You are not logged in.
[quote:ec73e7419a="Tomsk"][quote:ec73e7419a="Pistooli-pepe"][quote:ec73e7419a="psykokarkki"]http://www.haamu.com/lallallal/festival/
JESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111[/quote:ec73e7419a]
No, ainakin on lafkansa näköiset festarit.
[/quote:ec73e7419a]
Ketä siellä on? Yritin lukea ohjelmistoa mutta rupesi sattumaan silmiin.[/quote:ec73e7419a]
Very-stunning-party coming up this May!
Date: May 3rd - 4th 2007
Tickets: 7e / evening
Thursday 3rd:
The Ray Pacino Ensemble (Swe)
Snake of Life
Reijo Pami
Kheta Hotem incl. Keijo
Maniacs Dream
Place: Semifinal, Urho Kekkosenkatu 6, Helsinki
Starting at 21.00
Friday 4th:
The Skaters (USA)
Master Qsh
Psilocybe Soundsystem (ex-Maryfist)
Kemialliset ystävät
Kukkiva poliisi
Place: ?, Helsinki
Changes are possible. More updates coming soon.
Ootko paksukin kaveri?
[quote:5f83903710="Ulvis"]Ootko paksukin kaveri?
[/quote:5f83903710]
Ha ha ha. Tänään Kuudes linja: Limonadi Elohopea... Taidan menn katsomaan lämppäriä, eli Digitaalimiehiä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Taidan mennä katsomaan Sami Kukkaa.
Sent from my iPhone 16
Ha ha ha. Tänään Kuudes linja: Limonadi Elohopea...
Häh eiks ne hajonneet jo, eli onkos tämä vaan kokoelman puffausta?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:360e6c6f2e="arttu"]Ha ha ha. Tänään Kuudes linja: Limonadi Elohopea...
Häh eiks ne hajonneet jo, eli onkos tämä vaan kokoelman puffausta?[/quote:360e6c6f2e]
Just sitä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Taidan mennä katsomaan Sami Kukkaa.
Hah, nyt vasta tajusin ton muunnoksen...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onks tää jo ihan wanha? Tonne jälkimmäiseen ainakin suuntaan.
Ravintola Belly
www.belly.fi
Uudenmaankatu 16-18
Tulevat tapahtumat
La 21.4.
klo 20-04
Fujiya & Miyagi (UK), I Was A Teenage Satan Worshipper 18
La 19.5.
klo 20-04
Erase Errata (USA), Echo Is Your Love 13
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:9153c58e01="Moronica"]Onks tää jo ihan wanha? Tonne jälkimmäiseen ainakin suuntaan.
Erase Errata (USA), Echo Is Your Love 13 [/quote:9153c58e01]
Njoo, vissiin sama.
Tero saatana, s'olet gay!
9.3. Tavastia: Giant Robot ja Fat Beat Sound System
Mä menen tonne!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:e3be5ff2f4="arttu"]9.3. Tavastia: Giant Robot ja Fat Beat Sound System
Mä menen tonne![/quote:e3be5ff2f4]
oh memories. muistan vielä ajan kun robotin keikoilla oikeasti jännättiin osuuko kaikki bändiläiset sinne samaan aikaan...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tulipa bongattua juuri (nytin menokoneesta of all places) että
hillitön "fusion grindcore duo" cause for effect on julkkarikeikalla
hesarin night life rockissa. eli siinä kallion urheilutalon kellarissa.
"album release party, new music videos, pre-listening session and two
livesets." kertoo kotisivut.
nytin mukaan ilmainen pääsy (narikka muistaakseni on) ja ysiltä aukee
ovet.
^ joo, onhan se "hillitön" - mutku ongelma on sama ku esim sabotilla: vartin ajan kiihottaa, sit "biisi"materiaali käy aika puuduttavaksi.
^ joo, onhan se "hillitön" - mutku ongelma on sama ku esim sabotilla: vartin ajan kiihottaa, sit "biisi"materiaali käy aika puuduttavaksi.
Sama, mutta 2 biisiä, eli n. puolitoista minuuttia on minun aikani.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:25728fdd9c="silvawhale"]tulipa bongattua juuri (nytin menokoneesta of all places) että
hillitön "fusion grindcore duo" cause for effect on julkkarikeikalla
hesarin night life rockissa. eli siinä kallion urheilutalon kellarissa.
"album release party, new music videos, pre-listening session and two
livesets." kertoo kotisivut.
nytin mukaan ilmainen pääsy (narikka muistaakseni on) ja ysiltä aukee
ovet.[/quote:25728fdd9c]
Mitäh! Etkö lukenut ketjua alusta loppuun! Tästä oli maininta jo sivulla 33! Minä menen kyllä. Ja tietysti ajoissa kärkkymään ilmaista bisseä.
Sent from my iPhone 16
[quote:772cd3140d="harry-irene"]^ joo, onhan se "hillitön" - mutku ongelma on sama ku esim sabotilla: vartin ajan kiihottaa, sit "biisi"materiaali käy aika puuduttavaksi.
Sama, mutta 2 biisiä, eli n. puolitoista minuuttia on minun aikani.[/quote:772cd3140d]
Amatöörit! Pakko myöntää, että harvemmin tulee laitettua CFE:tä soimaan kotosalla, mutta livenä jaksaa kyllä sen vartin helposti. Mun mielestä kyllä biisimateriaalikin on kehittynyt tasaiseen tahtiin. Uuden levyn näytekappaleet kuulostavat aivan hiton hyviltä.
