyylikkäänä, paksuna ja normaalia cd:tä reilusti kookkaampana erikoispainoksena.
Erikoispainoksen hinta on toki myös normaalia kalliimpi, mutta näin tyylikkäästä tulevasta keräilyharvinaisuudesta hinta kannattaa maksaa.
Saramäen tauluista painetaan myös julisteet, jotka tulevat myyntiin. [/quote:9cbc6ff714]
..Eli kyllä se hinta yritettiin perustella jollain ihan muulla luin perusjenkkisarjisköntsällä.[/quote:9cbc6ff714]
En hintaperusteluihin ottanut kantaa, vaan aiottuun sarjakuvamaisuuteen. Bändin mukaan "eräs taiteilijalle syötetty referenssi" oli Bilal. Taidetta vai ei, on minulle kysymyksenä yhdentekevä.
Sent from my iPhone 16
Niin no, ainakaan levy-yhtiö ei sit uskaltanut mainita "aiottua sarjakuvamaisuutta" siinä vaiheessa kun paketin hintaa perusteltiin julkisesti.
Ja epäonnistuneelta "libretto"projekti vaikuttaa sit siinäkin mielessä, jos referenssinä oli Bilalin taide mutta lopputulos muistuttaakin mainitsemaani perusjenkkiteiniscifisoopaa.
Mutta totta kyllä Tomsk, sinä puhuit vain aikeista, ja minä kaksinkertaisesta epäonnistumisesta.
Bilalle meni
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ja eiks tuo vielä myynyt loppuun jo ennakkoon?
no näkyihän tuota esim anttilassa myynnissä joten höpsis höpsis.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tuo "loppuunmyyty" saattaa tarkoittaa että se meni tukusta. Kaupan hyllyille sitä epäilemättä jää.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuo "loppuunmyyty" saattaa tarkoittaa että se meni tukusta. Kaupan hyllyille sitä epäilemättä jää.
Enpä kuule tiijjä, tuskin kauheasti. Painoshan oli vissiin 5000 ja esim. Stupidon kollit olivat myyneet viikon ennakkomyynnin jälkeen - kuukausi ennen ilmestymispäivää - sitä jo 600 kappaletta ja voin vannoa, ettei Stupido ole läheskään tuon ykköstrokari. En halua edes miettiä minkälaisia lukuja joku Levykauppa X on tuota ennakkoon myynyt.
Tero saatana, s'olet gay!
Oulua varten pelkästään tehdään 4000 kappaleen lisäpainos
Oulua varten pelkästään tehdään 4000 kappaleen lisäpainos
eikös nää ollu torniosta kotoisin?
En tiiä painoksista, mutta itse levy kuulostaa varsin hyvältä.
[quote:9b6e951d79="Ulvis"]Oulua varten pelkästään tehdään 4000 kappaleen lisäpainos
[/quote:9b6e951d79]
eikös nää ollu torniosta kotoisin?
o, mutta oulussaha tämmöstä eniten kuunnella
[quote:b8d14fff59="teekki"]En tiiä painoksista, mutta itse levy kuulostaa varsin hyvältä.[/quote:b8d14fff59]
Smaa, mutta en kyllä 40 eååhia tuosta silti suostu maksamaan
[quote:f1444240c0="shanks"]Onpahan melkosta jöötiä tää uus teos. Hyi vittu
"Jazz on paskaa" -lausahduksen perään voi tästä lähin lisätä "CMX on paskaa"[/quote:f1444240c0]
Tervetuloa, soraääni
Koodi TtP taitaa ihme kyllä toistaiseksi olla mainitsematta tässä ketjussa.
Musiikista ei nyt viitisen pyöräytyskerran jälkeen ole pahaa sanottavaa. Pakkauksen kova hinta ei senkään takia kismittänyt niin suuresti, mutta olisihan sillä rahalla kyllä pitänyt saada enemmän. Itse olisin halunnut huomattavasti isokokoisemman "libreton", jotta kuvitus pääsisi paremmin esiin. Ihan rohkeasti sellainen A4-kokoinen, tai paremmin, joku täysin formaattiton äpärälärpäke, joka hankaloittaisi entisestään paketin sijoittamista kirjahyllyyn tai minne lie.
Sent from my iPhone 16
Jees pääsin vihdoin kuuntelemaan tätä.
