You are not logged in.
[quote:ac726d00fe="forssto"][quote:ac726d00fe="looramerri"][quote:ac726d00fe="forssto"][quote:ac726d00fe="looramerri"]INDIESUOSIKKI DEERHOOF ENSIVISIITILLE SUOMEEN
Konsertti: 10.7.2007 Helsinki, Redrum
ONX TÄÄ ?[/quote:ac726d00fe]
Ei, vaan
Mutta mikä on REDRUM!?[/quote:ac726d00fe]
Entinen Uniq mun tietääkseni.[/quote:ac726d00fe]
Mutta mikä on UNIQ?![/quote:ac726d00fe]
Yliopistonkadulla, Mempparia vastapäätä, La Bodega -raflakin on siinä. Eiku Alko. Tiimari. Joku. ENTIÄ! Ja voi olla et se on ihan eri paikka. En tiä mistä oon saanu päähäni. Noni.
MURDER
Varikset komentavat
[quote:15c017a79f="looramerri"][quote:15c017a79f="forssto"][quote:15c017a79f="looramerri"][quote:15c017a79f="forssto"][quote:15c017a79f="looramerri"]INDIESUOSIKKI DEERHOOF ENSIVISIITILLE SUOMEEN
Konsertti: 10.7.2007 Helsinki, Redrum
ONX TÄÄ ?[/quote:15c017a79f]
Ei, vaan
Mutta mikä on REDRUM!?[/quote:15c017a79f]
Entinen Uniq mun tietääkseni.[/quote:15c017a79f]
Mutta mikä on UNIQ?![/quote:15c017a79f]
Yliopistonkadulla, Mempparia vastapäätä, La Bodega -raflakin on siinä. Eiku Alko. Tiimari. Joku. ENTIÄ! Ja voi olla et se on ihan eri paikka. En tiä mistä oon saanu päähäni. Noni.[/quote:15c017a79f]
Joo siis juurikin se. Kävin joskus siellä katsomassa silloista Black Chaplinia. Oli ns. "eksynyt" olo siinä mestassa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
PARASTA IKINÄ!!!!!!!!!!!!!
mistä saa lippui ja koska, meen makuupussin kanssa jonottaan
[quote:974b56e160="psykokarkki"]PARASTA IKINÄ!!!!!!!!!!!!!
mistä saa lippui ja koska, meen makuupussin kanssa jonottaan
[/quote:974b56e160]
Halvalla lähtee, ilmeisesti hetimiten:
Liput iltaan maksavat 12EUR ja
ennakkolippuja konserttiin myy Tiketti.
Tää Kal täytyy varmaan käydä sunnuntaian tsekkaamas: www.kulttuuri.hel.fi/savoy/ohjelma/kal_fi.html
Mut osaaks joku sanoo, onkse muka oikeesti "Balkanin romanimusiikin kuuminta kärkeä" vai pelkkää promopuhetta?
[quote:05bb53615d="looramerri"]Halvalla lähtee, ilmeisesti hetimiten:
Liput iltaan maksavat 12EUR ja
ennakkolippuja konserttiin myy Tiketti.[/quote:05bb53615d]
AANAAAAAAAAAAAAAAMAMAMAMAMAMWE¤QR!"¤%¤!"%RQTYSBH
Deerhooof!
Käyks joku ostaa mulle lipun ny heti?! Laitan rasaa tilille tai maksan muuten...
[quote:277c3df680="harry-irene"]Tää Kal täytyy varmaan käydä sunnuntaian tsekkaamas: www.kulttuuri.hel.fi/savoy/ohjelma/kal_fi.html
Mut osaaks joku sanoo, onkse muka oikeesti "Balkanin romanimusiikin kuuminta kärkeä" vai pelkkää promopuhetta?[/quote:277c3df680]
En tiedä onko oikeesti kuuminta hottia vai ei mut vois kyl tonne jokatapauksessa.
[quote:9e0521ded0="forssto"][quote:9e0521ded0="leposi"]AANAAAAAAAAAAAAAAMAMAMAMAMAMWE¤QR!"¤%¤!"%RQTYSBH
Deerhooof![/quote:9e0521ded0]
Joo, aika pitkälti smaaaaaaaaaaa! [/quote:9e0521ded0]
Hakekaa mulle lippu! Koska ne on myynnissä? Ihana paluu Helsinkiin, kun heti tällästä
Miksei Suomes oo Burger Kingiä et vois taas olla Deerhoofin kanssa Burger Kingin jonossa.
ooh
This must be what jail / I will scratch
mutta vastapainoksi erase errata perui keikkansa.
mutta vastapainoksi erase errata perui keikkansa.
hehe. mut ne on nykään ainaski tuon uuden levyn perusteella tosi tylsii, mut kai ne keikalla olis ollu ihan jees.
