You are not logged in.
Dinon aikaiset b-puolet on tosiaan kovaa kamaa.
joo, varsinkin bulbs of passion rulettaa
eiq mikäs topicci tää enpä kuule tiijä olikaan...
[quote:305bde5858="Tomsk"]Kikkeliprogelle oma topikki? Klassikkoainesta olis.[/quote:305bde5858]
minkä te laskette kikkeliprogeksi? mä en siis puhu mistään dream theaterista vaan vaikkapa gentle giantista ja jethro tullin progemmista jutuista (vaikka songs from the wood)...
Tämä ehkä vastaa eniten omia mielikuvia siitä, mitä se voisi olla.
Ja houkuttimeksi vielä yksi rumimpia levynkansia mitä olen ikinä nähnyt.
Sent from my iPhone 16
no tuohan on ihan hirveää paskaa, mutjoo, kikkeliprogea hyvinkin
Ois ees Saipa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
sais ees oipa
Hannulle viikon kirjoittelukielto CMX-topikkiin. Syynä todella huono sanaleikki.
Alkupään tuotantoon en ole tietoisesti tutustunut, joskus jotain jossain kuullut. Dinosaurus Stereophonicus löytyy, mutta eihän sitä saatana jaksa kukaan kuunnella. Oon käsittäny, että tää tekee nykyään progea ihmisille, jotka vihaa progea, sekä tosi laiskaa Egotrippi-linjan poppispaskaa. Aura, onkse hyvä?
YRJÄNÄLLÄ ON PIENI KULLI.
Sä oot mun paukkupurkka
Mä oon sun Jouko Turkka
Talvikuninkaasta tehty 'traileri' youtubessa:
http://youtube.com/watch?v=lrayxkq00Ps
Ei oikein iske toi levy. Scifi-teema tökkii aika pahasti meikäläisellä. Perseestä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:291f572eed="jookcha"]Talvikuninkaasta tehty 'traileri' youtubessa:
http://youtube.com/watch?v=lrayxkq00Ps
Ei oikein iske toi levy. Scifi-teema tökkii aika pahasti meikäläisellä. Perseestä.[/quote:291f572eed]
Eri. Ihan vitun hyvä levy + vaikuttava kuvitus ja tarina. Jyrää hetimiten bändin parhaimmistoon. Mutjoo, jos ei scifistä pidä niin vaikeahan tuosta on saada minkäänlaista otetta. Mun mielestä on virkistävää vaihteeksi lukea hieman erilaista Yrjänä-tekstiä.
Minä näen tämän levyn yhdessä Dinon ja Aionin kanssa progesarjan huipentumana. Tuntuu muutenkin että tässä olisi jonkin sortin trilogian tynkää. DS (menneisyys), Aion (nykyisyys) ja Talvikuningas (tulevaisuus).
Olen erittäin positiivisesti yllättynyt että tämä oli näinkin hyvä. Talvikuninkaassa melkeinpä kaikki loksahtaa kohdalle. Levy sisältää muutaman CMX:n uran parhaimmista riffeistä ja laulumelodioista. Musiikissa sekoittuu autuaasti hc-punk, hevi, proge ja tunnelmointi. Poukkoilevimmillaankin musiikki pysyy kasassa. Soundit, varsinkin bassot ja rummut on parhaat mitä CMX:llä on ikinä ollut. Hyvää on myös se, että futuristisesta teemasta loogisesti johdettuja scifimäisiä efektejä ja synia ei ole viljelty liikaa. Pelkäsin myös etukäteen että siellä olisi jotain kymmenminuuttisia avaruusambient-balladeja, mutta melko jyrkkää ja synkkää jurmutustahan tuo suurimmaksi osaksi on.
Hieman ihmetyttää kyllä puhe yhdestä biisistä, kun tuo selkeästi on kahteentoista eri biisiin jaettu teemalevy. Alussa kuultu "pääteema" eli riffi toistuu kyllä jossain vaiheessa ja siirtymät ovat saumattomia mutta ei tuo kyllä muuten kuulosta yhdeltä yhtenäiseltä kappaleelta.
Sent from my iPhone 16
Perskeles kun alkoi hiukka kuumottaa tuo. Jo aionin aikoihin lohkoin jotta näiden pitäisi heittää kunnolla over the top jollain ääriahdetulla kyberavaruus-pläjäyksellä. Jotenkin vain vammaiselta tuntuu levyn mp-3-hankkiminen jostain mtv3 nettistoresta
I love you and dream about the Führer
[quote:13fffb9d42="turkele"]:peuk:
Perskeles kun alkoi hiukka kuumottaa tuo. Jo aionin aikoihin lohkoin jotta näiden pitäisi heittää kunnolla over the top jollain ääriahdetulla kyberavaruus-pläjäyksellä. Jotenkin vain vammaiselta tuntuu levyn mp-3-hankkiminen jostain mtv3 nettistoresta[/quote:13fffb9d42]
Käypä kuule hakemassa kaupasta se pakkaus librettoineen. Kyllä se sen arvoinen on. Tai no, 40 egee on ehkä vähän yläkanttiin, mutta ei mua toisaalta harmita vaikka tekeekin ensi viikolla eläminen tiukkaa.
