You are not logged in.
[quote:8636904778="looramerri"]Ette ole.
Aiku niin ei muuten ollakaan![/quote:8636904778]
NIIIIIIIIIIIIIII! Yrität täällä naruttaa ihmisiä minkä kerkeät. Onneksi sulla on tänmöne vartija megessä. Riku ei ikuna uskaltais kävellä ees lähelle Tavastian lavaa.
NIIIIIIIIIIIIIII! Yrität täällä naruttaa ihmisiä minkä kerkeät. Onneksi sulla on tänmöne vartija megessä. Riku ei ikuna uskaltais kävellä ees lähelle Tavastian lavaa.
Höpönassu.
Tero saatana, s'olet gay!
forssto muisteli varmaan hipon tavastian keikkaa.
Mitäköhän kaikkea toi forssto on teille syöttänyt? Väittääkö se esim, että se on soittanut ulkomailla? Voi voi voi.
Sviddu mä oonkin soittanut Tavastialla. Vaikka pelotti.
unohin mitä piti kirjottaa
Mikä siinä pelotti? Keikkamesta muiden joukossa, keskimääräistä paremmalla monitoroinnilla vaan.
En muuten muista, olin silloin niin pieni. Ehkä just siksi. Tai sitten johtui siitä, että vielä kuvittelin bändimme voivan menestyä huolimatta siitä, että laulaja oli ihan karsea eikä kukaan oikein osannut soittaa. Kun myöhemmin tajusin, että vaaraa ei ole, nautin keikalla soittamisesta paljon enemmän. Sama muuten nykyään.
Ei vaan, oikeasti johtui lähinnä siitä, että oltiin just tehty kokopitkä levy Megamanialle ja piti yrittää vakuuttaa paitsi Atte Blom ja Pekka Aarnio, myös läjä muita alan silmäätekeviä ja Röyhkän tapaisia rockmuusikoita, jotka oli kutsuttu paikalle. Enkä osannut silloinkaan pahemmin soittaa soitintani.
Mites Upsetter ja Forrsto? Kertokaa kaikki!
feggy = Jonna Tervomaa
feggy = Jonna Tervomaa
HAHA!
Mites Upsetter ja Forrsto? Kertokaa kaikki!
Mitä pitää kertoa? Oon soittanu Tavastialla kai jonkun kymmenisen kertaa ainakin kolmen eri bändin kanssa + kerran eläinpuvussa, mutta jälkimmäistä en oikeesti. Aina ollut kivaa, silloinkin kun ei oikeastaan. En osaa suhtautua siihen mitenkään poikkeavasti, mutta mä en olekaan kasvanut aikana, jolloin Tavastia olisi joku myyttinen rokkipyhättö, vaan klubi siinä missä muutkin. Lepakossa oli jänskempi soittaa.
Mä olen tainnut soittaa tusinan kertaa muutaman bändin kanssa. En ole jaksanut hermoilla.
Pienenä soitin Jenkeissä, niin siellä tuli tuo puoli hoidettua.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pienenä soitin Jenkeissä.
Oon myös soitellut jenkeissä, mutta siellä ei hermostuttanut, vaan lähinnä vitutti miten perseestä keikkakulttuuri on verrattuna eurooppalaiseen vastaavaan.
Mua lähinnä hermostutti kun oli pieni... Ei ne paikat kummoisia olleet... 20-vuotiaana olisin hermoillut missä vaan.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:c7e8cb4578="Feggy"]Mites Upsetter ja Forrsto? Kertokaa kaikki!
Mitä pitää kertoa? Oon soittanu Tavastialla kai jonkun kymmenisen kertaa ainakin kolmen eri bändin kanssa + kerran eläinpuvussa, mutta jälkimmäistä en oikeesti. Aina ollut kivaa, silloinkin kun ei oikeastaan. En osaa suhtautua siihen mitenkään poikkeavasti, mutta mä en olekaan kasvanut aikana, jolloin Tavastia olisi joku myyttinen rokkipyhättö, vaan klubi siinä missä muutkin. Lepakossa oli jänskempi soittaa.[/quote:c7e8cb4578]
Joo, no siihen aikaan Tavastia oli unelmien täyttymys ja uran huippu. Tai ainakin tuona nimenomaisena iltana oli, koska oltiin illan ainoa esiintyjä. Lepakossa kyllä soitin varmaan kymmenen kertaa ja siellä oli lähinnä jännityksen aihe se tuleeko kamaa lavalle ja tuleeko bandidosit käymään.
