You are not logged in.
[quote:c2dcbfea9c="Joe Caligula"][quote:c2dcbfea9c="Neuvostoliitto"]Toi on kyllä ihan legendaarinen pätkä. Sääli että jätkä alkoi myöhemmin ohjaamaan Possen kaltaista häpeällistä skeidaa.
Isät ja pojat sekasin. Sweetback ei valitettavasti lämmitä mua niin paljon kun näemmä muita. Top of the heap kandee kattoa..[/quote:c2dcbfea9c]
Eiku siitähän mun pitkin kirjoittaa, että tää suomessa vieraileva poika on ohjannut melekosta höttöä.. No, ammuttua nuolta ei enää saa takaisin [/quote:c2dcbfea9c]
Eikös New Jack City ole kuitenkin ihan hyvä leffa? Pitäisi vilkaista uusiksi. Peebles tulee Turkuun luennoimaan ensi viikolla ja voisi yrittää keksiä jotain kysyttävääkin. Yleensä näissä tilaisuuksissa aina turpa tukossa takarivissä.
[quote:1dcae56439="Neuvostoliitto"][quote:1dcae56439="Joe Caligula"][quote:1dcae56439="Neuvostoliitto"]Toi on kyllä ihan legendaarinen pätkä. Sääli että jätkä alkoi myöhemmin ohjaamaan Possen kaltaista häpeällistä skeidaa.
Isät ja pojat sekasin. Sweetback ei valitettavasti lämmitä mua niin paljon kun näemmä muita. Top of the heap kandee kattoa..[/quote:1dcae56439]
Eiku siitähän mun pitkin kirjoittaa, että tää suomessa vieraileva poika on ohjannut melekosta höttöä.. No, ammuttua nuolta ei enää saa takaisin [/quote:1dcae56439]
Eikös New Jack City ole kuitenkin muistaakseni ihan oikeasti katsottava leffa? Pitäisi vilkaista. Peebles tulee Turkuun luennoimaan ensi viikolla.[/quote:1dcae56439]
Misä? Onk mittää elokuvaa kans?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
New Jack Citylle :peuk::peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
[quote:02a3d0d6ad="hc_jose"][quote:02a3d0d6ad="Neuvostoliitto"][quote:02a3d0d6ad="Joe Caligula"][quote:02a3d0d6ad="Neuvostoliitto"]Toi on kyllä ihan legendaarinen pätkä. Sääli että jätkä alkoi myöhemmin ohjaamaan Possen kaltaista häpeällistä skeidaa.
Isät ja pojat sekasin. Sweetback ei valitettavasti lämmitä mua niin paljon kun näemmä muita. Top of the heap kandee kattoa..[/quote:02a3d0d6ad]
Eiku siitähän mun pitkin kirjoittaa, että tää suomessa vieraileva poika on ohjannut melekosta höttöä.. No, ammuttua nuolta ei enää saa takaisin [/quote:02a3d0d6ad]
Eikös New Jack City ole kuitenkin muistaakseni ihan oikeasti katsottava leffa? Pitäisi vilkaista. Peebles tulee Turkuun luennoimaan ensi viikolla.[/quote:02a3d0d6ad]
Misä? Onk mittää elokuvaa kans?[/quote:02a3d0d6ad]
Kantsii seurata yliopiston kulttuurihistorian laitoksen tiedotuksia. Yritän muistaa laittaa tänne, kunhan jotain tietoa varmistuu.
Eikös New Jack City ole kuitenkin ihan hyvä leffa? Pitäisi vilkaista uusiksi. Peebles tulee Turkuun luennoimaan ensi viikolla ja voisi yrittää keksiä jotain kysyttävääkin. Yleensä näissä tilaisuuksissa aina turpa tukossa takarivissä.
Ainakaan Helsingissä vaivaannuttavaa kyselyosiota ei ollut lainkaan, mutta riippuu varmasti täysin siitä mitä Turun tapahtumaa järjestävä taho päättää.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1ebffeb2aa="Neuvostoliitto"][quote:1ebffeb2aa="Joe Caligula"][quote:1ebffeb2aa="Neuvostoliitto"]Toi on kyllä ihan legendaarinen pätkä. Sääli että jätkä alkoi myöhemmin ohjaamaan Possen kaltaista häpeällistä skeidaa.