Sent from my iPhone 16
[quote:9bf200aba9="harry-irene"]^ joo, onhan se "hillitön" - mutku ongelma on sama ku esim sabotilla: vartin ajan kiihottaa, sit "biisi"materiaali käy aika puuduttavaksi.
Samat sanat, ja tämä koskee tosiaan kumpaakin duoa.[/quote:9bf200aba9]
Samaaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oranssilla oli aika hyvät tykitykset. Hitto Sur-rur kuulosti hyvältä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Vittu kun oli töitä ja huomenaamula klo 0630 lähtö Pietariin keikalle
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuolla olis voinu "skeneillä". Olis voinu tavata Fopankin! Mut sekään ei ollu siellä.
[quote:17365258b0="juustop"]
[/quote:17365258b0]
tää
on
siellä
tänään !
[quote:2917b14d64="forssto"][quote:2917b14d64="harry-irene"]^ joo, onhan se "hillitön" - mutku ongelma on sama ku esim sabotilla: vartin ajan kiihottaa, sit "biisi"materiaali käy aika puuduttavaksi.
Sama, mutta 2 biisiä, eli n. puolitoista minuuttia on minun aikani.[/quote:2917b14d64]
Amatöörit! Pakko myöntää, että harvemmin tulee laitettua CFE:tä soimaan kotosalla, mutta livenä jaksaa kyllä sen vartin helposti. Mun mielestä kyllä biisimateriaalikin on kehittynyt tasaiseen tahtiin. Uuden levyn näytekappaleet kuulostavat aivan hiton hyviltä.[/quote:2917b14d64]
no itse oon kokenut vain livenä ja silloin kyllä huvitti ihan koko setin ajan...
empä eilen jaksanut sitten orionissa nautitun easy riderin jälkeen liikkua enää muuta kuin nukkumaan.
[quote:eaaa90d770="Tomsk"][quote:eaaa90d770="forssto"][quote:eaaa90d770="harry-irene"]^ joo, onhan se "hillitön" - mutku ongelma on sama ku esim sabotilla: vartin ajan kiihottaa, sit "biisi"materiaali käy aika puuduttavaksi.
Sama, mutta 2 biisiä, eli n. puolitoista minuuttia on minun aikani.[/quote:eaaa90d770]
Amatöörit! Pakko myöntää, että harvemmin tulee laitettua CFE:tä soimaan kotosalla, mutta livenä jaksaa kyllä sen vartin helposti. Mun mielestä kyllä biisimateriaalikin on kehittynyt tasaiseen tahtiin. Uuden levyn näytekappaleet kuulostavat aivan hiton hyviltä.[/quote:eaaa90d770]
no itse oon kokenut vain livenä ja silloin kyllä huvitti ihan koko setin ajan...
empä eilen jaksanut sitten orionissa nautitun easy riderin jälkeen liikkua enää muuta kuin nukkumaan.[/quote:eaaa90d770]
Perjantaina sai kyllä koko rahalla Cause For Effectiä. Kolme musavideota, uusi levy kokonaisuudessa sekä kaksi livesettiä. Ja ilmaisen bissenkin ehdin nappaamaan! Uusi levy kuulosti kyllä noin kaljanjuonnin ja seurustelun ohella kuultuna parhaimmalta matskulta tähän asti.
Sent from my iPhone 16
[quote:fd9bfa2d1f="Moronica"]La 21.4.
klo 20-04
Fujiya & Miyagi (UK), I Was A Teenage Satan Worshipper 18
La 19.5.
klo 20-04
Erase Errata (USA), Echo Is Your Love 13 [/quote:fd9bfa2d1f]
joo tonne jälkimmäiseen pitää varmaan mennä, mut mikä tää ensinmainittu, miksi noin kallis? älkää pistäkö maispeissilinqqei vaan kertokaa omin sanoin mikä toi F&M on? epoäilen kyllä jo etukäteen ettei kiinnosta edes vähää alusta...
niin ja olix kukaa vadelman pizzaparteilla, raportteja pliiz!
joo tonne jälkimmäiseen pitää varmaan mennä, mut mikä tää ensinmainittu, miksi noin kallis? älkää pistäkö maispeissilinqqei vaan kertokaa omin sanoin mikä toi F&M on? epoäilen kyllä jo etukäteen ettei kiinnosta edes vähää alusta...
Emmä osaa kertoo siitä oikein mitään. Parilla ekalla kuuntelulla oli ihan ok, mut jotenkin tuntuu, että on aika hisseilyä se koko uusin levy. Ei kiinnosta enää kuunnella. HUIG varmaan osaa selittää millasta musaa on...
[quote:c1afce66e7="psykokarkki"]joo tonne jälkimmäiseen pitää varmaan mennä, mut mikä tää ensinmainittu, miksi noin kallis? älkää pistäkö maispeissilinqqei vaan kertokaa omin sanoin mikä toi F&M on? epoäilen kyllä jo etukäteen ettei kiinnosta edes vähää alusta...
Emmä osaa kertoo siitä oikein mitään. Parilla ekalla kuuntelulla oli ihan ok, mut jotenkin tuntuu, että on aika hisseilyä se koko uusin levy. Ei kiinnosta enää kuunnella. HUIG varmaan osaa selittää millasta musaa on...[/quote:c1afce66e7]
Hyvii ne on joo http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1167 mut näköjään myös hintavia...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!