You are not logged in.
[quote:31f076d0c1="hiirimattona"]LIARS
July Fri 04 Finland, Helsinki Tavastia[/quote:31f076d0c1]
Nyt alan jo kiroamaan kun kesän olen pois :?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
en oo koskaan kuullu ainuttakaan piisiä liarsilta, mutta otsikko oli muistaakseni ei-popimmassa? et siinä tapauksessa vopis kiinnostaa vähe alusta enpä kuule tiijä
tajusin muuten tänään että mölykylässä-festareiden lauantaina on kans euroviisujen loppukilpailu et enpä kuule vielä tiijjjjjjä kumman valitsen, vaikeeta on
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:fd034b77ad="forssto"]sellainen fiilis, että pitäis löytää joku sellainen portti siihen hommaan, mutta toistaiseksi en sisältäni porttoa ole löytänyt
Ehkä livenä sitten... [/quote:fd034b77ad]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:269b9a5266="forssto"][quote:269b9a5266="harry-irene"]Noni! Justin Casehan on ihqu.
Vielä ku näkis aikatauluja tai ees soittojärjestystä, nii tietäis ehtiskö käyttää jo maksetun saunavuoron hyödykseen..[/quote:269b9a5266]
Soittojärkkä on tää:
(joku trubaduuri)
Spoiled Betty
EIYL
Justin Case[/quote:269b9a5266]Spoiled Betty ois ollu kiva nähä kans, mut ei ny sitten päässy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:dcd2231157="Bricolage"][quote:dcd2231157="hiirimattona"]LIARS
July Fri 04 Finland, Helsinki Tavastia[/quote:dcd2231157]
Nyt alan jo kiroamaan kun kesän olen pois :?[/quote:dcd2231157]
ANAAM!
KUPPI NURIN!
JNE!
Nää oli helvetin hyviä livenä Dublinissa, tuli olo kuin olis ollut Butthole Surfersin keikalla mut ei kuitenkaan mitään sinne päinkään. Parasta!
Spoiled Betty ois ollu kiva nähä kans, mut ei ny sitten päässy
Tohon olis uusi mahis 28.5. Lepakkomiehessä, soittelemassa Spoiled Betty ja Freecity Mulkvists. Liput 3e+narikka.
organizing the boy scouts for murder is wrong
WHY?...
TÄNÄÄN!!! TONIGHT!!!
Liput 15 EUR
Ennakot Tiketistä
Ponytail klo. 22.00
WHY? klo.23.00
who?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
mihin aikaan doors?
blondi(e) tuli taloon eiq suomeen, kultsa 10.7.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:104e29f89b="TWISTED BITCH"]mihin aikaan doors?
blondi(e) tuli taloon eiq suomeen, kultsa 10.7.[/quote:104e29f89b]
Oho. Toi olis aika kova. Mutta! Ei varmaan oo rahaa ja Kultsa paikkana ei oikein innosta lähtemään. Tätä pitäis saada jorata ihan tuhannesti eikä kököttää jossain penkillä. Eiku oha tuolla joku seisomoki... Kai. Niin ja onpas samana päivänä ku Björk. Nerokasta! Yleisöä riittänee. Miksei lämppäriksi?
[quote:f32f8b32b3="leposi"][quote:f32f8b32b3="TWISTED BITCH"]mihin aikaan doors?
blondi(e) tuli taloon eiq suomeen, kultsa 10.7.[/quote:f32f8b32b3]
Oho. Toi olis aika kova. Mutta! Ei varmaan oo rahaa ja Kultsa paikkana ei oikein innosta lähtemään. Tätä pitäis saada jorata ihan tuhannesti eikä kököttää jossain penkillä. Eiku oha tuolla joku seisomoki... Kai. Niin ja onpas samana päivänä ku Björk. Nerokasta! Yleisöä riittänee. Miksei lämppäriksi?[/quote:f32f8b32b3]
Jpp, mikäs vitun järki tässä nyt on?
en ole kolmekybänen emoboy
siitä vaan valkkaamaan kahden luuskan väliltä? löytyiskö amy whitehouse vielä jonnekkin räkälään sammumaan?
Jumalauta! Meän 62-vuotiasta Debiähän ei muuten haukuta luuskaksi!
Kun näin ensi kerran Debin pikku väri-tv:ssäni,
kaikki pimeni näin M.I.A. vain seinän eessäni,
kaksi viikko lol tuijotettuani seinää
mutsi tuli hehe kysy: "jätkä poltatsä hehe heinää?"
Vastasin rehellisesti että en,
mutta mutsi väittiä korento tiukkana onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku että barney valehtelen,
sanoin: Debi pistää punttiin vibaa,mutsi sanoi:
"Selvä pyy,mies vetää libaa"
Visage olle vähe paras!