Isät ja pojat sekasin. Sweetback ei valitettavasti lämmitä mua niin paljon kun näemmä muita. Top of the heap kandee kattoa..[/quote:1ebffeb2aa]
Eiku siitähän mun pitkin kirjoittaa, että tää suomessa vieraileva poika on ohjannut melekosta höttöä.. No, ammuttua nuolta ei enää saa takaisin [/quote:1ebffeb2aa]
Eikös New Jack City ole kuitenkin ihan hyvä leffa? Pitäisi vilkaista uusiksi. Peebles tulee Turkuun luennoimaan ensi viikolla ja voisi yrittää keksiä jotain kysyttävääkin. Yleensä näissä tilaisuuksissa aina turpa tukossa takarivissä.[/quote:1ebffeb2aa]
Musta oli ok. Tosin "aikalismuistikuva". Hrmis hei - mixsei videoita saatu toimimaan :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hrmis hei - mixsei videoita saatu toimimaan :x
No kun se devari oli pasce
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:613b081c5a="Joe Caligula"]Hrmis hei - mixsei videoita saatu toimimaan :x
No kun se devari oli pasce[/quote:613b081c5a]
Mites toisella kerralla?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Tänään klo 19 Jean Cocteau: La belle et la bête (1946)
Tänään klo 19 Jean Cocteau: La belle et la bête (1946)
TÄÄ ON NIIN HYVÄ LEFFA. MILLOIS OLI VIIMEXSI? MUSTA EI NIIN HIRVEÄN KAUAN AIKAA SITTEN..
****½
[quote:afeb983f85="börjeslandet"]Tänään klo 19 Jean Cocteau: La belle et la bête (1946)
TÄÄ ON NIIN HYVÄ LEFFA. MILLOIS OLI VIIMEXSI? MUSTA EI NIIN HIRVEÄN KAUAN AIKAA SITTEN..
****½[/quote:afeb983f85]
Kahdeksan vuotta sitten Ehkä parempi, ettet käyttäis noita sanoja "hirveän kauan sitten" Orionista puhuttaessa
[quote:9a67b412fe="Joe Caligula"][quote:9a67b412fe="börjeslandet"]Tänään klo 19 Jean Cocteau: La belle et la bête (1946)
****½[/quote:9a67b412fe]
Kahdeksan vuotta sitten Ehkä parempi, ettet käyttäis noita sanoja "hirveän kauan sitten" Orionista puhuttaessa [/quote:9a67b412fe]
Aika vierähtää kun on hauskaa, mutta kyl ihan oikeasti tuntuu että juxsaat näissä
^En juksaa.
Tänään klo 19 Trouble Every Day. Claire Denis'n elokuvan pääosaa näyttelee Vincent Gallo; musiikit on tehnyt Tindersticks
^Suht ok leffa, oli R&A:ssa, JOSKUS
[quote:5ca4150b61="börjeslandet"]Tänään klo 19 Jean Cocteau: La belle et la bête (1946)
****½[/quote:5ca4150b61]
Ei Orionissa, mut ite näin ko. leffan Bio Rexissä keväällä 2007 Helsingin kulttuurikeskuksen ilmaisessa opiskelijasarjassa: http://etax.org.helsinki.fi/keskustelu/ … p?pid=1546
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Huomenna Peter Bogdanovichin The Last Picture Show klo 18.45.
Alkaa se Turun sarjakin sit vihdoin. Ei mikään järin hurrattava kausi oo, mut toisaalta on sellanen "hyvä et edes jotain"-fiilis.
Av-arkiston esityksistä jää tällä kaudella pois kantakortti. Liput maksavat tästä lähin viisi euroa per näytös. Tervetuloa elokuviin!