Sent from my iPhone 16
[quote:fdcf6006d8="Tomsk"][quote:fdcf6006d8="turkele"]:peuk:
Perskeles kun alkoi hiukka kuumottaa tuo. Jo aionin aikoihin lohkoin jotta näiden pitäisi heittää kunnolla over the top jollain ääriahdetulla kyberavaruus-pläjäyksellä. Jotenkin vain vammaiselta tuntuu levyn mp-3-hankkiminen jostain mtv3 nettistoresta[/quote:fdcf6006d8]
Käypä kuule hakemassa kaupasta se pakkaus librettoineen. Kyllä se sen arvoinen on. Tai no, 40 egee on ehkä vähän yläkanttiin, mutta ei mua toisaalta harmita vaikka tekeekin ensi viikolla eläminen tiukkaa.[/quote:fdcf6006d8]
40e on kyllä aivan vitusti liikaa tosta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Soundit, varsinkin bassot ja rummut on parhaat mitä CMX:llä on ikinä ollut.
Sanoisin että tuo soundipuoli on lähes luotaantyöntävä, joku siinä häiritsee pahasti. Ei tule levyn kuuntelusta mitään tuon takia.
Mun mielestä CMX on itsessään luotaantyöntävä.. Jotenkin kehkeytynyt siihen sellanen kuvotus ettei jaksa ees vanhempia levyjä pyörittää.. Ja uuden levyn markkinointi ja hypetys kaikkine julistepaketteineen ei ainakaan auta asiaa..
Trailerin perusteella jää varmaan uusi levy ostamatta. Liian heviä. Samat syy olivat Aionin tapauksessa.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Ja uuden levyn markkinointi ja hypetys kaikkine julistepaketteineen ei ainakaan auta asiaa..
Tuohan on mennyt jo sellaisiin mittoihin että se alkaa olla ilmiönä jo lähes kiinnostava. HS ilmeisesti hehkutti jo viikkoa ennen ilmestymistä että levy on loppuunmyyty. Ja tällä viikolla luottoarvostelija antoi tietysti viisi tähteä. Itse musiikista ei kuitenkaan puhuta/kirjoiteta juuri mitään.
[quote:465d400a0a="fieldfuck"]Ja uuden levyn markkinointi ja hypetys kaikkine julistepaketteineen ei ainakaan auta asiaa..[/quote:465d400a0a]
Tuohan on mennyt jo sellaisiin mittoihin että se alkaa olla ilmiönä jo lähes kiinnostava. HS ilmeisesti hehkutti jo viikkoa ennen ilmestymistä että levy on loppuunmyyty. Ja tällä viikolla luottoarvostelija antoi tietysti viisi tähteä. Itse musiikista ei kuitenkaan puhuta/kirjoiteta juuri mitään.
Juu kun se on niin vtn taidetta ja kylttyyriä..
Pakkohan sitä on joka peruskriitikon hehkuttaa, kun se on a)"kulttuuriteko" ja b)se myy
Pakkohan sitä on joka peruskriitikon hehkuttaa, kun se on a)"kulttuuriteko" ja b)se myy
Niin, sehän ei voi olla pelkästään hyvä levy.
Sent from my iPhone 16
[quote:8faec514a7="fieldfuck"]Pakkohan sitä on joka peruskriitikon hehkuttaa, kun se on a)"kulttuuriteko" ja b)se myy[/quote:8faec514a7]
Niin, sehän ei voi olla pelkästään hyvä levy.
nojoo, mutta:
Itse musiikista ei kuitenkaan puhuta/kirjoiteta juuri mitään.
Nojoo, mut jätänpä spekuloinnin, kun en oo viel ees koko levyä kuullu
Ihan hyvä se singlebiisi ainakin oli etenkin soiton osalta. Sanoitusten kanssa oli vähän sellaista ettei oikein osannut vielä mielipidettä muodostaa. Mutta taitaa se 40 olla tuosta liikaa tässä vaiheessa. Jos ostais mid-pricena sitten joskus...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Siis onko CMX:n uusi yhden biisin levy nelkyt euroo vai hä?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Siis onko CMX:n uusi yhden biisin levy nelkyt euroo vai hä?
aluks julkaistu dvd-koteloon pakattu "deluxe"-versio on ton verran. myöhemmin tulee sit halpisversio kans.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mitäköhän tulevaisuuden avaruudessa sanottais siitä Yrjänän lausunnosta jossa se sanoi haluavansa nussia kuollutta mummoa jonka yläruumis on tulessa? Tai jotain sinnepäin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Onko siinä toista levyä tai DVD:tä?
Eniten perseestä ikinä, jos rahastavat vitun jännillä valokuvilla tai piirroksilla.
Levy on kyl yllättävän hyvä, mut tuo "taidekirja" on ihan naurettavaa jenkkisupersankarisarjakuvalehdenkansimazquu.
Levy on kyl yllättävän hyvä, mut tuo "taidekirja" on ihan naurettavaa jenkkisupersankarisarjakuvalehdenkansimazquu.
Sarjakuvamaiseksihän se on tarkoitettukin. Taiteesta en tiedä.
Sent from my iPhone 16
[quote:7787aaf6cc="EMI"]Levyn mukana tulee teoksen 40-sivuinen libretto, jossa on Talvikuninkaan teksti ja Sami Saramäen tekemä 13-osainen huikea kuvitus.
Albumi julkaistaan arvonsa mukaisesti aluksi vain numeroituna 8000 kappaleen todella tyylikkäänä, paksuna ja normaalia cd:tä reilusti kookkaampana erikoispainoksena.
Erikoispainoksen hinta on toki myös normaalia kalliimpi, mutta näin tyylikkäästä tulevasta keräilyharvinaisuudesta hinta kannattaa maksaa.
Saramäen tauluista painetaan myös julisteet, jotka tulevat myyntiin. [/quote:7787aaf6cc]
..Eli kyllä se hinta yritettiin perustella jollain ihan muulla luin perusjenkkisarjisköntsällä.