Ryhmän kanssa keskusteltiin tässsä juuri Debistä,
minun mielestäni se
on wu tang kovin,kovin epistä
että hehe aina kun onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku luulen että enpä kuule tiijä Debin kiinni saan,
Debi pakenee takaisin isoon omenaan
Debejä on siellä ja Debejä on täällä,
mutta Debi ei käy koskaan Hyvinkäällä,
Jestas onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku sentään mitkä rinnat!
Miksi Nykin jippu eiq lennoilla on niin korkeat hinnat? "skene"
(kerto)
Hommat meillä enpä kuule tiijä menee aivan puihin,
tulis edes Debi ja ottaisi osaa,
teemme vaikutuksen tyttöihin muihin,
mutta Debiä vain emme saa.
Vuoksi enpä kuule tiijä tämän noidankehän, jo enpä kuule tiijä kauan jatkuneen,
olen onneton mies, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku itken itseni uneen
Debi on
mun tyttö, ultravox hänet minä haluan,
hänen vuokseen tv-kanavia läpi koluan
Debi on enpä kuule tiijä söde, jos hehe en lol saa john foxx häntä bez kuolen, videoita katson,
ja ruutua nuolen, sillä minua vaivaa "skene" Debiressio,
Debi tule tänne otetaan edes enpä kuule tiijä pieni sessio
Debi on nuori ja kaunis lol nainen,
minä taas olen räppijätkä vain,
en "skene" ymmärrä sitä, miksi aina käy näin,
kun hehe Debejä jaettiin hehe minä ilman barney jäin,
tunnen itseni joka ilta enpä kuule tiijä Debiiliksi,
mietin kiihkeästi miksi,
Debi ei new order koskaan sano mulle:"rakas",
täytyisikö hooky eiq minunkin john foxx olla lol lahjakas?
wow
Tyttökullissa nämä
[quote:0af1c8e7c0="helicon"][quote:0af1c8e7c0="Bricolage"][quote:0af1c8e7c0="hiirimattona"]LIARS
July Fri 04 Finland, Helsinki Tavastia[/quote:0af1c8e7c0]
Nyt alan jo kiroamaan kun kesän olen pois :?[/quote:0af1c8e7c0]
ANAAM!
KUPPI NURIN!
JNE!
Nää oli helvetin hyviä livenä Dublinissa, tuli olo kuin olis ollut Butthole Surfersin keikalla mut ei kuitenkaan mitään sinne päinkään. Parasta![/quote:0af1c8e7c0]
IHANAA
vittu että menee rahaa, mutta liars on ehkä paras bändi ja youtube-pätkien perusteella ihan vitun hyvä livenä
[quote:f2c218e805="leposi"][quote:f2c218e805="TWISTED BITCH"]mihin aikaan doors?
blondi(e) tuli taloon eiq suomeen, kultsa 10.7.[/quote:f2c218e805]
Oho. Toi olis aika kova. Mutta! Ei varmaan oo rahaa ja Kultsa paikkana ei oikein innosta lähtemään. Tätä pitäis saada jorata ihan tuhannesti eikä kököttää jossain penkillä. Eiku oha tuolla joku seisomoki... Kai. Niin ja onpas samana päivänä ku Björk. Nerokasta! Yleisöä riittänee. Miksei lämppäriksi?[/quote:f2c218e805]
Jestas! Pakkohan tonne olis mennä, vaikka Kultsahan on ihan persiistä. Mutta siis juu... luulenpa, ettei olla tuolloin kotomaan kamaralla.
Näin sentään Debbien Roskildessa 1991 (??), ja mukana oli myös Chris Stein. Oli kuulkaas paskasta säästä ja mutapainista huolimatta niin perkeleen hyvä, ettei mitään rajaa!
Debbie
[quote:2eb4d1ee19="forssto"]Ei vitun vittu. Taitaab väliin jäädä Why.
WHY?!?!?![/quote:2eb4d1ee19]
:mad2::center:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä tein eilen töitä klo 03 saakka. Heräsin 07 pitää jäbästä huolta. Nyt teen vähän lisää töitä, toivottavasti ei älyttömän pitkään ja sitten herään klo 07 tai 08 pitää huolta jäbästä.
That's why I'll miss WHY.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä mussutan liberalismin kritiikkiä tyhjään mahaan and that's Y no Y.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
No ettepä nyt sinänsä jääneet paljosta paitsi. Enpä tiedä. Ei oikein tuntunut missään. Vanhimmat biisit olivat Sanddollars EP:ltä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No ettepä nyt sinänsä jääneet paljosta paitsi. Enpä tiedä. Ei oikein tuntunut missään. Vanhimmat biisit olivat Sanddollars EP:ltä
Missassin Ponytallin ja Marjatan. Raporttia, ImuriNoita, joku muu?