Media Liv (ent. Domino), näytökset maanantaisin klo 18.00
8.3. Robert Bresson: Pyöreän pöydät ritarit (Lancelot du Lac, Ranska 1974)
15.3. John Huston: Muistot (The Dead, USA/UK 1987)
22.3. Mark Kovalev & Vladimir Polin: Kamppailu avaruudessa (Zvjozdnyi inspektor, NL 1980)
29.3. Georges Franju: Silmät ilman kasvoja (Les yeux sans visage, Ranska
1960; ruotsinkieliset tekstit)Kinopalatsi, näytökset maanantaisin klo 20.30
12.4. Terrence Malick: Veteen piirretty viiva (The Thin Red Line, USA 1998)
19.4. Spike Jonze: Being John Malkovich (USA 1999)
26.4. Joel Coen: The Big Lebowski (USA 1998)
3.5. Pedro Almodóvar: Kaikki äidistäni (Todo sobre mi madre, Espanja 1999)
Tänään Metzgerin Radleyn The Opening Of Misty Beethoven
Alkaa se Turun sarjakin sit vihdoin. Ei mikään järin hurrattava kausi oo, mut toisaalta on sellanen "hyvä et edes jotain"-fiilis.
Juri Nummelin wrote:Av-arkiston esityksistä jää tällä kaudella pois kantakortti. Liput maksavat tästä lähin viisi euroa per näytös. Tervetuloa elokuviin!
22.3. Mark Kovalev & Vladimir Polin: Kamppailu avaruudessa (Zvjozdnyi inspektor, NL 1980)
3.5. Pedro Almodóvar: Kaikki äidistäni (Todo sobre mi madre, Espanja 1999)
Kamppailu avaruudessa kannattaa ainakin katsoa.
bernardblack wrote:Alkaa se Turun sarjakin sit vihdoin. Ei mikään järin hurrattava kausi oo, mut toisaalta on sellanen "hyvä et edes jotain"-fiilis.
Juri Nummelin wrote:Av-arkiston esityksistä jää tällä kaudella pois kantakortti. Liput maksavat tästä lähin viisi euroa per näytös. Tervetuloa elokuviin!
3.5. Pedro Almodóvar: Kaikki äidistäni (Todo sobre mi madre, Espanja 1999)Kamppailu avaruudessa kannattaa ainakin katsoa.
Hehe joo. Huikea! Tuboss!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toki meen kaikki katsomaan.
Tänään Michael Winterbottomin klassikko 24 Hour Party People klo 19.00!
Tänään Michael Winterbottomin klassikko 24 Hour Party People klo 19.00!
Moderni klassikko
Nasta leffa kyllä
Tänään Orionissa klo 21 hellyyttävä, realistinen ja nerokas Nicolas Winding Refnin esikoiselokuva Pusher.
Tänään klo 19 Orionissa esitetään Dardenne-veljesten ensimmäinen Kultaisella palmulla palkittu elokuva (toinen palmu tuli Lapsesta v. 2005)
Huomenna klo 21
"Grimly austere barely begins to describe the atmosphere of dread that seeps through "Fear X" like a toxic mist. The movie's ominous mood is deepened by Brian Eno and J. Peter Schwalm's ambient background score, which haunts the movie with faraway groans and rattles."
http://movies.nytimes.com/2005/01/28/mo … .html?_r=1
^vois mennä kattoo
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^vois mennä kattoo
Ei oo valitettavasti niin neroa kun tekijöistä vopis päätellä, mutta tsekkimisen arvoinen..
Tänään klo 19 Rohmeria: Keräilijätär (La Collectionneuse)
http://en.wikipedia.org/wiki/La_Collectionneuse
Last edited by börjeslandet (12.05.2010 12:09)
Tänään Orionissa klo 19.30 (ei klo 19 kuten ennakkotiedot ja nettisivut väittävät) 90-luvun hienoimpia ranskalaisia elokuvia ja yksi kaikkien aikojen henk.koht. suosikkeja: IRMA VEP (1996). Oliver Assayas, Maggie Cheung, Jean-Pierre Léaud, Sonic Youthin musaa ym.!