You are not logged in.
Joo, tässä ei ole kuitenkaan vijelty hirveästi niitä pinkeitä äänivalleja. Kyllä maistuu.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ensimmäinen kerta kuulosti vähän pettymykseltä, jonka seassa oli pari perkeleen hyvää biisiä.
Toinen kerta menossa ja vielä tuo Reznor-antipatia hankaa vastaan, mutta selkeästi vaivattomampaa tämän kuuntelu on. Ehkä vuoden härkäisin aloitusbiisi levylle?
Mulla [Reznorin] tekemisissä on aina eniten tökkinyt lyriikat ja laulu, joten katsotaan toimisko näin paremmin.
Sanoisin, että riippuu paljon biisistä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mullakin on muuten "Amethyst Rockstar". Rokkibiisit ehkä vähän kökköjä, sanoitukset välillä vähän korniksi menee, mutta jotenkin kuuluu asiaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:ee2d65dc7f="Jean-Babtiste"]Mullakin on muuten "Amethyst Rockstar".
sanoitukset välillä vähän korniksi menee[/quote:ee2d65dc7f]
Mitä jäbä sekoilee?
[quote:3803c9e680="harry-irene"][quote:3803c9e680="Jean-Babtiste"]Mullakin on muuten "Amethyst Rockstar".
sanoitukset välillä vähän korniksi menee[/quote:3803c9e680]
Mitä jäbä sekoilee? [/quote:3803c9e680]No kyllä ne välillä on vähän tekotaiteellisia.
hyvältähän toi uus kuulostaa
ja hyvin toimii tuotanto. eiks reznor oo hautaamassa NINiä? (poijärvelle sukua?) herraa odottaa varmaan kiireinen tuottajaura sitten..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ehkä molemmat Ninnit joutuvat Guantanamoon rajaepäselvyyksien vuoksi... Oikeastaan vain yksi biisi tuolla levyllä menee kiusallisen lähellä NINiä.
Lyriikoista... Saulin ulosanti on jotenkin niin luonteva osa jatkumoa, johon kuuluvat 60-luvun Amiri Barakat, 70-luvun Gil-Scott Heronit, 90-luvun poetry slam-kulttuuri, että mun on vaikea nähdä sitä tekotaiteellisena. Mies tulee hiukan histrionisesta perinteestä...
Ja mun mielestä, tarkkaan kuunneltuna, miehellä on paljon vähemmän sellaista tyhjänjauhantaa kuin esimerkiksi Lee Ranaldon sooloteksteissä, joissa usein ilmentyvät monet Beateihin nojaamisen huonoista puolista...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:e00ae86102="Ylitarkastaja Tolonen"]
Lyriikoista... Saulin ulosanti on jotenkin niin luonteva osa jatkumoa, johon kuuluvat 60-luvun Amiri Barakat, 70-luvun Gil-Scott Heronit, 90-luvun poetry slam-kulttuuri, että mun on vaikea nähdä sitä tekotaiteellisena. Mies tulee hiukan histrionisesta perinteestä...
Ja mun mielestä, tarkkaan kuunneltuna, miehellä on paljon vähemmän sellaista tyhjänjauhantaa kuin esimerkiksi Lee Ranaldon sooloteksteissä, joissa usein ilmentyvät monet Beateihin nojaamisen huonoista puolista...[/quote:e00ae86102]Todennäköisesti näin. Eikä tuo "tekotaiteellisuus" oo mua edes haitannut. Se on ollu just jees.
Eipä tullu taaskaan tomivaa kokonaisuutta Saulilta. Toisaalta seassa muutama hyväkin biisi, joka on enemmän kuin Trentin takia uskalsin odottaa. Minimalistisemmat biisit, joissa ei käytetä ihan koko temppuarsenaalia, toimii oikeestaan erittäin hyvin, esimerkkeinä Black History Month ja Scared Money. Loppua kohti lisääntyvä ärränbeelauleskelu ja toi Reznorin signature-särönylkytys taas tökkii pahasti.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Sunday Bloody Sunday -musavideo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://new.music.yahoo.com/videos/--54850975 uusi musiikkivideo
vittu
Ei se mitään. Spämmimäärä kasvaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei se mitään. Spämmimäärä kasvaa
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kaipa toi Tavastian keikka tulee ainakin tsekattua.
Jos olisi Turussa kämppä kesällä, niin menisin katsomaan.
Mutta periaatteessa kaksikin kertaa Saulia livenä riittää mulle...
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Saul Niiniistö: Hiphop-runoutta länsimaiden perikadosta jo vuodesta 2008.
Harkitsen kaikkien kolmen keikan näkemistä. Pimppini on erittäin märkä tällä hetkellä.
[quote:8f830771b1="hc_jose"]Jos olisi Turussa kämppä kesällä, niin menisin katsomaan.
Mutta periaatteessa kaksikin kertaa Saulia livenä riittää mulle...[/quote:8f830771b1]
Olet nähnyt yhteensä korkeintaan 1/4 Saulin keikkaa.
VITUN DATAROCK KUOLE
Datarock oli tosiaan ihan perseestä silloin aikoinaan.
Olkoot suhdanteet mitä on, väliin jää.
Mites toi koneosasto tällä reissulla? Kidtronik taas messis?
Enpä tiedä. Ei ole tullut hirveästi otettua selvää tuosta. Toivottavasti tällä kertaa ei tule tylsiä Niggy Tardust-biisejä ja niiden tilalla paljon slamia. Turhia toivoja elätellen jne.
Mites toi koneosasto tällä reissulla? Kidtronik taas messis?
Ainakin Glasgowssa touko-kesäkuun taitteessa oli ollut Kidtronikin lisäksi myös kosketinsoittaja ja kitaristi. Jossain oli ollut pelkkä Kidtronikkikin
Käsittääkseni pääpaino valitettavasti on Tardustin materiaalissa, mutta odotan innolla kyllä sitäkin.
Tarkoitus on näillä näkymin käydä katsomassa Tampereen ja Helsingin konsertit.
[quote:8d4dd4b918="harry-irene"]Mites toi koneosasto tällä reissulla? Kidtronik taas messis?
Ainakin Glasgowssa touko-kesäkuun taitteessa oli ollut Kidtronikin lisäksi myös kosketinsoittaja ja kitaristi. Jossain oli ollut pelkkä Kidtronikkikin
Käsittääkseni pääpaino valitettavasti on Tardustin materiaalissa, mutta odotan innolla kyllä sitäkin.
Tarkoitus on näillä näkymin käydä katsomassa Tampereen ja Helsingin konsertit.[/quote:8d4dd4b918]
Millä oot menossa Tampereen keikalle? Mun pitäis käydä Tampereella noin muutenkin ja jos oot esim. autolla, niin oon aika pieni ja mahdun vaikka hanskalokeroon
Ilimanen Saul Williams Mixtape:
Nyt alkaa olla jonkinlainen KIIMA