Joo, no siihen aikaan Tavastia oli unelmien täyttymys ja uran huippu.
kalle päätalolla nämä.
Laineen Kasperin Seis.-albumi julkaistaan maanantaina 5.3. Kuudennella Linjalla. Ovet auki kello 21.00.
Laineen Kasperi
Asa
Kaucas
Davo
Jontti ja Shaka
Julma Henri ja Syrjäytyneet
Nettisivut auki, tsekkaa: www.ahkyrecords.com
[quote:071ec50c24="Feggy"]Mites Upsetter ja Forrsto? Kertokaa kaikki!
Mitä pitää kertoa? Oon soittanu Tavastialla kai jonkun kymmenisen kertaa ainakin kolmen eri bändin kanssa + kerran eläinpuvussa, mutta jälkimmäistä en oikeesti. Aina ollut kivaa, silloinkin kun ei oikeastaan. En osaa suhtautua siihen mitenkään poikkeavasti, mutta mä en olekaan kasvanut aikana, jolloin Tavastia olisi joku myyttinen rokkipyhättö, vaan klubi siinä missä muutkin. Lepakossa oli jänskempi soittaa.[/quote:071ec50c24]
Mä oon soittanu Tavastialla kolmen eri ex-bändin (Lumiraja, Weepikes, Insult) kanssa, yhteensä ehkä 7 kertaa... Eka kerta oli rockin mm-kisojen karsinnassa jo vuonna 1987 (jestas!), ja vika kerta viime vuonna. Perkeles, Can Can Headsin kanssa pitää päästä myös Tavastialle! No, se ei taida tapahtua ihan heti, vaikka keikoista onkin ollut taas pitkästä aikaa jopa puhetta...
11.6. The Drones Kuudennella linjalla
11.6. The Drones Kuudennella linjalla
Ei ne kyllä kovin kummosia olleet kun barcelonassa näin viime kesänä, mutta ehkä uuden levynkin myötä jaksaisi taas kinnostaa. Ehkä ne ei vaan ole hyvä festaribändi...
Mä oon soittanu Tavastialla kuussataanelkyt kertaa ja oon ihan vitun CHOOL.
Tavastia on nimetty mun mukaan. Repikää siitä kuuliutta.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:c386e3f2b7="arttu"]Pienenä soitin Jenkeissä.
Oon myös soitellut jenkeissä, mutta siellä ei hermostuttanut, vaan lähinnä vitutti miten perseestä keikkakulttuuri on verrattuna eurooppalaiseen vastaavaan. [/quote:c386e3f2b7]
Tekninen kalusto häviää mille tahansa pizzerialle Varkaudessa ja baarihenkiläkunta on usein niin niheätä että saavat minkä tahansa pohjanmaalaisen S-Ryhmän yökerhon tuntumaan Xanadulta.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
tänään Wäiski:
Anssi 8000
Black Peider
Digitaalimiehet
You & Me
6
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Näin Digitaalimiehet lavvantaina, en arvostanu.
Näin Digitaalimiehet lavvantaina, en arvostanu.
Ai, vaikka katu-uskottavuuspisteet oli kohdallaan?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:8f436ae278="looramerri"]Näin Digitaalimiehet lavvantaina, en arvostanu.
Ai, vaikka katu-uskottavuuspisteet oli kohdallaan?[/quote:8f436ae278]
No mun mielestä ne oli kaikkea muuta kuin kohdallaan. Mulla on selittämätön ja perustelematon antipatia Villepiristä kohtaan. Se on melkein yhtä paha kuin Tuomastoivonen.