LIPUT ON JO MYYNNISSÄ
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:8901c26c98="psykokarkki"]mutta vastapainoksi erase errata perui keikkansa.
hehe. mut ne on nykään ainaski tuon uuden levyn perusteella tosi tylsii, mut kai ne keikalla olis ollu ihan jees.[/quote:8901c26c98]
hehe. joo, ei noi erase erratat oikeen meinaa pitää keikkojaan. hajoaakohan ne nyt oikeesti? reilu vuos sitten olivat tulossa, mut sit päättivät hajota ja sit päättivät ettei hajotakaan ja aattelivat tulla viime keväänä mut sit tulivatki syksyllä ja olivat et ihq ollaan parhait kamui sittenki eikä erota enää koskaan.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
LIPUT ON JO MYYNNISSÄ
Tiketin sivuilla ei ollu mitään. Käyks joku hakee?! Fobba?!?
[quote:e605a7e14a="börjeslandet"]LIPUT ON JO MYYNNISSÄ
Tiketin sivuilla ei ollu mitään. Käyks joku hakee?! Fobba?!?[/quote:e605a7e14a]
On siellä. Varasin just. Kirjota hakukenttään deerhoof.
[quote:6745c2d0bb="börjeslandet"]LIPUT ON JO MYYNNISSÄ
VOIS KAI OSTAA SITTE! [/quote:6745c2d0bb]
[quote:2c10749e21="leposi"][quote:2c10749e21="börjeslandet"]LIPUT ON JO MYYNNISSÄ
Tiketin sivuilla ei ollu mitään. Käyks joku hakee?! Fobba?!?[/quote:2c10749e21]
On siellä. Varasin just. Kirjota hakukenttään deerhoof.[/quote:2c10749e21]
Äskö ei ollu ku kokeilin
Teille Der Hüüfille ja voskaa ostaa sitte!
wwwweeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:946a3df426="harry-irene"]Tää Kal täytyy varmaan käydä sunnuntaian tsekkaamas: www.kulttuuri.hel.fi/savoy/ohjelma/kal_fi.html
Mut osaaks joku sanoo, onkse muka oikeesti "Balkanin romanimusiikin kuuminta kärkeä" vai pelkkää promopuhetta?[/quote:946a3df426]
tääl jotain ääninäytettä: http://www.asphalt-tango.de/records/kal/artist.html
eli vähän juustoisempaa laitaa balkanmakkarasta, luulen. no, sama se, kyllä mulle maistuu. pitää harkita jos tää flunsaa alkaa taittumaan siihen mennessä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:928aaf4ace="risto_m"]Teille Der Hüüfille ja voskaa ostaa sitte!
wwwweeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!1111[/quote:928aaf4ace]
Race you to Noisen livejutut-topikkiin!
1
.
.
2
.
.
3
.
.
NYT!!!
Sent from my iPhone 16
[quote:05f543679d="Tomsk"]Race you to Noisen livejutut-topikkiin!
1
.
.
2
.
.
3
.
.
NYT!!! Arrow
[/quote:05f543679d]
Oon. Niin. Hidas.
Oonko joku kuvaaja nyt sitten mjataaaaaaaaaah?
Niin ja oisko tosiaan haastiksen paikka mitä mitä mitä?!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Huomasin että ollaan muuten ihan kaksin täällä föörumilla just nyt.
improvhelsinki
9th session - Sunday 6th May
from klo. 19:30 @ The Barracks, Kasarmikatu 36
performers:
Squymph? (FIN)
Visa Tapani / Jukka Uljas (FIN/FIN)
Tulasi (FIN/FIN)
Redrum on Pikku-Tonin ja niiden uusi paikka. Myivät Rose Gardenin pois jollekin Salolaisille urpoille, jotka maalasivat koko paikan heti valkoiseksi... Vetää kai viitisensataa.
Redrumiin tulee ilmeisesti aivan käsittämättömän hyvä äänijärjestelmä. Joku brittifirma duunaa.
Uniq oli aika hirveä paikka. Koetettiin pitää siellä Bundoloa kun Mocambo muuttui Sohoksi ja sedulaksi. Ei oikein toiminut. Liikaa kromia ja peiliä ja se vitun ice bar.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan