You are not logged in.
tavastialle mentävä taas.
lippu varauksessa. 26e, halpaa kun mikä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
180-sivuinen Joonaanmäen valaat julkaistaan huhtikuussa 2017.
NYT ON HYVÄ!
Nyt oli niin upeat verkkosivut, ettei riemulla ole rajaa. Pitääpä mennä herroja katsomaan, kun tänne Lappeenrantaan viitsiytyvät.
Incredible Miracle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Rockin jättiläinen soittaa Talvikuningas-saagansa alusta loppuun
Suomalaisen rockin jättiläinen CMX palaa Huvilaan 16 vuoden tauon jälkeen! Yhtye juhlistaa ainutlaatuisella tuplakeikalla kymmenvuotiasta Talvikuningas-eepostaan.
Konsertin ensimmäisessä setissä virittäydytään Talvikuninkaan taajuudelle. Luvassa on spesiaalimateriaalia introtunnelmissa.
Toinen setti on CMX-fanien unelmien täyttymys: massiivinen Talvikuningas livenä alusta loppuun. Vuonna 2007 ilmestynyt albumi on yhdestä pitkästä kappaleesta koostuva sci-fi-konseptilevy, jonka kaksitoista osaa sykkivät progressiivista metallia. Järkälemäinen avaruussaaga on raskainta, alkuvoimaisinta ja nautinnollisinta CMX:ää.
liput hommattu
Ujosti kiinnostelee
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Rockin jättiläinen soittaa Talvikuningas-saagansa alusta loppuun
Suomalaisen rockin jättiläinen CMX palaa Huvilaan 16 vuoden tauon jälkeen! Yhtye juhlistaa ainutlaatuisella tuplakeikalla kymmenvuotiasta Talvikuningas-eepostaan.
Konsertin ensimmäisessä setissä virittäydytään Talvikuninkaan taajuudelle. Luvassa on spesiaalimateriaalia introtunnelmissa.
Toinen setti on CMX-fanien unelmien täyttymys: massiivinen Talvikuningas livenä alusta loppuun. Vuonna 2007 ilmestynyt albumi on yhdestä pitkästä kappaleesta koostuva sci-fi-konseptilevy, jonka kaksitoista osaa sykkivät progressiivista metallia. Järkälemäinen avaruussaaga on raskainta, alkuvoimaisinta ja nautinnollisinta CMX:ää.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uus biisi: https://lnk.to/CMX_Katso_ihmista
Arvio: Ei
Uus biisi: https://lnk.to/CMX_Katso_ihmista
Arvio: Ei
Piisistä en sano mitään koska en kuulu kohderyhmään mutta onpa hassut rumpusoundit.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tää CMX;n sukellus paskabändiksi vetää melkein vertoja Offspringin kehitykselle. No okei, on se Offspring ihan omassa luokassaan tuossa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tää CMX;n sukellus paskabändiksi vetää melkein vertoja Offspringin kehitykselle. No okei, on se Offspring ihan omassa luokassaan tuossa.
Joo. Vähän samaa olen miettinyt. Tai Offspringiin en ole verrannut, mutta kuitenkin. Joskus kun tulee soittimesta arvottua joku Kätketty Kukka, Suljettu Astia tai vastaava niin sitä miettii, miten kauas bändi on noista ajautunut. Sääli.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Haastattelusta käy ilmi että ensi vuoden levy on taas enempi sitä progeiluosastoa. Tää uus kappale olis vaan tämmönen spontaani kesähitti ulostus.
1. Aura
2. Kolmikärki
3. Talvikuningas
4. Aurinko
5. Dinosaurus
6. Aion
7. Vainajala
8. Discopolis
9. Rautakantele
10. Isohaara
11-> Muu paska
Vähä hankala listata, parhaimmat on niin lähellä toisiaan parhaudessaan.
Huomasin, että miksi vitussa mulla ei ole Veljeskuntaa
1. Aura
2. Kolmikärki
3. Talvikuningas
4. Aurinko
5. Dinosaurus
6. Aion
7. Vainajala
8. Discopolis
9. Rautakantele
10. Isohaara
11-> Muu paskaVähä hankala listata, parhaimmat on niin lähellä toisiaan parhaudessaan.
Huomasin, että miksi vitussa mulla ei ole Veljeskuntaa
miten ihmeessä rautakantele noin alhaalla?
KZ wrote:1. Aura
2. Kolmikärki
3. Talvikuningas
4. Aurinko
5. Dinosaurus
6. Aion
7. Vainajala
8. Discopolis
9. Rautakantele
10. Isohaara
11-> Muu paskaVähä hankala listata, parhaimmat on niin lähellä toisiaan parhaudessaan.
Huomasin, että miksi vitussa mulla ei ole Veljeskuntaamiten ihmeessä rautakantele noin alhaalla?
Ristiriitanen levy. Sisältää liikaa tavallista suomirockia. Sijoituksessa on liikkumavaraa, mutta kuuluu silti keskinkertaisten osastoon.
^vitun kova biisi
Tänään sit Talvikuningas Huvila-teltassa. Enemmän kyl kiinnostelee se eka setti, jossa ilmeisesti muita sci-fi-biisejä tuotannon varrelta. Tulispa Baikonur ja Tuulilukko :pray:
Paikalle kannattaa tulla ajoissa: ennen keikkaa Huvilan ravintolateltassa Mikko von Hertzen ja Jone Nikula lausuvat otteita CMX:n nettisivujen legendaariselta Kysy-palstalta.
eiq mitäs
En saanut lippua
Sent from my iPhone 16
Paikalle kannattaa tulla ajoissa: ennen keikkaa Huvilan ravintolateltassa Mikko von Hertzen ja Jone Nikula lausuvat otteita CMX:n nettisivujen legendaariselta Kysy-palstalta.
eiq mitäs
Juu olishan tää ihan kiinnostellut. Just viime viikolla tuli yllättävä CMX-kiima ja tuli just tykiteltyä kaikki Baikonurit ja tämmöiset läpi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
juuh väliaikarapsaa tässä. eli ennen keikkaa kattelin että siellähän on neljä synaa lavalla, mitähän sieltä tulee. tuli sit MÖTKÖ eli just noita scifibiisejä 100% synaversioina enpä ois uskonu että tää bändi onnistuu vielä yllättämään. toimi aika vitun hyvin, etenkin kun yrjänän laulu pysytteli sellasessa cohen-mörinä-puhelaulussa.
setti jotenkin näin:
suuri äiti
revontulten repijä
tuulilukko
baikonur
sivu paholaisen päiväkirjasta
pedot
kohta sit jatkuu "talkkarilla"