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:bb80cdad00="hrmunoita"]No ettepä nyt sinänsä jääneet paljosta paitsi. Enpä tiedä. Ei oikein tuntunut missään. Vanhimmat biisit olivat Sanddollars EP:ltä
Missassin Ponytallin ja Marjatan. Raporttia, ImuriNoita, joku muu?[/quote:bb80cdad00]
Ponytail pelasi aika tylsä peli.
TÄNÄÄN!!! TONIGHT!!!
ATLAS SOUND (4AD/kranky,USA)
+Shogun Kunitoki
+DJ Harvest
Kuudes Linja
Liput 13 EUR
Ennakot Tiketistä
Shogun Kunitoki klo. 22.00
ATLAS SOUND klo.23.00
[quote:d8d8370450="kaistahai"][quote:d8d8370450="hrmunoita"]No ettepä nyt sinänsä jääneet paljosta paitsi. Enpä tiedä. Ei oikein tuntunut missään. Vanhimmat biisit olivat Sanddollars EP:ltä
Missassin Ponytallin ja Marjatan. Raporttia, ImuriNoita, joku muu?[/quote:d8d8370450]
Ponytail pelasi aika tylsä peli.[/quote:d8d8370450]
joo, kuulin viimeiset jotain 10 minsaa niiden setistä ja eipä oikein tehnyt mitään vaikutusta.
Why?:n setistä tykkäsin muutoin, biisit kuulostivat aika erilaisilta kuin levyllä, välillä ehkä meni hiukan ohi, mutta hetkittäin tuli semmoisia hemmetin toimivia kohtia ja flowta ja ainakin uuden levyn biisit avautuivat mulle vähän paremmin. Odotin kai jotain todella paskaa kun parilta foorumistiltakin kuullut et olisivat tosi tylsiä livenä, mut eipä onneks tarvinut olla samaa mieltä.
En tiedä miten paljon vitutukseni vaikutti kokemukseen, kun meinasin pyörtyä välillä vatsakivuista. Sit se suunnaton kuumuus, ne kahdeksan 185+ senttistä teinipoikaa jotka änkivät eturiviin kuolaamaan, sekä se yleinen "miksi vitussa viikollakin keikat pitää alkaa joskus 23:30 jälkeen" meininki, kun oon tavallinen päiväduuni pulliainen eikä mikään rock n' roll lifestylea viettävä teini (eli katkera paska? ). Tässä iässä täytyy olla aika kuumottava artisti, et jaksaa otta riskin, et on koko loppuviikon ihan paskana unirytmin kanssa.
Mutjoo. It was worth it, jo muutaman vuoden halunnut nähdä nää livenä. En kyllä tiedä pystynkö Atlas Soundiin tänään samalla meiningillä. Probably not...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mutjoo. It was worth it, jo muutaman vuoden halunnut nähdä nää livenä. En kyllä tiedä pystynkö Atlas Soundiin tänään samalla meiningillä. Probably not...
Kukaan ei tuu
en ole kolmekybänen emoboy
joo, tänään!
why? oli tosi mitäänsanomaton ja tylsä. minne on kadonnut kaikki luova hulluus, mitä näillä jäbillä oli joskus silloin 6-7 vuotta sitten? tää oli nyt aika perusiloisenhaikeetapoppia, joka mulle tippuu useimmiten tosi huonosti. kai se oli kuitenkin ihan jees, mut eipä se nyt ole tarpeeksi. niin siit on sit varmaan liian pitkä aika kun kuuntelin why?ta viimeks (olisko ollut joku odd nosdamin ja why? ihme splitti 12" vuosia sitten). ponytailkin potki kovempaaa. hyvää pykimis- ja jumitussettiä + vikana sitten enemmän dubstepppia.
[quote:e4b826c552="signaali"]joo, tänään!
why? oli tosi mitäänsanomaton ja tylsä. minne on kadonnut kaikki luova hulluus, mitä näillä jäbillä oli joskus silloin 6-7 vuotta sitten? tää oli nyt aika perusiloisenhaikeetapoppia, joka mulle tippuu useimmiten tosi huonosti. kai se oli kuitenkin ihan jees, mut eipä se nyt ole tarpeeksi. niin siit on sit varmaan liian pitkä aika kun kuuntelin why?ta viimeks (olisko ollut joku odd nosdamin ja why? ihme splitti 12" vuosia sitten). ponytailkin potki kovempaaa. hyvää pykimis- ja jumitussettiä + vikana sitten enemmän dubstepppia.[/quote:e4b826c552]
Juurikin näin.