Mutta ei ois pitänyt alustaa Kolmikärjellä. Talvikuninkaan teema-touhut ja tyylivaihtelut ja kikkailut ja hitto lyriikatkin toimii, mutta en vaan edelleenkään tahdo jaksaa tota nyky-cmx:n soundimaailmaa, turhan tylsäksi tampattua särömattoa ja noita vitun eteerisiä illusion rake -synia tuolla taustalla. Ei silti huono levy.
I love you and dream about the Führer
viiden tähden arvio jossain mediassa ja ankarana vellova keskustelu pakotti kuuntelemaan tän ees puolella korvalla.
ihan kelpo pakettihan tuo on sarjassaan, ja tämä siis ihmiseltä joka ei auringon jälkeen ole kuunnellut kokonaan yhtäkään bändin levyä..
saundillisesti ehdottomasti tän bändin paras tuotos! erityisesti hienoja kitarasoundeja tulee kuin liukuhihnalta.. ihan ok humppacoreakin välillä jumpsutellaan.
yrjänän "sielukkain" lauluvaihde on kyllä edelleen aika liikaa meikäläiselle. onneksi sitä on aika niukasti..
minusta nuo saundit oli ihan hirveät, tosi luotaantyötävät, ei yhtään luonnolliset. muutenkin tän bändin tekemisistä puuttuu nykyään kaikki TUNNE ja inhimillisyys. itse levyhän vaihtelee aika tasaisesti melko huonojen progeriffien ja vitun kliseisten suomirock-sointukiertojen välillä....
joo ei kosketa meikäläistä millään lailla tämä.
Joo ja mua ainakin vituttaa tyyppinä koko AW Yrjänä.. saatanan läski lyllertäjä.
hauskasti sanottu
[quote:ba3fbc0a66="ydinaukio"]minusta nuo saundit oli ihan hirveät, tosi luotaantyötävät, ei yhtään luonnolliset. muutenkin tän bändin tekemisistä puuttuu nykyään kaikki TUNNE ja inhimillisyys. itse levyhän vaihtelee aika tasaisesti melko huonojen progeriffien ja vitun kliseisten suomirock-sointukiertojen välillä....
joo ei kosketa meikäläistä millään lailla tämä.[/quote:ba3fbc0a66]
otetaanpa tillit pois korvista ja piipusta. soundit on just sopivan jylhät ja teräksenkylmät tohon scifitunnelmaan.
ja just noiden riffien takia tota jööttiä on jaksanut pyöritellä. kuulostaa ku eppu normaali jammailis toolin kanssa. aika hauska mielikuva itse asiassa..
sanoitukset mulla tökkii eniten, en ole koskaan jaksanut tommosta "riimimitta roskikseen kun on liikaa asiaa"-menoa, kyllä jotain asioita popmusiikissa pitäisi kunnioittaa. toisaalta tarinan scifinörttiyttä hikoileva innostus on varsin viihdyttävä.
soundit on ihan paskat ihan mihin tahansa tunnelmaan
soundit on ihan paskat ihan mihin tahansa tunnelmaan
Kaipa tuon noinkin voi nähdä. Mä taas on sitä koulukuntaa, joka ei ymmärrä miten kontekstissaan toimivat soundit voi olla paskat.
Sent from my iPhone 16
ei kaksi kolmatta
Sivunvaihdolle
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
CMX:lle
eiq mitäs
[quote:8d4fd55dd1="psykokarkki"]CMX:lle
eiq mitäs [/quote:8d4fd55dd1]
Tarkoitit varmaan
Sent from my iPhone 16
Pastetaan tänne, kun Tomsk ei näköjään luo kuin CMX-topikkia.
[quote:c016489c55="Pilke"]
[quote:c016489c55="psykokarkki"]
[quote:c016489c55="Pilke"]
Mistä CMX:n nimi tulee?[/quote:c016489c55]
kysy CMX:ltä, niillä on kuulemma joku sellanen intternettipalsta josta voi kysellä [/quote:c016489c55]
Yrjänältä varmaan tulis niin filosofinen vastaus kaikkine kiertoilmauksineen ja metaforineen ja korulauseineen, ettei siitä ottais selvää. Tomski varmaan tietää?
Enpä muuten koskaan o kokonaista levyä kuunnellu, vaikka yksittäisistä biiseistä oonkin pitäny. [/quote:c016489c55]
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.